Saturday, January 21, 2017

Beauty UK Eden palette

Ovaj post mi sjedi u skicama već godinama, doslovno XD i sad kad sam konačno pri kraju s paletom možda je i vrijeme za mini recenziju. 

Beauty UK Eden paleta sjenila

U ovim paletama se dobije deset nijansi i kao što možete vidjeti Eden je vrlo lagana i neutralna paleta. Pigmentacija je osrednja, ali ako volite lagane lookove može biti i prilično korisna. Bar je teže pogriještiti iako nekad imam dojam da neke nijanse na očima izgledaju isto. 

jeftina neutralna paleta sjenila

Swatchevi u hladu. Meni osobno se gornji red pokazao puno zanimljiviji nego donji, valjda zbog druge i pete nijanse koje su mat. Koristila sam ih za popunjavanje obrva i sjenčanje pregiba najčešće. Četvrta nijansa mi je jako draga preko cijelog kapka za jednostavni look uz malo maskare. Treća je zgodan i ne preupadljiv higlhight. 

Beauty UK Eden paleta za prirodni look

I nijanse na suncu. Častan spomen ide zadnjoj nijansi iz donjeg reda koja je isto često poslužila za zatamnjivanje vanjskog kuta oka. Uz dobar primer, na meni ova sjenila izdrže cijeli dan. Kad sam zadnje gledala ova paleta košta 50ak kuna i dobra je opcija možda i mlađim curama koje ne vole baš preintenzivnu šminku. Ako mislite da bi koristili više od polovice palete mislim da je sjajan ulov, sad kad znam koliko sam sjenila uspjela potrošiti mislim da bi radije tražila individualna u tim nijansama nego uzimala čitavu paletu. Jeste probali ova palete? Koja vam se čini najzanimljivija?

No comments:

Post a Comment

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)