Thursday, December 10, 2015

Neutral with a pop of blue

Hello :) For today, a make up look. Most of the products that I used aren't available any more so I won't list them. Almost all of them are Essence, whether a limited edition or part of the core collection that got eliminated after a while.  

Bok :) Za danas jedan make up look.  Većina proizvoda koje sam koristila nisu više dostupni pa ih neću nabrajati. Većina ih je Essence ili su bili limitirana kolekcija ili dio standardne kolekcije koji su u međuvremenu izbacili.


All pictures are in the artificial light and especially the blue looks quite washed out, it was popin' more in person ^_^

Sve slike su s umjetnim svjetlom, pa mi pogotovo plava je ispala prilično isprana, više je iskakala uživo obećavam ^_^


Blending I admit could have been better but I have this part in the crease that just won't blend properly. I'm still looking for a solution for that. 

Priznajem blendanje je moglo bit i bolje, al imam jedan dio u pregibu gdje nikako ne mogu izblendat kako želim, pa još tražim rješenje za to. 


And the whole look, I went with very neutral rest of the face so that the blue can be the main focus. Do you like it? What would you change? 

I cijeli look, odlučih se za vrlo neutralan ostatak lica da plava bude glavna. Sviđa li vam se? Što biste promijenili?

20 comments:

  1. meni se isto sviđa:) i baš ti lijepo stoji plava i po meni, dobro je izblendano :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) a blendanje uvijek moze bolje ^_^

      Delete
  2. Meni se baš sviđa look, jako je nježan :)

    ReplyDelete
  3. Bas je lepo. Super ti istice boju ociju. :)

    ReplyDelete
  4. Meni se svidja citav izgled, a plava boja ti lepo stoji :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) ne volim ja plavu potpuno bez razloga ^_^

      Delete
    2. Cekala sam neki Bozicni nail art, ali nikako da docekam, pa hajde mogu i ovde da ti cestitam (sa zakasnjenjem) srecan Bozic! Zelim ti ugodne i vesele praznike! :-)

      Delete
    3. bila sam los bloger nije bilo bozicnog nailarta vrhunac bozicnih noktiju mi je bila ruby pumps :D

      Delete
  5. Kakve oči imaš, aaa. Mislim da možeš da se našminkaš kako hoćeš s takvim očima i sve će super izgledati.

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)