Sunday, October 11, 2015

Sisterhood of the World Bloggers Award

10 random pitanja tag

1. Nabaciti lajk na blog koji vas je nominirao - 
2. Staviti Award logo na blog -
3. Odgovoriti na postavljena pitanja - 
4. Smisliti novih 10 pitanja - 
5. Nominirati 5 novih blogerica - 

Utegala me JosipaGG, lajkam blog odavno pa prekrižih to, a toliko kasnim s ovim tagom da križam i sve ostalo nego ću samo odgovoriti na pitanja XD Vrhunsko bloganje zar ne? :D

1. Mane i prednosti bloganja?
Ima stvarno puno i jednog i drugog i na kraju krajeva svatko za sebe mora odvagati koliko mu odgovara ono što radi. Za mene su prednosti uvijek bile puno veće od mana, ali znam da se to jednom promijeni bi svoju energiju trošila na nešto drugo, a ne na blog.

2. Što misliš, koja je "oprema" najvažnija za kvalitetan blog?
Dobar ukus ^_^ znam da je to preširoko, ali treba imat i oko za fotografiju, i odabrat dobar proizvod/komad odjeće, treba biti i verbalno umješan za pisanje kvalitetnih tekstova, svakako mnogo toga se treba poklopit za dobar blog. 

3. Nadovezujući se na prijašnje pitanje, koje su to odlike kvalitetnog bloga po tvom mišljenju?
Dobra fotografija prvenstveno, jasan dobro napisan gramatički ispravan tekst. Nešto što odražava samog autora i nije kopija stotine drugih blogova. 

4. Koji je tvoj slatki grijeh što se tiče reality emisija? 
Nemam slatki grijeh :D kad nemaš tv puno je lakše odoljeti, al ako moram priznat jedan onda su to Slatke male lažljivice, toliki trash a jos uvijek gledam XD

5. Što misliš o držanju divljih životinja u zoološkim vrtovima?
Pa načelno ne mogu reći da sam protiv toga ako postoje adekvatni uvjeti za držanje tih životinja. 

6. Jesi li u školi voljela nastavu povijesti, ili koje ti je omiljeno povijesno razdoblje?
Jedno vrijeme jesam, pa onda i nisam toliko, ovisilo je o profesorima, a omiljen mi je Rim, malo krvi, malo hedonizma :D


7. Teddy ili Murki tim? :D
Both is good :D al da moram birat ipak Murki je car :D

8. Najsexy dio muškog tijela? :D
Ruke rekla bih, iako izbor je praktički nemoguć XD

9. Da se možeš vratiti u povijest čovječanstva, koji bi događaj izmijenila?
Uh mislim da bi ih ili izmijenila jako puno ili nijedan :D 

10. Da kupiš kuću i pronađeš u njoj sakriveno blago, bi li ga zadržala za sebe ili prijavila slučaj vlastima? :D
Koliko god želim da mi je odgovor da bi ga zadržala, vrlo vjerojatno bi na kraju savjest pobijedila i prijavila bih to vlastima, a kasnije bi maštala na što sam sve to mogla potrošit XD

Eto to su svi odgovori, ako vam se da slobodno odgovorite i vi u komentarima, uvijek je zanimljivo citat tuđe odgovore :) Želim vam svima produktivan radni tjedan i da ga što lakše podnesete :D

4 comments:

  1. Gotovo su svemu se slažemo, također smatram da bloganje ima puno više prednosti nego mana, a uvijek sam govorila kad bi se dogodilo da mi sve ovo postane nešto na što se moram tjerati, onda bi ga naprosto ugasila.
    I ja sam ful dugo pratila Pretty Little Liars, ali zadnje dvije sezone (ili koliko ih već uopće ima) naprosto više nisam mogla, iako sam u više navrata (kad dosada zakuca na vrata) došla u napast da si ih skinem i odgledam par epizoda u komadu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha skidaj samo ako ti bude jako jako dosadno jer su skroz blesave, a ima boljih serija za na njih potrosit vrijeme

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)