Thursday, October 8, 2015

Novo u mojoj ladici #2

Looong time no video, ali odlučila sam nakon godinu dana i to malo ispraviti. Konačno sam uhvatila i vremena i volje za nešto posnimiti i rezultat je tu. Nadam se da iduća pauza neće biti toliko duga XD


Ukupno 49 spomenutih proizvoda, malo me sad gnjavi da ih nije 50 ^_^ ali eto to vam bar objašnjava duljinu videa. U komentarima mi obavezno napišite što vam se čini najzanimljivije od svega pa da se malo pokrenem i napišem vam štogod više o tome. :)

6 comments:

  1. Drago mi je da ponovno pišeš, ja krećem u ponovno praćenje beauty blogova! :D Čini mi se kao da imam mrvicu više vremena tako da mogu ponovno čitati blogove. :D :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je i ja uhvatih nesto vise vremena iako znas nadam se da to nece dugo trajat, al dok traje i dok mogu htjela bih se opet malo blogu posvetit, tj bar malo vise nego u prethodnom periodu

      Delete
  2. Nemoj da te moram tuć, imaš redovito pisati! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. bit cu bolja bit cu bolja obecavam :D

      Delete
  3. Ja tek sad otkrila... Presimpatična si. :)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)