Monday, September 14, 2015

Very natural

 Hi :) Just to show my face around here for a moment :) I made this really neutral look with a bit of orange blush yesterday and for some strange reason took a decent picture so I thought why not show you ^_^

Bok :) Ulijećem da se na trenutak pokažem tu :) Jučer sam radila ovaj neutralni look s narančastim rumenilom i iz nekog čudnog razloga napravila pristojnu sliku pa pomislila što vam ne bih pokazala ^_^

prirodni make up look

Neutral natural looks are lately almost all I do so there isn't too much to show you but every once in a while I'll try to post what I am doing with my make up. Do you like this or you would maybe go for a pinkier blush, tell me in the comments :)

Neutralni prirodni lookovi su skoro sve što radim u zadnje vrijeme, pa nije da vam baš imam što često pokazivati, al s vremena na vrijeme ću se truditi pokazati vam kako sam našminkana. Sviđa li vam se ovaj look ili bi možda se odlučili na ružičastije rumenilo, recite mi u komentarima :)

10 comments:

  1. Meni je ovo baš lijepo, možda bi pink bilo prejako bez da još nešto naglasiš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma nesto blaze pink sam mislila, inace stavljam pinky, al onda ide i nesto rozije na usne

      Delete
  2. meni se sviđa, a sviđa mi se i pink rumenilo, ono uvijek osvježi :D

    vidjela sam prije koju godinu na nekoj svjetloj curi rumenilo boje breskve. od tad ga tražim i svima govorim da ga tražim . eto, i takvo rumenilo bi ti dobro stajalo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. joj breskvica neka bi bila super, al mi se cini da je u jeftinijem rangu to malo teze nac, a nesto skuplje jos ne bi kupovala, nac ce se valjda

      Delete
  3. Meni se baš sviđa, volim ovakve prirodne look-ove! :)

    ReplyDelete
  4. ma ljepa si i ovako prirodna, ne brini :*
    koja ti je to šminkica?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :* a ruz je oh so matt od essenca sto su ga sad izbacivali nedavno

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)