Wednesday, September 2, 2015

Hello Beauty detangling brush

Few weeks ago I bought this brush, I needed a new one and since I've been reading a lot about detangling brushes for some time I decided to pick this one up. This is I think BIPA's own brand and it's called Hello Beauty. You can buy Hello beauty brushes in BIPA stores for 50 kn.

Prije koji tjedan sam kupila ovu četku za kosu, trebala mi je nova i budući da sam dosta čitala o ovakvim četkama za raspetljavanje odlučila sam kupiti ovu. Mislim da je ovo Bipin vlastiti brand koji se zove Hello Beauty. Ove četke se mogu kupiti u BIPA trgovinama za 50 kn.

Hello beauty cetka za kosu

The brush has longer and shorter plastic bristles, and the extra bit without bristles so it is easier to hold and it's similar to regular hair brushes in the way of holding it. 

Ova četka ima duge i kratke plastične zupce i dodatni dio bez zubaca da ju je lakše držati u položaju sličnom onom kod klasičnih četki.

Hello beauty cetka za kosu iz bipe

I picked this one with a silver mirrored background, this one and the gold mirrored one were limited edition and I think they aren't available any more, but there are some cute designs in the regular line. I really love how the silver one looks, but it's really high maintenance, I'm carrying it in my bag for a while and in some places the silver completely came off, I expected some damage just not as much. And especially at first brush has quite a cheap plasticky smell, it kind of goes away but not too fast. 

Odabrala sam ovu sa sjajnom srebrnom pozadinom, ova srebrna i zlatna su bile limitirana kolekcija i mislim da ih se više ne može kupiti, ali ima i slatkih uzoraka i u stalnoj postavi. Stvarno mi se sviđa kako srebrna izgleda, ali je jako osjetljiva. Nosim je neko vrijeme u torbi i na nekim mjestima se srebrna boja potpuno izlizala, očekivala sam poneka oštećenja, ali ne toliko. Na prvu četka ima jeftini plastični miris koji se izgubi nakon nekog vremena, ali ne baš brzo.

četka za raspetljavanje kose
Here is a closer look at the bristles as much as my camera allowed me. As far as how detangling goes, it took me some time to get used to this kind of brush it was almost like too shallow and unable to get all of my hair at once as I was used to, but now I like it and it really detangles my hair easier than other brushes especially if I have wet hair, I took the brush regulary to the beach and I don't see any increased damage. Would I buy this brush again? I think I would spend a bit more money and try out the original Tangle teezer or Macadamia brush to see if I'm missing out on anything.

Evo i bliži pogled na zupce koliko mi je moj fotoaparat dopustio. Što se tiče raspetljavanja, trebalo mi je neko vrijeme da se naviknem na ovaj tip četke, činilo mi se da je preplitka i da ne može zahvatiti moju kosu kao što sam naviknuta, ali sad mi se sviđa i stvarno olakšava raspetljavanje kose jednostavnije nego druge četke, pogotovo ako imam mokru kosu. Nosila sam četku redovito i na plažu i nisam primjetila neka povećana oštećenja. Bi li ponovila kupovinu ove četke? Mislim da bi radije potrošila nešto više novaca i isprobala originalni Tangle teezer ili Macadamia četku da vidim propuštam li nešto.

8 comments:

  1. Ja imam Macadamiu i ovu identičnu Bipinu i te dvije četke nemaju veze jedna s drugom po učinkovitosti. Macadamiu koristim već nečto više od godinu dana i iako mi se u početku nije činila velika promjena, prvi put kad sam bila na putu i bila prisiljena koristiti običnu četku, imala sam osjećaj kao da sam stotine igala zabola u glavu. Od tad ju nosim svugdje i stalno i jednostavno je savršena. Ovo ljeto su me u Bipi privukla ova LE izdanja i nadala sam se bar nekoj sličnosti, međutim nula bodova!

    ReplyDelete
    Replies
    1. znaci ima razlike :D kad ova bude na izmaku snaga ocito cu morat dobro istrazivat sto novo kupit :D

      Delete
  2. E baš me zanimalo ovo, hvala na review-u i X na komentaru gore pa znam ako odlučim kupit koju, koju je bolje uzeti :)

    ReplyDelete
  3. imam macadamiu i obožavam je <3
    prije nje sam mrzila češljanje, sad sam se već civilizirala po tom pitanju ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. znaci jos jedan plusic za macadamiu :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)