Thursday, September 17, 2015

Bocassy Nutritive day cream

Second of the Bocassy face creams that I used and finished. I can't say that I have dry skin but it has been getting drier for some reason lately, maybe it's just a phase it's going through. 

Druga od Bocassy kremica koju sam probala i potrošila :D Ne mogu reći da imam suhu kožu, ali u zadnje vrijeme je suša, možda je samo faza kroz koju prolazi.

bocassy krema za lice

So this is Bocassy Nutritive day cream, on the right side of the picture you can see the ingredients if you are interested in them. This red box is the first packaging.

Ovo je Bocassy hranjiva dnevna krema, na desnoj strani slike možete vidjeti sastojke ako vas zanimaju. Krema je zapakirana prvo u ovakve crvene kutije.

Bocassy hranjiva dnevna krema

And the cream itself is in this glass pot with a plastic top. The cream has the usual Bocassy scent that other creams have, but also, especially during the first uses you can detect the smell of anise quite strongly. But as with all scents I stopped registering it after a while. As usual you get 50 mL of cream for around 120 kn, but now in BIPA stores you can buy the serum and get this one as a freebie, or any of the other creams, I'd definitely recommend the Light day cream if you have combination skin. 

 A onda je sama krema u staklenim teglicama s plastičnim poklopcem.Ova krema ima uobičajeni Bocassy miris koji i druge njihove kreme imaju, ali pogotovo kod prvih par upotreba se prilično jako osjeti miris anisa. Ali kao što se to dogodi sa svim mirisima, nakon nekog vremena ih prestanem primjećivati. kao i uobičajeno, dobije se 50 mL kreme za oko 120 kn, ali trenutno je akcija u BIPA trgovinama gdje ako kupite serum dobijete njihovu kremu po izboru, pa možete odabrati ovu ili ako imate mješovitu kožu preporučujem Laganu dnevnu kremu.

Bocassy hranjiva krema za lice

Here is amount and look of the cream I used regularly. And finally my impressions, this one is richer than the Light day cream but still not to heavy for me, though I have to say probably due to allergies my skin is drier than usual. It did hydrate my skin well, it works well with serum and with make up as well, especially if you are going for a dewy look. It didn't give me any breakouts which is good. This is a day cream but it doesn't have SPF so don't forget to put some afterwards to be protected. One slight objection, sometimes it felt like the texture of the cream wasn't completely smooth. My overall opinion is that the cream worked well but if I had to choose I would definitely go for the Light day cream since I loved that one. This one would work well for dry skin and I think it would be too heavy for oilier skin. Did you try this Bocassy cream, if you have let me know your impressions in the comments :)

Ovo je količina kreme koju sam redovito koristila. I konačno i moje impresije, ova krema je bogatija od Lagane dnevne kreme, ali još uvijek nije preteška, iako vjerojatno zbog alergija mi je koža suša nego inače. Dobro mi je hidratizirala kožu, lijepo radi u sklopu sa serumom ili prije šminkanja, pogotovo ako želim dewy izgled. Nije mi izazivala prišteve što je dobro. Ovo je dnevna krema, ali nema SPF tako da ga ne zaboravite iza staviti da vam koža bude zaštićena. Imam jednu malu zamjerku, a to je da mi se činilo kako tekstura kreme nije potpuno glatka. Moje opće mišljenje je da krema dobro radi, ali ako bi morala birati onda bih definitivno izabrala Laganu dnevnu kremu, budući da mi je ona bila predobra. Ova krema bi dobro funkcionirala na suhoj koži, a za masnu bi mislim ipak bila preteška. Jeste li probali ovu Bocassy kremu, ako jeste napišite mi vaše dojmove u komentarima :)


*PR Sample

4 comments:

  1. Nisam ju probala, ali serum mi je odlican :D bas me zanima i ovaj novi kojeg smo dobile :) na proslom eventu sam dobila kremu za zrelu kozu koja mi je bila malo preteška, no vjerujem da je lagana dnevna super...

    ReplyDelete
    Replies
    1. slicna je serumu ali je nesto bogatija od njega, i mene jako zanima ovaj novi mislim da cu ga cak otvorit "preko reda" :D

      Delete
  2. još ništa njihovo nisam probala ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bit ce prilike valjda, jer meni je do sad sve bilo super :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)