Thursday, August 6, 2015

Bleach peach

 Finally a new shot of my nails if you wondered how they look like :) This is Maybelline Colorama 241 from the bleached neons collection. Great shade for the summer, to me it really looks like someone added a lot of white to the neon orange. 

Konačno i nova slika noktiju ako ste se zapitali kako sada izgledaju :) Ovo je Maybelline Colorama 241 iz bleaached neons kolekcije. Super nijasa za ljeto, meni baš izgleda kao da je netko dodao jako puno bijele nekoj neon narančastoj boji. 

maybelline 241 nail polish

It doesn't look bad on me but I think it looks better on deeper skin tones than mine. But that won't make me shy away from wearing it :D On both pictures there are two coats with top coat. You have to be careful with the application or you'll get bald spots or maybe need a third coat to even everything out. 

Ne izgleda loše na meni, ali mislim da izgleda bolje na tamnijoj puti od moje. Ali to me svejedno neće spriječiti da je nosim :D Na obje slike su dva sloja laka sa top coatom. Treba biti pažljv kod nanošenja ili nastanu ćelava ^_^ mjesta ili treba i treći sloj da se sve izjednači.

maybelline bleached neons lak za nokte

You get 7 mL of nail polish for around 15 kn. It stays on well but it isn't super long-lasting, but I'm not expecting that from a polish in this price range. Which is your go-to color for this summer? Do you like this bleached neon?

Dobije se 7 mL laka za oko 15 kn. Vrijeme trajanja mu je prilično dobro, ali ne traje nešto posebno dugo, al u ovom cjenovnom rangu to ni ne očekujem. Za kojom nijansom vi najviše posežete ovo ljete? Sviđa li vam se ovaj izbijeljeni neonac?

*PR Sample

24 comments:

  1. sviđa mi se, ali se bojim da je jedan od onih koje je teško nanijeti jer su prekredasti? imam poremećaj da ne smijem vidjeti crte povlačenja četkice i prazna mjesta na noktu xD

    posežem za neonskim i živim nijansama, a onda ipak završim na nekoj klasici: crveno, nude...
    ne znam zašto, ali jedna sam od onih koje zimi polude s bojom a ljeti sam suzdržana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma nije strasno kako ovakve nijanse znaju bit, moze se stvarno lijepo nanijet u dva sloja ako ne mrljavis previse. a sto se zime tice ponekad treba unijet malo veselja i boje u nju pa zato dobro dodju veseli nokti

      Delete
  2. baš mi se sviđa nijansa iako je moja put definitivno presvijetla za njega :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. je malo smo svijele, al who cares XD

      Delete
  3. boja je baš neobična, i kao što rekla-savršena uz taman ten..deff bih ju nosila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. woohoo drago mi je da se slazes :)

      Delete
  4. Meni se sviđa cijela ova kolekcija, volim takve nijanse :) Inače, nikad ne biram lakove prema godišnjim dobima, nosim ih ovisno o raspoloženju ili koji mi prvi dođe pod ruku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ni ja ih ne dijelim bas, al kako nemam uvijek cijelu kolekciju sa sobom, onda zimi uzmem vise zimske a ljeti vise ljetne lakove sa sobom jer ipak pretpostavljam da ce mi ruka cesce letit prema njima :)

      Delete
  5. Iako mi je nijansa interesantna, ne svidja mi se zavrsnica. Ne volim mat na mojim noktima, a ovo je niti mat niti sjajno. Imam ovaj lak i namazala sam ga jednom za godinu dana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a top coat sjajni ti ne pomaze :) ja ne znam kad sam zadnji put probala nosit lak bez top coata

      Delete
  6. Odlicna bojica za leto! :-) Ovog leta posezem za plavcima.... :-)

    ReplyDelete
  7. Meni je ovo baš super kul! Mislim da ti dobro i stoji, ali nisam navikla vidjeti takve nijanse na tebi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. istina nije bas cesto, al osim zelene kod mene sve prolazi :D

      Delete
  8. Well, I think its worth the try eventhough its not that long lasting

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitely, I don't really expect cheap polishes to be long-lasting but I like to note if they are or aren't.

      Delete
  9. prekrasna boja, prava ljetna, iako ja ovakve boje znam isfurat i dok vani snijeg pada xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma sve ja nosim kad god samo je pitanje koji su lakovi uz mene :)

      Delete
  10. definitivno super uz preplanuli ten :D

    ReplyDelete
  11. Sad razmisljam...nikada nisam imala ovakvu boju laka, a zaista izgleda sjajno.. :) Bas je prava letnja boja :))

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)