Sunday, June 28, 2015

Essence Wish me a rose lipliner

I admit this pause is longer than I expected it. I took a break almost from all social media, there were just a few pictures here and there on Instagram but everything else was silence. I still haven't thought out everything I want to do with this blog and the direction it's going to go in but I want to keep posting until I decide what my next steps will be.

Priznajem ova pauza je dulja nego što sam očekivala. Uzela sam mali prekid od svih socijalnih mreža, stavila sam samo nekoliko slika tu i tamo na Instagram, al kod ostatka je bila tišina. Još uvijek nisam smislila što sve želim učiniti s blogom i u kojem ga smjeru odvesti, ali shvatih da želim nastaviti s postanjem dok ne odlučim koji će mi sljedeći korak biti.

Essence Wish me a rose lipliner

But onto the product itself, this is Essence Wish me a rose lipliner and for now the last in my lipliner collection, I need to try the new lip pencils from Essence but not yet :) Rest of the lipliners I swatch you can see on the following links In the nudeSoft berry and the rest of the lipliner pencils.

Ali hajmo mi na sam proizvod, ovo je Essence Wish me a rose olovka za usne i zasad je zadnja u mojoj kolekciji Essence liplinera, moram probati i njihove nove olovke za usne, ali zasad ne još. :) Swatcheve ostalih nijansi možete vidjeti na sljedećim linkovima In the nudeSoft berry i ostale lipliner olovke za usne.

Essence Wish me a rose roza olovka za usne

This is a light to medium pink shade, as well as the rest of the Essence lipliners it's nice and creamy, it's not drying on the lips and it can be worn under a lipstick or by itself. Lasting power is good, it will show of dryer parts of the lips so a good prep is needed as with the most lip pencils. What do you think of this shade? I really like it for everyday wear :)

Ovo je svijetla do srednje svijetla roza nijansa, kao i ostali Essence liplineri fina je i kremasta, ne isušuje usne, može se nositi ispod ruža, ali i samostalno. Trajnost joj je dobra, ističe malo suhe djelove usana tako da je dobra priprema potrebna kao i kod većine olovaka za usne. Što vi mislite o ovoj nijansi? Meni se baš sviđa za svakodnevno nošenje :)

18 comments:

  1. Imam šest liplinera i obožavam ih! :)
    Moram priznati da još nisam kupila ni jednu 'novu'...
    Ovo je baš krasna boja i super ti stoji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. woohoo volim kad netko samnom dijeli ljubav za isti proizvod :D

      Delete
  2. Damn, bilo bi krajnje vrijeme da si i ja uzmem koju olovku. :) Inače ne nosim ruževe al' ove olovke mi se baš sviđaju, posebno ova pinky i Satin Mauve :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma i ruzevi su kul, al malo pomalo moda dodje i do toga :) nadam se da ces nac satin mauve imam grozni osjecaj da su je mozda izbacili iz asortimana

      Delete
  3. Lijepe su boje iako su malo previše roze za moj ukus :)
    I dobro si odlučila za blog, piši kad ti se piše i vrijeme će pokazati u kojem smjeru ići dalje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da da sve se nadam da ce se iskristalizirat stvari pa da ce mi najbolja opcija postat puno jasnija nego sad

      Delete
  4. Imam dva za sada i želim još. Ovaj mi se baš sviđa :D. Kao i Sanela, ne nosim ruževe (iako jesam prije, a sve me vuče da opet počnem), ali ove olovke su mi zakon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma olovke su samo gateway za ruzeve :D

      Delete
  5. Seksej :D obožavam ove olovke, imam ih valjda sve, a i nove su genijalne <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram definitivno probat i te nove al se sprjecavam dok malo ne smanjim kolekciju

      Delete
  6. I agree with you, it's a nice everyday shade; it looks pretty (and quite creamy) on your lips!

    ReplyDelete
  7. I like it! Looks good on you! :)

    ReplyDelete
  8. poasti ne virujen očima, Ane se ukazala ;)
    meni se recimo ova olovčica baš sviđa, zbilja ne mogu objasniti tu zaljubljenost u rozu pod stare dane hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. a moram i ja s vremena na vrijeme :) super je olovcica a i roza, neovisno o godinama :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)