Saturday, April 25, 2015

Wet n wild Think pink

Hi :) lipstick time :) This is Wet n wild Think pink and it'a quite pale pink lipstick, but I really like the shade :)

Bok :) vrijeme je za  ruž za usne :) Ovo je Wet n wild Think pink i prilično je svijetli rozi ruž, ali mi se stvarno sviđa nijansa :)

Wet n wild Think pink ruz za usne

I know this is very lazy of me but everything about the texture, lasting time and everything else you can read in my Wet n wild Just Peachy lipstick review because they are the same but the shade is slightly different. 

Znam da je ovo izuzetno lijeno od mene, ali o teksturi, trajanju i svemu ostalome možete čitati u mojoj Wet n wild Just Peachy recenziji jer su isti po svemu osim što su nijanse ponešto različite.  

Wet n wild Think pink roze usne

I think this shade suits better to the pale ladies with cold undertone but neutral to somewhat warm girls can also wear it too :) I really like this and Just peachy which I already finished :O in year and a half ^_^ Which is your favorite Wet n wild shade?

Mislim da će ova nijansa bolje odgovarati svijetlijim damama s hladnim podtonom, ali i neutralne i nešto toplije cure ga mogu nositi isto :) Stvarno volim i ovaj i Just peachy ruž koji sam već uspjela potrošiti :O u godinu i po ^_^ Koja je vaša omiljena Wet n wild nijansa?

16 comments:

  1. Prelijepa nijansa! Nemam nijedan W'n'W ruž :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces se jednom odlucit probat :)

      Delete
  2. Volim W'n'w ruževe, Cherry Bomb mi je favorit :). Just peachy mi se čini divan, morat ću ga škicnuti :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. E Cherry bomb nemam, al mislim da mi treba :D

      Delete
  3. krasna bojica, u posljednje vrijeme totalno moj đir :D

    ReplyDelete
  4. Krasna nijansa, deluje mi jako lepo, i u senci i na suncu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je je fina je, jel vi uopce imate Wnw u Italiji?

      Delete
  5. Nijansa mi je super,tebi lijepo stoji.Ja sam ga kupila po zimi,neki dan sam ga oped stavila na usne i sada mi nikako ne stoji,baš nikako.Presvijetla mi je boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda ga moras stavit kao zimsku boju i ne razmisljat ljeti o njemu :)

      Delete
  6. Ova boja na drugoj slici mi je predivna! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako izgleda na suncu :) mislim da su obje slike prilicno vjerne :)

      Delete
    2. Definitivno jedna od omiljenih wet and wild nijansi :)

      Delete
    3. hehe ja se stalno dvoumim izmedju nje i just peachy, obje su mi lijepe na svoj nacin, a bome moram probat i ostale, al kad se ruzevi tako sporo trose pa mi je zao samo gomilat

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)