Thursday, March 19, 2015

Novi Sad weekend

 This weekend I was on a little trip so I wanted to show you a few pictures so you can see why I wasn't here.

Za vikend sam malo putovala pa da vam pokažem i koju sličicu zašto me nije bilo. 

dunav sa vukovarske strane

The weather wasn't the greatest, but it didn't lessen the experience. This is Danube river where we walked on our way through Vukovar.

Vrijeme nije bilo baš savršeno, ali to nije ni najmanje umanjilo doživljaj. Ovo je Dunav kraj kojeg smo se prošetali u prolasku kroz Vukovar.


My corner in Hostel Kutak (Corner) ^_^

Moj kutak u Kutku ^_^

Petrovaradinska tvrđava

Petrovaradin fortress :D

Pogled na Petrovaradinsku tvrđavu :D

pogled na Dunav s petrovaradinske tvrđave

Danube, Danube

Dunav, Dunav

crkva novi sad

Little bit of a night time atmosphere

Malo noćne atmosfere

tu smo pili kavu

A walk, a coffee :)

Šetnja, kavica :)

most novi sad strand

Bit of a pretty weather on our way back so we can take it a bit easier :) All in all an excellent trip, may it be repeated as soon as possible :)

Lijepo vrijeme na odlasku da to bar malo lakše podnesemo :) Sve u svemu put za 10, ponovilo se :)

18 comments:

  1. ova slika po noći je predobra, izgleda stvarno super. ps: zaboravila si naslov posta ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :) i hvala, ubacih i naslov da nesto pise :D

      Delete
  2. Nek se ponovi što prije :)) Novi Sad je super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se pogotovo tamo nekad kad bude toplije vrijeme :D

      Delete
  3. Joj moram i ja u NS jednom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu se ja prikrpat i na taj put :D

      Delete
  4. novi sad je krasan, svaki put mi odlazak teško pada :D

    ReplyDelete
  5. Ne poznajem dobro Novi Sad, ali se secam da mi se mnogo dopala Petrovaradinska tvrdjava :-) Svaki izlet je vrlo lep i koristan, napuni ti baterije :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj prekrasno je gore, mogu mislit samo kakav je pogled po suncanom danu, al provjerit ce se i to jednom valjda

      Delete
  6. Great photos, especially the night time atmosphere pic :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) NS is really a magical city at night

      Delete
  7. Fooooora. Mogla si uslikati i portale malo :D

    ReplyDelete
  8. Pa zapravo osim hostela sve sve su portali ili skupine portala na tom mjestu :D ako hoćeš možeš i dobit ključ nekog od portala iz ns :D

    ReplyDelete
  9. novi sad je divan grad :) tamo sam provela neke od najboljih trenutaka u životu :) meni mnogo nedostaje :( svaki put se oduševim kada ga vidim tuđim očima :) <3 novi sad

    ReplyDelete
    Replies
    1. mogu mislit kako je jos divno kad imas hrpu uspomena tamo :) ja se svakako mislim vracat u buducnosti :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)