Sunday, March 8, 2015

Essence In the nude lipliner

It's been a while since I reviewed Essence lipliner lip pencils, if you are interested in those swatches here is Soft berry and rest of the lipliner lip pencils. Since then some new shades appeared, like this one for example that is called In the nude. 

Ima  već neko vrijeme otkad sam recenzirala Essence lipliner olovke, ako vas zanimaju ti swatchevi tu su Soft berry i ostale lipliner olovke. Od tada su dobili neke nove nijanse, kao recimo ovu koja se odaziva na ime In the nude.

Essence In the nude olovka za usne

Like you can read on other posts this lip pencil is creamy and nice to wear. In the warmer places it can be slightly too soft but that makes it so comfortable to wear like a lipstick. It doesn't dry out my lips, but still lasts pretty well. 

Kao što ste mogli pročitati u prošlim postovima i ova olovka je kremasta i ugodna za nošenje. Na toplijim mjestima može biti lagano premekana, ali to je ono što je i čini tako ugodnom za nošenje, kao da je recimo ruž a ne olovka. Ne isušuje usne, ali još uvijek prilično dobro traje. 

Essence In the nude recenzija

These lip pencils still cost only 8,90 kn which is amazing to me, so cheap but so good. This is a brownish nude shade that is not really a kind of shade I'm used to wearing but it seems that years have caught up with me and I'm starting to slightly like them XD Well, you tell me what do you think about that?

Ove olovke za usne koštaju samo 8,90 kn što mi je super, tako jeftine, a tako dobre. Ovo je smeđe nudeasta nijansa koja nije baš nijansa kakvu sam navikla nositi, ali čini se da me godine sustižu i počinju mi se sviđati i ovakve XD I recite mi što vi mislite o tome?

16 comments:

  1. Nijansa je baš lijepa i super je što su te olovke jako jeftine! Imam ih par, ali ovu nijansu nemam. Mogla bih ju kupiti jer u zadnje vrijeme mi se baš sviđa ova nijansa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce ti se i na tebi svidjeti :)

      Delete
  2. Sto je dobra! Mnogo lepo ti stoji. :)

    ReplyDelete
  3. ostarila si čim su ti se počele sviđati ovakve nijanse ;)
    imam i ja par njihovih olovčica, super su :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. noooo to nije ono sto sam htjela cut XD

      Delete
  4. Imam je i jako je često korisim :) lijepa nijansa za svaki dan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas je, moze i u kombinaciji s kakvim sjajilom ili podloga za sheer ruz, ma svasta ide :)

      Delete
  5. je, hoće to tako kad se zađe u mračne godine blizu tridesete, odjednom shvatiš da nosiš nude ruževe, nude lakove i štofane kostime, kako i priliči sredovječnim bakicama. ;) (ma, šalim se samo!)
    s vremena na vrijeme je dobro izaći iz comfort zone. tako sam se ja zatekla noseći njihovu satin mauve i plum cake olovku (što je drastično tamno za tankousnu mene). mogu čak i trajnost pohvaliti, meni koja ruž pojedem od kuće do auta izdrže par sati, a o mazivosti i ugodnosti nošenja su već epovi i ode spjevani, pa nemam što dodati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na stofanim kostimima podvlacim odlucnu crtu XD iako uvukle su se tu neke kosuljice kojih nije bilo pa sam malo zabrinuta za garderobu

      Delete
  6. Imam tri Essence olovke i super sam zadovoljna njima :)
    Sad se jedino moram baciti u potragu za Satin Mauve :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bome je i ona fina :D nadam se da je jos uvijek ima nikad ne znam sto tocno izbacuju

      Delete
  7. Mislim da sam se prvi put susrela s ovim olovkama baš na tvom blogu :D I nakon toga sam kupila sve koje su imali u ponudi XD Na žalost (ili na sreću jer se ne žurim da me proglašavaju "starom" radi kozmetičkih preferenci), meni ove "nude" nijanse užasno stoje. I nude i nude-ish :( I ove tamne kao što su Soft Berry i Satin Mauve :( Zapravo, što se tiče ovog jeftinije-drogerijskog ranga (a tajmi je najdraži :D), puno mi bolje nijanse Bipinih olovki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja se ne mogu odlucit koje su mi bolje i od jednih i od drugih ima nijansa koje su mi bas super :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)