Wednesday, February 18, 2015

Dr. STRIBOR Ruža i argan krema za lice

Ovo je druga DR STRIBOR krema koju sam probala i koju recenziram, prva nažalost nije dobila zeleno svjetlo, a što mislim o ovoj obavezno pročitajte u nastavku posta :)

Dr. STRIBOR Rose argan face cream

Prvo pokoja sličica, pakiranje je bijela plastična teglica, pozdravljam neprozirnost pakiranja jer je to uvijek bolja varijanta za sve kreme. Ono što me lagano iritira su slova koja se pogotovo zbog toga što krema ima ulja jako skidaju svaki put kad ovlaš prođem preko i ostavljaju crne tragove na prstima. Ne podržavam, ali ni ne zamjeram pretjerano jer je bitnije ono što je unutra. Krema ima standardnih 50 mL i košta negdje oko 85 kn i može se kupiti u Ljekarnama zagrebačke županije kao i drugim prodajnim mjestima. 

Dr. STRIBOR yellow face cream

Ovo je gusta krema žarko žute boje koja potiče od karotenoida unutar kreme. Za razliku one Vanilija i Naranča kreme ova mi je fantastična. Žao mi je što je navedena kao hranjiva krema za suhu kožu jer i meni mješovitoj sjajno odgovara. Istina trenutno je hladnije vrijeme i moja koža je mrvicu suša, ali joj ova krema baš sjajno paše. Dovoljno hidratizira, a onaj masniji dio stiti kožu od hladnoće i vjetra koji isušuje. Ljeti je nemam namjeru koristiti jer mi je sigurno premasna, al i tako je uskoro gotova pa neće dočekati ljeto :)

Dr. STRIBOR face cream

Spomenuh da je krema žuta, ono što se meni dogodilo da je sad pri kraju, a i pogotovo na početku krema u jednom svom dijelu izgubila boju, tj. postala je bijela. To se dogodilo zbog oksidacije karotenoida, nema nikakav efekt, ali se gubi onaj dobar efekt koji ti karotenoidi daju. Svakako ne otvarajte kremu dok je nemate namjeru korisiti jer čim uđe zrak i svjetlost unutra počne oksidacija. Nisam još spomenula miris, ova krema ima intenzivan miris po ruži, meni osobno nije bio pretjerano drag, ali mi nije ni toliko smetao. Ako ne volite kreme koje jako mirišu preskočite. Svakako da sumiram, solidna krema, koristila bih je ponovno, ali je zasad nemam namjeru ponovno kupovati. Svakako bi je preporučila onima s suhom i blago mješovitom kožom, jako lijepo i puder sjeda na nju dok bi za one koji naginju na masniju stranu ipak upozorila da je premasna za takvu kožu. I da ova definitivno nije komedogena \0_0/ Jeste probali Dr STRIBOR kreme? Imate namjeru?

*PR Sample

9 comments:

  1. e, ja ću napisati ekstremno negativnu recenziju ove kreme. zapravo, sumnjam da ću ikada više dati šansu dr.stribor kozmetici. katastrofa. Ti si barem dobila žutu kremu, moja je kad sam je prvi put otvorila već bila bijela - tj. razdvojila se na osnovne sastojke. da vichy ili avene ili bilo koja marka ima proizvod koji se razdvaja na osnovne sastojke (a na to nije upozoreno na ambalaži), ispala bi golema sramota. Strava, a još i košta 100 kuna. pregolemo razočaranje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebala bi je reklamirati na mjestu gdje si je kupila. Sigurna sam da bi ti je odmah zamijenili za novu. Vjerojatno je dulje vrijeme stajala na polici a to je ipak prirodna kozmetika bez konzervansa. Meni osobno je bila odlična i dalje ju koristim.

      Delete
    2. ajoj definitivno nije dobro, stvarno si je trebala reklamirat, ocito jos imaju problema sa stabiliziranjem kreme, al tako je to kad se ne koriste klasicni konzervansi. a problem je i kako je bila cuvana tamo gdje si je kupila, moja je stajala na suhom i (relativno) hladnom zatvorena osim tog prvog otvaranja pa je svejedno pogubila boju.

      Delete
    3. Nije uopće stvar u reklamiranju. Ako se raspitate u bilo kojoj ljekarni saznat ćete da ljudi često vraćaju njihove prooizvode - ja nisam jedina kojoj se ovo dogodilo, to se događa često. Problem je u tome što nigdje na kremi ne piše koje boje bi trebala biti. Ja sam je otvorila, bila je bijele boje, i tek sam na jednom blogu saznala da krema zapravo treba biti žuta. Problem je u tome što su izbacili proizvod na tržište koji ima tako značajnu manu, a korisnike nisu na to upozorili. Čak i dm-ova Balea na nekim proizvodima označi da mogu promijeniti boju, ali da to ne utječe na kvalitetu proizvoda. Činjenica je, ovo se UOPĆE ne bi smjelo dogoditi. Nije u redu da se krema raspada na osnovne sastojke. Ako to uopće nije bitno, zašto nisu to naznačili na pakiranju? Ja ovdje čitam loš odnos prema kupcima, ne znam kako bih to uopće mogla drugačije protumačiti....

      Delete
    4. da slazem se, nadam se da ce rijesit taj problem jer inace je krema sasvim dobra, a kad mijenjaju nek i smanje miris :D

      Delete
  2. Probala sam tester kreme od naranče i nije mi odgovarala jer je za suhu kožu

    ReplyDelete
    Replies
    1. vanilija naranca je za mjesovitu, ali nije ni blizu dovoljno hidratantna a ostavlja neki masni film, njoj su bas profulali formulaciju

      Delete
  3. nisam probala, drago mi je da ti je pasala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako je probas nadam se da ce ti pasat :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)