Wednesday, January 21, 2015

Ugradnja i ekstenzije trepavica

Prije desetak dana sam kod Martine bila na ugradnji trepavica, ona je nedavno završila tečaj, pa je tražila pokusne kuniće za vježbu. Kako ja rado probam sve što nije trajno i ne uključuje igle tako sam joj dala trepavice u ruke :)

Ugradnja i ekstenzije trepavica beauty and mess

Postoji više tipova ugradnje, ali ovo je klasična u kojoj jedna umjetna se lijepi na jednu trepavicu, postoji i dramatičnija varijanta koja je više za specijalne prilike. Meni koja imam svijetle i praktiči nevidljive trepavice bez maskare je već ovo bila značajna promjena. Na ovoj prvoj slici je desno oko.

umjetne trepavice

Ovo je desno oko sa strane da vidite zakrivljenost :) Možete vidjet i razliku u boji ovih nadograđenih i mojih donjih trepavica koje su toliko svijetle. Ova ugradnja plus malo maskare da se i moje obojaju i efekt je baš wow. Stavljala sam jednu takvu sliku na instagram pa čekirajte tamo :)

umjetne trepavice

A ovo je lijevo oko. sam proces stavljanja traje oko 2 sata i meni je uz čavrljanje to brzo prošlo. Ispod očiju se zalijepi zaštita na donje trepavice i onda se na tome sve radi. Nijedan dio stavljanja mi nije bio neugodan, čak me nisu ni peckale oči kod otvaranja pri završetku što mi je Martina rekla da se zna dogoditi.


I ovo je jedna bez šminke i samo s trepavicama da vas pošteno isprepadam ^_^ da svijetla sam ko duhić, što ću ja :) Trepavice uobičajeno traju 4-6 tjedana, ali treba stvarno pažljivo s njima, mislim da je najveći faktor kod svega u kojem položaju se spava, na leđima bi bilo idealno, ali ja to stvarno ne mogu pa su mi sevanjski krajevi dosta brzo prorijedili. Još što sam saznala je da mi trepavice stvarno brzo rastu što nisam prije primjećivala, yay za njih :D Ne mogu reći da sam ih nešto puno čuvala, stavljala sam maskaru iako se ne preporuča, gnjavila ih stalno nečim, pa sam na kraju odlučila da je ipak najpametnije da ih skinem nakon nekih desetak dana nošenja. Skidanje je potrajalo nekih sat vremena, ali kad ljepilo nije toliko friško sigurna sam da to ide i brže. Moje trepavice su ostale čitave i neoštećene da ih mogu nastaviti maltretirati :D Kod skidanja je meni jedino bilo nezgodno kad malo otapala uđe u oko pa to pecka, ali nije ništa nepodnošljivo, malo se stane, pričeka da se smiri i sve bude ok. Što mislim o cijelom iskustvu? Mislim da je super stvar za neke posebne prilike ili za one koje redovito nose umjetne trepavice, pa da ih ne moraju svaki dan stavljati i skidati. Ja sam mali divljak pa nisam baš za svakodnevno nošenje, al vizualni efekt je predobar kao konstantni sloj il dva neke genijalne maskare :D Što vi mislite o ovakvim ugradnjama, biste li ikad si željeli ugraditi trepavice?

16 comments:

  1. mislim da ovo nije za mene, budući da spavam na trbuhu (bolje reći, spavam na faci, tj. na oku), tako da bi nakon 3 dana izgledalo loše. ali sviđa mi se kako tebi stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ne bi bas i ja spavam prilicno zagnjurena, odu ti krajevi, al mislim da bi i ti bar desetak dana izdrzala :)

      Delete
  2. nebih, jer sam fala bogu blagoslovljena divnim i gustim trepavicama a svaku ugradnju podrzavam pogotovo tko ima slabe, rijetke, ili jedva vidljive trepavice

    ReplyDelete
    Replies
    1. moje su stvanro svijetle i nemam neki problem sa stavljanjem maskare, al ne bunim se niposto jer znam da uz tamne trepavice dolaze i ostale tamne dlake s kojima bi imala puno vise problema s cupanjem pa mi je draze ovako

      Delete
  3. Jako mi se sviđa efekt i sve to, al' s obzirom kak ja sve spavam mislim da to kod mene nebi dugo opstalo :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe znam, zato i napisah za nas nenjezne samo za posebne prigode :)

      Delete
  4. Svidja mi se kako izgleda, ali ne bih ugradila iako imam ravne i male trepuse... ne volim cak ni lijepiti trepavice, ne znam imam neki cudan problem s tim trepavicama :D svidja mi se na drugima ali ih ne mogu zamisliti na svojim ocima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe a nije sve za svakoga naravno :D

      Delete
  5. Replies
    1. za tebe znam da volis puno toga probavat pa nisam ni sumnjala :)

      Delete
  6. ja ti nekako iščašeno spavam pa se bojim da kod mene to ne bi trajalo, ali kako su moje trepuše bez maskare skoro pa nevidljive definitvno podržavam i rado bih probala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislim da bi tebi sjajno otvorile pogled :D

      Delete
  7. Sto se tice ociju, ja uzasno lose prezivljavam bilo kakve dodire, ni sama ne znam koliko mi je vremena trebalo da se naviknem da sama sebi stavljam kontaktna sociva u oci.. Mada, cini mi se da ti ugradnja trepavica nije tesko pala, pa bih mozda mogla to preziveti, hihihi... Mislim da bih imala isti problem kao ti: spavanje... sigurno bih zbog raznih polozaja vrlo brzo ostetila polovinu ugradjenih trepavica...
    A efekat je jako lep! :-) (tvoja fotografija nije me uplasila, hihihi... i ja sam bez sminke tako bela kao duh...) :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma dobro ovo ne ide u oci, cijelo vrijeme su oci zatvorene :D a i nije da se ove umjetne ostete jednostavno brze ispadaju pa se prorijede sto moze bit nezgodno

      Delete
  8. ja ovo definitivno želim probat! odlično, odlično!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da ces stic se dat martini u ruke :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)