Sunday, January 11, 2015

The Imitation Game (Igra oponašanja)

Što reći kad znaš da si najbolji film ove godine pogledao u prvom mjesecu, vjerujem da će film definitivno ići u utrku za oskara, a moja potajna želja je da Cumberbatch dobije jednog za ulogu, ali vidjet ćemo kako će to ići :)

igra oponašanja recenzija

Trailer za film:


Išćekivala sam ovaj film već jako dugo, dok još i nije bio namijenjen distribuciji u Americi pa sam se pitala hoće li uopće doći do naših kina, ali film je prepoznat i sad se već šuška o nekakvim Oskarima, ali za takve stvari pričekajmo još malo, a sad malo pričajmo o filmu.

Već sam početak je ostavio utisak i prikovao me za platno "Are you paying attention?". I stvarno treba obraćati pažnju jer radnja ne teče linearno već skače od kraja prema početku i sredini, pa natrag. Znam da ovo zvuči kao da je ponekad konfuzno, ali nema zabune, kad jednom pohvataš kad je što već po samom vizualu znaš o kojem se razdoblju radi. Da naglasim ovo nije dokumentarac i naravno da film nije sveobuhvatan i da ovo nije potpuna preslika onog što se dogodilo, ali je film u kojem se može uživati, film koji nakon gledanja ostavlja otvorena pitanja i želju za istraživanjem onoga što se stvarno dogodilo. Ovo je film koji je mene nasmijao i rasplakao, nisam očekivala smijeh, ali ima tako suptilno smiješnih situacija da se taj smijeh sam otme sa usana. Sama Turingova sudbina i sve što mu se dogodilo su duboko tragični, pogotovo što se tek sada toliko godina poslije uopće šira javnost upoznaje s njim i njegovim doprinosom napretku čovječanstva. Glumačka postava je naprosto sjajna, ne znam tko mi se više ističe u svemu tome, Cumberbatch, Knightley Goode, Strong, Dance, već stari favoriti koji su još jednom zasjali u ovom filmu, no i pokoje novo ime Leech i Beard su misim oni za koje ćemo još čuti. Filmu puno sreće u nagradnoj sezoni, a vama koji ga niste pogledali ga svesrdno preporučam jer mislim da se mora pogledati :) Ako ste ga pogledali, recite mi svakako u komentarima što vi mislite o filmu :D

18 comments:

  1. Jedva sam čekala da pogledam film! :) Jako volim Cumberbatcha kao glumca, i mislim da mu baš stoje uloge pojedinaca koji su toliko genijalni da ih društvo jednostavno ne razumije (i u ulozi Juliana Assangea i Sherlocka Holmesa mi je bio odličan). Ima jako neobično i umiljato lice.
    I stvarno mislim da je zaslužio Oskara za ovu ulogu :D Okej, priznajem malo sam zaljubljena :D
    Film kao film me isto tako oduševio, sviđa mi se način na koji je obrađena poprilično potresna tematika (baš ti dijelovi što ti kažeš da su ti mamili osmijeh na lice). Ne znam za druge, ali ono sam ja naučila iz filma je da iz svega lošeg može izaći nešto dobro - da nije bilo tog rata i Turinga ja sad možda ne bih pisala ovdje komentar, ti ne bi imala blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ja sam veliki fangirl al rekoh da ne pretjerujem kad nije samo do njega nego je i film stvarno super :D da i da nije bilo Turinga tesko da bi se mi ovdje dopisivale

      Delete
  2. Tek sad primjetih da smo gledale film isti dan, i da si bila red iznad mog :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha vidis koja slucajnost mora da smo se i vidjele :D

      Delete
  3. Totalno ga želim pogledati, jedva čekam! :) Moram natjerat muža u kino :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nagovaraj nagovaraj mislim da necete pozalit :D

      Delete
  4. Dečko i ja ga baš planiramo otići pogledati ovih dana :)

    ReplyDelete
  5. Kada sam bila u kinu bio je na najavi, odmah mi je zapeo za oko! :)
    Ali prvo ću si ipak pogledati Taken 3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ja nisam od tog tipa Taken filmova al nadam se da ces uzivat i na tome :D

      Delete
  6. u kino idem rijetko, a kad idem to je onda sa sekom obično na neki crtić

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nisam odavno bila na nekom crticu, biram ipak ovako ozbiljnije filmove kad vec placam toliko

      Delete
  7. Muž i ja smo danas išli u kino za u 8 da pogledamo ovaj film, ali je sve krcato tako da smo kupili karte za u 10 i 20 tako da za kojih 20 minuta idemo u kino i baš super da kažeš da je dobar. Ocjena mu je jako visoka tako da vjerujem da je odličan :) Imam još jako malo do termina pa se nadam da se neću porodit tamo :D hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajajaj :D nadam se da ce vam se film svidjet i da ce beba ipak pricekat bar da odgledate film :D

      Delete
  8. nisam ga još pogledala, zadnji mjesec je bio preturbulentan... ali je na listi 'obavezno pogledati' :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jej :D nadam se da ce ti se svidjet :D

      Delete
  9. Ja sam tek ovu subotu Hobbita pogledala u kinu tako da znaš kako sam up to date :D Ali ovog ako ne pogledam u kinu a onda ću ga sigurno pogledati doma. Benedict <3 Da on ne glumi možda bih ga i preskočila :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma i da nije Benedicta ne smije se ovakav film preskocit, a jos kad je on ukljucen nikako :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)