Saturday, January 3, 2015

Plans for the blog in the new year

I've been writing this post for a while and I couldn't finish it, but today I'm determined that it must be done. I don't know will I be able to comply with everything this year, but at least I want it to be a guideline.

Pišem već neko vrijeme ovaj post i nikako da ga napišem, ali danas sam čvrsto odlučila ga dovršiti. Ne znam hoću li se uspjeti čitave godine pridržavati svega, ali želim da mi ovo bude orjentir.

sto se sprema u 2015

This year I want to if it is possible to insert as many non beauty subjects on the blog. This past year I really bought only a few make up items and I intend to continue that trend in this year, more or less the plan is just to exchange the pieces I finish with something similar or if I don't like it any more with something that suits me better. For years in my head there is the idea of minimalism, but I'm not one of those persons that would succumb my whole life to it, but a softened version of minimalism sounds like a very interesting idea. Maybe it will be one of the themes on the blog, especially if it is successful.

Ove godine imam namjeru ako ikako bude moguće uvesti i što više ne beauty tema na blog. Prošle godine sam jako malo kozmetike sveukupno kupila i imam namjeru nastaviti taj trend u ovoj godini, više manje je plan samo zamijenjivati one komade koje potrošim nečim sličnim ili ako mi se više ne sviđa nečim što mi bolje odgovara. Već godinama mi se po glavi vrti ideja minimalizma, ali opet znam da nisam jedna od onih koja čitav život može podrediti tome, ali moja i ublažena verzija minimalizma mi se čini sve zanimljivija. Možda se i to nađe kao tema, pogotovo ako bude uspješno.

planovi

I thought that maybe I would, but in the 2015. I won't be repeating 365 challenge, I know I won't have time to take pictures every day, but I will make an effort to make more pictures and put them on the blog more often. That was the part that I missed the most during the last year. I would like to include more random shots and posts that don't require a lot of typing (which was the biggest problem for me the last year). Will you be bothered by the short posts, sometimes maybe even without text? Of course if you want any more informations about something you can always ask in the comments.

Mislila sam da možda hoću, ali ni u 2015. neću raditi 365 challenge, znam da neću stići fotkati svaki dan, ali truditi ću se fotkati što više i stavljati ih na blog opet češće. To je dio koji mi je najviše nedostajao kroz proteklu godinu. Htjela bih ubaciti i što više random fotki i postova koji ne zahtijevaju puno tipkanja (jer to me u zadnjoj godini najviše odvraćalo od redovitosti). Hoće li vam smetati da sam nešto kraća ponekad i potpuno bez teksta? Naravno uvijek ako želite više informacija možete pitati u komentarima.

fotografije

I hope that I finally found a decent place to film videos and that despite artificial lightning, that there will be more videos because I'm sad to see my youtube account so abandoned. I need to edit all my unpublished pictures that I have so maybe some of those will find some light of day on here in the future.

Nadam se da sam napokon našla i kakvo takvo mjesto za snimanje videa unatoč umjetnom osvjetljenju, pa da će biti i više videa jer mi je žao gledati youtube account tako zapušten. Moram i srediti i sve neobjavljene fotke koje imam pa možda se i te iz arhive nađu negdje na blogu u budućnosti.

videi

If you have any ideas, questions or something that you would like to see from me, just leave it in the comments and I will do my best to make it happen :D Does this post sound too much like New year's resolutions 'cause I didn't want to make it so but I wanted to make a change for a while and when is the better time than in the beginning of a new year. So what do you say?

Ako vi imate nekih ideja, pitanja ili nešto što bi htjeli vidjeti od mene samo mi ostavite u komentarima i ja ću se potruditi da to i ostvarim :D Zvuči li ovaj post previše kao novogodišnje odluke, jer nisam imala namjeru da bude tako, već neko vrijeme želim napraviti promjenu, a kad je bolje vrijeme za to nego na početku nove godine. Što kažete?

16 comments:

  1. Ja podržavam uvođenje malo više ne-beauty tema :) Još ako bude koja recenzija knjige, nitko sretniji :P Što se tiče minimalizma, ja isto o tome razmišljam već dugo. Ali poznavajući vlastitu sklonost hoardanju, neće to kod mene ići lako :D I totalno razumijem kada te puno tipkanja odvraća od pisanja...često mi se dogodi da mi samo na pisanje ode 8+ sati :/
    Tako da (da zaključim :)) sve podržavam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yey :D super je znat da imam podrsku, jer ipak sve sto mijenjam, mijenjam i vama koji citate :)

      Delete
  2. U potpunosti te podržavam u ovim odlukama i veselim se vidjeti što će sve donijeti ova godina :) I sviđa mi se ideja minimalizma, ja je prakticiram već jedno pola godine po pitanju kozmetike i moram ti priznati da mi odlično odgovara - kupujem samo ono što mi treba, tu i tamo se naravno nađe i poneki eksperiment i nešto novo, ali više nemam problem da imam jedno 6 maskara od kojih na kraju ne potrošim nijednu ili sto gelova za tuširanje od kojih na kraju ja ne stanem u kadu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobro s tim tusiralicama i slicnim nikad nisam imala problema, al lakovi i dekorativa me ubijaju definitivno moram to smanjit, a i opcenito na drugim podrucjima se moram rijesit stvari koje ne koristim

      Delete
  3. Ja sam u kozmetici totalni minimalist! Al zato crafting supplies... *hvatam se za glavu* :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. svak ima neki porok :D al dobro ako ih koristis nisu viska :D

      Delete
  4. fora je minimalizam, jelda? :)
    u biti, nije to minimalizam, samo svođenje na manje :))
    podržavam i ne beauty teme!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma da, nisam ja za one da posjedujem samo sto stvari i slicno, al da se moram rijesit nekih stvari to definitivno

      Delete
  5. Meni su upravo random fotke i random postovi najdraži, čak draži i od onih s lakovima. :) Ako niš drugo, bar me ne tjeraju na grijeh da kupim još samo taj jedan lak za nokte, jer baš takvog nemam u kolekciji :D

    ReplyDelete
  6. Odlične ideje,ja sam također uvela ne-beauty teme,promjene uvijek dobro dođu.
    sretno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da da i da se malo bolje upoznamo i razbijemo monotoniju recenzija :)

      Delete
  7. tvoj blog, tvoja pravila, podržavam sve :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. toga se i drzim al volim cut i drugo misljenje :)

      Delete
  8. da, da i ne bjuti i fotografije i videa i svašta! sve može!!! :D

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)