Tuesday, January 6, 2015

A bit of make up fun

I had a really wonderful afternoon hanging out with the girls (Martina, Persa, Josipa) and Persa did a make up look on me. It's always interesting to see what someone else would do on you so I decided to share a few pictures. 

Provela sam divno popodne družeći se s curama (MartinaPersaJosipa) i Persa me u međuvremenu malo našminkala. Uvijek je zanimljivo vidjeti kako bi to netko drugi odradio pa sam odlučila podijeliti par slika. 

Persa me nasminkala

Lightning in the pictures is a bit all over the place but it was artificial so my camera wasn't that great in capturing the look and the colors look a bit washed out, but you get the main part :) 

Osvjetljenje na slikama je posvuda, ali je umjetno svjetlo pa moj fotoaparat nije baš najbolji u takvim uvjetima i boje su ispale malo isprane, ali mislim da vidite glavni dio :)

eye make up

Eye close up but shades are off, in the inner corner there is corally golden shade, brown in the outer part and black along the lash line.

Evo oka izbliza, nijanse su promašene, u unutarnjem kutu je koraljno zlatna nijansa, smeđa na vanjskom dijelu i crna uz liniju trepavica. 

sultry eyes make up

Here you can see the true colors a bit better it's shot with flash. What do you think should I let Persa put make up on me again? :P 

Evo i jedne gdje možete bolje vidjeti prave boje, slikana je uz blic. Što mislite da li da dopustim Persi da me opet šminka? :P

12 comments:

  1. Što si brza :D Trebamo se češće družiti!!! Persa neka ide u vizažiste :D

    ReplyDelete
  2. Slažem se, na zadnjoj se najbolje vide boje i sve. Haha, čuj nje, bi li mi se opet trebala dati u ruke :D Offskroz! Već idućom prilikom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajde ajde mozda bi i mogla, nek cujem druga misljenja XD :*

      Delete
  3. Jesi i ti dobila trepavice kao Josipa pa ćeš me otpiriti treptanjem na kavi? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Subota, pa cu te ottreptat neki drugi put :D

      Delete
  4. Odlično, lajkam! Super su mi ove oči, a za ruž smo već zaključili da ti super stoji (ako je to isti GR s fejsa, drugačije su fotke a i moja sprava (mob/tablet) pa i nisam sto posto sigurna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. je je isti je samo su razliciti fotici i cudnjikavo osvjetljenje pa onda automatski drugacije malo izgleda, ova s flashom jos najbolje pokazuje

      Delete
  5. jepo jepo, dobro je to persa složila :D

    ReplyDelete
  6. Naravno! Al nijansa ruža mi je ekstra dobra!

    ReplyDelete
    Replies
    1. slazem se morat cu ga pridodat svojoj kolekciji nekad iako cini mi se da imam nesto slicno samo ne ovako dobro kao golden rose :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)