Sunday, January 25, 2015

Essie Spin the bottle

Here it is at last, the final Essie from Hide and chic collection, and after I show you one from the standard range, that will be my whole Essie collection for now :)

Napokon evo i zadnjeg Essija iz Hide and go chic kolekcije i nakon što vam pokažem jednog iz standardnog ranga to će biti moja cijela Essie kolekcija za sada :)

Essie Spin the bottle nail polish

This is Essie Spin the bottle, if you haven't seen my other Essie swatches click on the following links Romper roomStyle hunterFashion playgroundTruth or flare and Hide go chic.

Ovo je Essie Spin the bottle, ako niste još vidjeli moje ostale Essie swatcheve kliknite na sljedeće linkove  Romper roomStyle hunterFashion playgroundTruth or flare i Hide go chic.

Essie Spin the bottle lak za nokte

This is two coats without top coat in the shade. This was definitely my favorite nude nail polish from last year :D Too bad it was limited edition but I hope when I finish this one I will find something  similar :D

Ovo su dva sloja bez top coata u sjeni. Ovo je definitivno bio moj omiljeni nude lak za nokte tokom cijele prošle godine :D Šteta što je u pitanju Limited edition, ali se nadam kad ga dovršim da ću naći nešto slično :D

essie bez lak za nokte

And this is a picture in the sun. Nothing much about it that I can tell you what you haven't heard in the rest of the posts this one too applies great, dries quickly and lasts well. Do you prefer nude shades of nail polish or bright ones? What do you think about this one?

I ovo je slika na suncu. Nemam što puno više reći što nisam rekla u drugim postovima, al i ovaj se super nanosi, brzo suši i dobro traje. Volite li više nude nijanse ili žarke? Što mislite o ovome?

26 comments:

  1. sviđa mi se nudač :) obično kad lakiram nude lakove uvijek nešto pečatiram po noktima nekako mi prazno vidjeti samo nude lak na noktima...

    ReplyDelete
    Replies
    1. da je pomalo, al eto ponekad moraju bit i ovako praznjikavi :)

      Delete
  2. Jako mi se svidja ovaj lak! :)
    Odlican post!!

    Nikoleta, xoxo.

    http://nljuljduraj.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidja :) a drugi put ne moras ostavljat link, vidi se iz profila :)

      Delete
  3. ova mi je najbolja nijansa od svih koje si do sada pokazala...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wooohoo :) meni je kricavi rozi ipak najdrazi :D

      Delete
  4. Lovely nude! It looks great on you! ;)

    ReplyDelete
  5. Super izgleda, dugo sam bila protivnik nudaća ali u zadnje me vrijeme počinje privlačiti ideja da ih i ja nosim na noktima. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh dodje to tako s vremenom i malo da se "procisti paleta"

      Delete
  6. Sviđa mi se, jako :)) Možda ga ima na eBayu :/. Zadnje vrijeme sam više od nude lakova.

    ReplyDelete
    Replies
    1. drzim fige, ovakvi se uglavnom najbrze rasprodaju

      Delete
  7. Naravno, moja dva omiljena su dva Essie plavca, ali ovaj je stvarno krasan, posebno lepo izgleda na suncu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe nisam ni sumnjala koji su ti omiljeni :D

      Delete
  8. Predugo mi je već na listi, definitivno ga moram što prije kupiti :) Inače nisam ljubitelj nudaća, ali ovaj mi oduzima dah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da ces ga jos uvijek uspjet pronac :D

      Delete
  9. nudači odlično ulete kad trebaš odmorit nokte i oči od jačih boja ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uuupravo tako i nokte i oci i blog :D

      Delete
  10. OJ KAKO KAKO LUDIM ZA NUDE LAKOVIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PREDOBROOOOOOOO!!! :D

    Od sada ti kometarisem javno, sinoc sam i ja napravila blog, tu je i prvi post, pa dodji skupa da se druzimo!


    :*

    ReplyDelete
  11. Krasan je :)
    Mislim da je najteže pronaći idealan nudasti lak! - Ja svoj još nisam pronašla...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa zapravo je i to i njudasti ruz jer treba nac nesto sto ce se poklapat s nijansom koze, a opet nece izgledat kao barbie nails

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)