Sunday, January 18, 2015

Beauty UK Chelsea lipstick

Yet another lipstick swatch :) 

Još jedan swatch ruža za usne :)

Beauty UK Chelsea lipstick

This is Beauty UK Chelsea, you can see my other Beauty UK swatches on the following links In the buffSnob and Plumalicious.

Ovo je Beauty UK Chelsea, možete vidjeti moje ostale Beauty UK swatcheve na sljedećim linkovima In the buffSnob i Plumalicious.

Beauty UK Chelsea ruz za usne

On my lips in the shade. It's a creamy nude shade that will work for us with fair skin. I suppose it's too light for those with medium and darker skin tones. It has an ok texture it's creamy but as you can see from the pictures completely even application is tricky, you need to have really prepped lips, moisturized and without dry parts. 

Slika u sjeni, ovo je bež njudasta nijansa koja funkcionira na nama sa svijetlom puti, pretpostavljam da je presvijetla za one s tamnijim tonovima kože. Ima ok teksturu i kremast je, ali kao što možete vidjeti sa slika potpuno jednoliko nanošenje je malo zeznuto, treba dobro pripremiti usne, hidratizirati ih i pobrinuti se da nema suhih dijelova.

Beauty UK Chelsea bez ruz za usne

This one is in the sun, this one also cools my lips a bit and has a minty smell but that goes away quite soon.Wear time is ok but any eating or drinking will make it disappear quicker. 

Ovo je slika na suncu, i ovaj ruž hladi usne i ima mintasti miris, ali to brzo nestane. Trajanje na usnama je prosječno, ali jedenje i pijenje neće preživjeti već brzo nestane.

Beauty UK Chelsea ruz na licu

And this is how I wore it one fine day :) I wear it when I want to cancel out my lips and put all of the attention on my eyes. I also use it to lighten up some of my darker lipstick shades, it's a nice one to play around with. What do you think about colors like this? You know I'm a bold lips kind of girl, but can I pull this off too? I think I can ^_^ 

I ovo je kako sam ga nosila jednog lijepog dana :) Nosim ga kad želim potpuno neutralizirati usne i usmjeriti svu pažnju na oči. Također ga koristim za posvijetliti neke tamnije nijanse ruževa koje imam, zabavno je tako se igrati. Što vi mislite o ovakvim bojama? Znate da preferiram naglašene usne, ali mogu li iznijeti i ovakvo nešto? Ja mislim da mogu  ^_^

20 comments:

  1. Meni se svidja kako ti stoji, njezan je :)

    ReplyDelete
  2. Svidja mi se, volim nude, sve ostalo ionak "pojedem" :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A pojede se i ovaj al se to manje primjeti XD

      Delete
  3. Kad sam vidjela fotke usana pomislila sam da nema šanse da ti dobro stoji, a zapravo ti super stoji! Definitivno možeš ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. woohoo :D mislim nosila sam ga vec al mi je uvijek to nekako cudno

      Delete
  4. lajkam ruž. nude općenito. i minuta šutnje za moj najsavršeniji nude ruž ikad koji sam izgubila i nemam pojma gdje i kad. odoh sad plakat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :) pa koji ti je to bio omiljeni nude, nadam se da nije bio limited?

      Delete
  5. sviđa mi se boja, odlično ti stoji, ali nekako mi baš zeznuto izgleda :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. je je bas je musicav, al da ga se natjerat da poslusa :)

      Delete
  6. Zanimljiva nijansa ruža, fino ti stoji ;).

    ReplyDelete
  7. Možeš ti sa svojim lijepim punim usnama itekako iznijeti nudače! Ova mi je nijansa baš lijepa, samo šteta što je ruž tako zeznut za nanošenje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :) a za ostalo sto ces you can't have it all :)

      Delete
  8. Neobično mi te vidit s nudačem, ali definitivno ti super stoji ovakav look!

    ReplyDelete
    Replies
    1. istina ne vidi se cesto pogotovo s necim ovako svijetlim, al treba imat u kolekciji :D

      Delete
  9. Bila sam si kupila dva preeekrasna beautyuk laka i nakon jednog nošenja ih poklonila frendici!
    Izludio me taj mintasti miris... i sad se ježim od njega :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislis ruza ili sam ja promasila nesto kod lakova XD

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)