Friday, January 30, 2015

Balea professional beautiful long conditioner

 This will be one of the short reviews, I don't intend to go into details, just short impressions. If you are interested in something else feel free to ask in the comments.

 Ovo će bit jedan od kratkih osvrta, nemam namjeru pisat ništa detaljno, samo kratki dojmovi. Ako vas nešto dodatno zanima slobodno pitajte u komentarima. 

Balea professional beautiful long regenator

Conditioner has a medium thick consistency and pretty intense smell. This is the only conditioner in a long time that left a smell in my hair for a long time. Will  you like that depends on how much you like the smell. I didn't mind but I would have liked that it evaporated quicker.

Regenerator je neke srednje gustoće i prilično intenzivnog mirisa. Ovo je jedini regenerator u dugo vremena koji mi je ostavljao dugotrajno miris na kosi. Koliko vam se to sviđa ovisi o tome koliko vam se ovaj miris sviđa. Meni nije bilo loše, ali bi bilo bolje da je brže hlapio.

balea professional regenerator za kosu

You can more or less see the ingredients and they are pretty standard and ok. Hair hydratization and softening is not bad, but there are a lot better. It didn't help with the detangling which is the reason that I won't s repurchase it.The price is 17,90 kn which is not terrible but it's more than the standard Balea prices, but it's that kind of a line.Have you tried this conditioner, did you like it? If you have any reccommendations for normal hair, that doesn't leave your scalp greasy and ends dry, definitely mention it in the comments.

Više manje možete vidjet sastav ovdje, prilično je standardan i ok. Što se tiče samog hidratiziranja i omekšavanja kose nije loš, ali ima i puno boljih. Za raspetljavanje mi nije ništa radio, što je razlog zašto ga vrlo vjerojatno neću više kupiti. Cijena je mislim nekih 17,90 kn što nije strašno, ali je više od standardnih Balea cijena, ali takva je linija. Jeste probali ovaj regenerator, sviđa li vam se? Ako imate neku preporuku za regenerator za normalnu kosu, da ne masti tjeme, a hrani vrhove svakako mi napišite u komentarima.

16 comments:

  1. Ja sam imala ovakav sampon i bio mi je dobar, regenerator nisam probala :)
    Ja bih ti preporucila Eveline exclusive hair conditioner 8in1 argan+keratin meni je najbolji do sad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. definitivno ga stavljam na listu za probavanje :D

      Delete
  2. Probala sam ali mu se zbog mirisa i osrednjeg efekta nisam vratila. Trenutno koristim balein ol nesto regenerator, koji sam koristila i prije ovoga i bio mi je bolji, finiji miris koji se ne zadrzava pre dugo a kosa osjetno meksa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hm po imenu pretpostavljam da ima ulja u sebi, ne masti tjeme prebrzo?

      Delete
    2. balea oil repair ova linija, meni su bili super, iako zaista nemam problema sa masnim tjemenom, ali mi je dovoljno omeksavao kosu da je mogu cesljati, a nije bila teska nego leprsava.

      Delete
    3. probat ce se onda svakako :D

      Delete
  3. Probala sam ovaj, ali nekako mi se činilo da nije mogao lepo da se ispere, i uvek mi je kosa od njega pri temenu ostajala slepljena. Iz iste linije mi se mnogo više sviđa regenerator za glatku i ravnu kosu (ljubičasti)... Miris im je sličan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. to bi po imenu trebalo bit za moj tip kose, pogledat cu i njega :D

      Delete
  4. probala sam ih da više ni sama ne znam koliko... zadnjeg kojeg sam kupila je cien, lidlov, i moram priznati da sam oduševljena, ne kupujem baš kozmetiku tamo ali ovo čudo se pokazalo oooodlično :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joj ja nikako otic u lidl vec odavno, morat cu jedan dan otic vidit sto imaju :)

      Delete
  5. otkako sam otkrila aussie luscious long 3 minute miracle masku, obični regeneratori me više ne zanimaju :)
    maska mi odradi sve: raspetlja mi kosu, nahrani vrhove, olakša raščešljavanje. jedino, za mašćenje tjemena ne bih znala jer ju nikad ne stavljam iznad razine brade/uha - najviše zbog peruti koju svi regeneratori i maske iziritiraju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mnogi vole taj aussie koliko citam, ali ja im nikako ne mogu prec preko mirisa koji mi je grozan pa ih preskacem

      Delete
  6. Balea Proffesional ima neke dobre artikle, koristila sam regenerator, ali ne taj nego onaj za plavu kosu (mislim) u čijoj seriji je i ulje za kosu. ne znam koliko sam jasna bila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasno :) al nisam plavusa pa pretpostavljam da cu preskocit

      Delete
  7. Iskreno, nisam probala ovaj, ali općenito sam zadovoljna Balea proizvodima... No to je možda i zato jer ne kupujem ništa drugo pa ni nemam s čime usporediti! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ponekad je i do toga, al mislim i da jesu dobri pogotovo za cijenu, znaju jedino nekad zeznut s mirisom pa mi to smeta

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)