Monday, December 15, 2014

One day trip to Klagenfurt

This Saturday I was with Persa in Klagenfurt, I don't have a story to go with it, I just wanted to go somewhere and Austria during Christmas time is great. So here are a few pictures :)

Bila sam ovu subotu s Persom u Klagenfurtu, nemam neku priču oko toga, htjela sam negdje otići i Austrija u Božićno vrijeme je uvijek dobar izbor. Pa evo par slika :)












Have you traveled anywhere lately? Did you like my pictures?

Jeste li putovali negdje u zadnje vrijeme? Sviđaju li vam se moje slike?

20 comments:

  1. "pratila" sam vas na instagramu dok ste putovale, predivno! Voljela bi posjetiti Austriju u ovo doba godine. Super su fotke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D steta sto nije bilo vise wifi-a pa bi bilo vise fotki na instagramu, drugi put cu se valjda docepat inozemne sim kartice

      Delete
  2. Vidim, da si uživala. Jaz sem bila letos v Gradcu. Res je lepo nekam oditi decembra na tuje, da še tam malo doživiš božično vzdušje. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam :D moram ti rec da i zagreb ima lijep ugodjaj ove godine, al eto lijepo je malo i negdje drugo otic

      Delete
  3. Super slikice :) Glavno da je wurst tu, da je nema, to ne bi bio potpuni doživljaj Austrije ;) Ja baš prošlu subotu bila u Grazu i bilo preodlično, izuzev preogromne gužve, ali dalo se preživjet' ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da nije dozivljaj, morala sam probat :D znaci Klagenfurt je bio bolji izbor, bilo je ljudi, ali nije bila neka velika guzva

      Delete
  4. Ja bi sad ovu kobasicu, doslovno mogu zamisliti kako miriše (omiljena božićna spiza hah) :D
    Glavno da si se dobro provela i malo maknula negdje, takvi kratki izleti su mi super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je je morat cu cesce samo da bude financija :D

      Delete
  5. Super fotke, posebno zadnja. :D Trenutno živim u Grazu pa imam super-ekstra-austrijski božićni feeling svaki dan :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D A tebi mora da je lijepo u Grazu bila sam dvaput, trebalo bi ga opet posjetit s manje shoppinga i vise razgledavanja :D

      Delete
  6. Kako kul izlet! :D Ali kada sam videla ove kobasicarske fotkice na instagramu, odmah sam ogladnela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe nadam se da je bilo neke klope u blizini kad si gledala :D

      Delete
  7. Lepo je putovati a posebno kada su praznici, tako mozes osetiti praznicnu atmosferu i kako to ljudi u inostranstvu organizuju i dozivljavaju :-) Lepe fotografije :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O da treba malo se maknut od svakodnevnice, a ovo je neki najbolji nacin za to :)

      Delete
  8. aaaa klobasa je pala ;)
    bila sam u klagenfurtu prije sto godina, voljela bih opet malo do gore, premda mi je iskreno to već predug put... krasne su ti fotkice, samo maaaaaaaaalo, nešto si mi škrta, ja nemam instagram :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. morala je past :D a kod mene na instagramu je zavrsila samo jedna slika i to jutarnje kave iz slovenije XD kod perse ima vise instagram slika, ja cak nisam puno ni okidala, ovo su one kojima sam zadovoljna od svega :)

      Delete
  9. Zakon! Ja za vikend idem u Beč i Bratislavu, jedva čekam da i ja napokon okačim koju slikicu da sam negdje bila xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. opa sretan put :D ocekujem fotke -_-

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)