Tuesday, December 2, 2014

Models own Purple pleasure

 Wonderful Taya sent me this long time ago, here is her review, since she wasn't happy with the shade. Since I wanted to try something from Models own I was really happy to receive it, so thank you Taya :)

Divna  Taya mi je poslala ovaj proizvod ima već neko vrijeme, ovo je njena recenzija, budući da nije bila zadovoljna nijansom. Budući da sam htjela isprobati nešto od Models owna bila sam presretna kad je rekla da će mi je poslati, tako da hvala Taya :)

Models own Purple pleasure lip stix

This is Models own Purple pleasure and this is a picture in the shade. It's a soft medium lilac shade at first I thought it looked a bit strange on me, but I got used to it and now I quite like it :) This is a plastic twist up pencil that you've surely seen before and it contains 3,5 g of product, you can get it on Click2chic page for 46 kn.

Ovo je Models own Purple pleasure i ovo je slika u sjeni. Ovo je srednja lila nijansa,na početku sam mislila da možda malo čudno izgleda na meni, ali sam se nekako navikla i sad mi se prilično sviđa :). Ovo je plastična olovka na odvrtanje kakve ste sigurno već vidjeli i sadrži 3,5 g proizvoda, može ga se nabaviti za 46 kn na Click2chic stranici.

Models own Purple pleasure debela olovka za usne

This is a picture in the sun, it has kind of a dry but creamy texture and I would say it has a satin finish, it's not shiny but it isn't matte either. It applies quite nicely and lasts well, it's not drying and it's not the most longlasting but it won't disappear off your lips immediately. I'm really glad I tried this brand, next on the list are definitely their nail polishes :D Do you have any of their products? Do you like this one?

Ovo je slika na suncu, ima nekako suhu, ali kremastu teksturu i rekla bih da ima satenski finish, nije sjajan, ali nije ni mat. Lijepo se nanosi i dobro traje, ne isušuje i nije najdugotrajniji proizvod, ali neće odmah nestati s usana. Drago mi je da sam konačno probla ovaj brend, slijedeći na listi su definitivno lakovi za nokte :D Imate li neki od njihovih proizvoda? Sviđa li vam se ovaj?

17 comments:

  1. krasna nijansa, čak mi je interesantnija u hladu, baš je očit hladan ton <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. i meni je puno bolja u hladu iako se ne bunim ni ovako :D

      Delete
  2. Baš mi se sviđa nijansa, sigurna sam da ti super stoji, kao snježnoj kraljici :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe ledena kraljica :D mozda i vidis uzivo ako se uspijemo ikako izdogovarat :D

      Delete
  3. Ruž izgleda odlično i jako odvažno. Doduše, ne znam kako bih takvu neku nijansu kombinirala uz ostatak makeup-a..vjerojatno samo uz maskaru :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bit ce nadam se koji put i cijeli make up samo mi je malo problem s fotkanjem zimi

      Delete
  4. ova nijansa bi na meni izgledala grozno...nikako se ne bi slagala s njom...ali tebi dobro stoji...više mi se sviđa na suncu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako si jako toplog podtona definitivno ne bi proslo

      Delete
  5. nijansa je prekrasna,pogotovo ova slika sa sunca,super.

    ReplyDelete
  6. super je nijansa, skroz je neobična...

    ReplyDelete
    Replies
    1. je cak je jedinstvena i u mojoj kolekciji a ja imam svega :)

      Delete
  7. Svidja mi se nijansa, a tebi jako dobro stoji :-)

    ReplyDelete
  8. Predobar blog! :)


    Ova boja je totalno luda!

    Možemo se pratitit?

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)