Sunday, December 21, 2014

Make up and manicure for a Christmas party

Yesterday a friend had a Christmas party so I thought you might be interested in my make up and manicure that I wore :D 

Jučer je prijateljica imala Božićni party pa sam danas mislila da ste možda zainteresirani da vidite make up i manikuru koju sam nosila :D

bozicni make up look s naglasenim usnama

I'm definitely overusing berry lipsticks this winter (or rather spring judging by the weather outside ^_^). Most of the products I used were either limited or discontinued or I used a mix of multiple things so I won't list every thing I used. My necklace is from Accessories from last year. 

Definitivno pretjerujem s upotrebom berry ruževa ove zime (ili bolje da rečem proljeća sudeći po vremenu vani ^_^). Većina proizvoda koju sam koristila su bili ili limitirani ili izbačeni ili sam koristila kombinaciju više toga pa neću napisati popis svega što sam koristila. Ogrlica je iz Accessoriesa od prošle godine. 

roza glitterasta bozicna manikura

And of course on my nails there is mandatory glitter, base color is Catrice Mission lilac, on the ring finger is Essence Time for romance and on the rest of the nails is Catrice Kitch me if you can. So what do you think? If you like this kind of short posts let me know so I can do more of them :)

I naravno na noktima je bio obavezni glitter, bazna nijansa je Catrice Mission lilac, na prstenjaku je Essence Time for romance i na ostatku noktiju je Catrice Kitch me if you can. I kako vam se čini? Ako vam se sviđaju ovako kraći postovi, javite da ih mogu raditi češće :)

18 comments:

  1. super mi je make up, i noktići i ruž, ali zašto si tako ozbiljna na slici?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :D ma nije bilo fotkano s ciljem objavljivanja, a bila sam u žurbi pa je ova jedina ispala dovoljno oštra, ali ne brini bilo je dovoljno smijeha tu večer :)

      Delete
  2. Manikura mi je preeeodlična :) Baš obožavam šljokičasto :)

    ReplyDelete
  3. Yay šljokice :D
    Moram da kupim i sebi neki sličan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce potraga bit uspjesna :)

      Delete
  4. Ništa bez šljokica :D Super je makeup, ali trepavice <3

    ReplyDelete
  5. Da, to je to, crveni ruž i Božić je! :D Lovely!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je nema Bozica bez crvenog ruza ili bar ovih višnjastih tonova :D

      Delete
  6. Replies
    1. Hvala :) miks je vise njih al bas mi se svidja koja je nijansa na kraju ispala

      Delete
  7. kakvo pretjerivanje s ruževima koji ti odlično stoje??? samo ti njih nosi i dalje, i slobodno se pofotkaj kad se središ za party i nabaci nam fotku il' dvije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe al ostali se osjecaju zanemareno :D ubacim onda tu i tamo opetstogod ovakvo :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)