Monday, December 29, 2014

Bocassy Light day cream

You probably remember my post about Bocassy event where I promised reviews of some products, so today I'm writing you about Light day cream which completely swept me off my feet. 

Sjećate se vjerojatno posta o Bocassy eventu gdje sam vam obećala da u budućnosti slijede recenzije nekih proizvoda, pa danas vam pišem o Light day cream kremi za lice koja me potpuno oduševila.

Bocassy creme de jour legere

This cream comes as you can see in a heavier glass tub with a plastic lid. Inside there is a smaller plastic lid just for the opening, but it didn't make it into pictures. Glass tubs are packaged into dark red carton boxes with silver letters. What makes me happy is that they intend to change the packaging, so all the precious ingredients are well kept inside, but for now keep it in a dark and dry place. The amount is standard 50 mL and the current price is 130 kn, but you can always exchange your points and get 25 % off of that. In the future it will be available in other stores but for now dm is the only one.

Krema kao što vidite dolazi u teglici od debljeg stakla sa plastičnim poklopcem. Unutra još ima i plastični poklopčić samo za otvor, ali se nije našao na slikama. Staklene teglice su još pakirane u ove tamnocrvene kartonske kutijice sa srebrnim slovima. Ono što me veseli je i da Bocassy ima namjeru mijenjat ova pakiranja, da svi oni vrijedni sastojci unutra ostanu sačuvani, tako da zasad čuvajte je na tamnom i suhom mjestu. Količina je standardna 50 mL, trenutna cijena je 130 kn, ali uvijek možete iskoristit bodove pa dobit 25 % popusta na to. U budućnosti će se moći kupiti i u drugim trgovinama, ali zasad je dm jedini.

Bocassy Light day cream review

What to say about this cream besides it's wonderful :D It has a light gel-like texture, it's really hydrating and already on my first try it had a feeling like I splashed my face with water instead of putting a cream. It's spreads nicely and sinks in fast. I used it in the summer and now in the winter, in every moment it's hydrating enough, and in the summer it's not too oily. It's not comedogenic, on the contrary since I'm using it my face was never this smooth. The scent is there but to me it's pleasant. I use the cream in the morning as a preparation for make up and in the evening for hydration over night. I would say it's suitable for all skin types, but I can't say for the extremes (very dry or very oily) since I don't have experience with that type of skin. Would I recommend this cream, if it is in your price range most definitely. I'm sure that I will come back to it in the future since I'm very satisfied with the effect it gives. Have you tried Bocassy products? Which is the most interesting Bocassy product that you would like to try?

Što reći o kremi osim da je divna :D Ima laganu, pomalo gelastu teksturu. Krema je stvarno hidratantna, a i već na prvo korištenje je osjećaj kao da sam se umila vodom, a ne samo stavila kremu. Lijepo se razmazuje i brzo se upija. Koristila sam je i ljeti i sad zimi, u svakom trenutku mi je dovoljno hidratantna, a ljeti mi nije bila premasna. Nije komedogena, dapače otkad je koristim lice mi je baš lijepo zaglađeno. Miris se osjeti i meni je ugodan. Krema mi dobro služi i ujutro kao priprema za stavljanje šminke kao i navečer kada mi treba hidratacija preko noći. Rekla bih da je krema pogodna za sve tipove kože, ali za neke ekstreme (jako suhu i jako masnu) ne bih mogla reći jer nemam iskustva s takvom kožom. Bi li preporučila ovu kremu, ako vam spada u cjenovni rang svakako. Ja sam sigurna da ću joj se u budućnosti vraćati jer sam izuzetno zadovoljna učinkom koji ima. Jeste probali Bocassy proizvode? Koji vam je najzanimljiviji Bocassy proizvod koji bi voljeli probati?

INGREDIENTS/SASTOJCI: aqua/water, olea europea fruit oil, glyceryl stearate, cetearyl alcohol, stearic acid, sodium lauroyl glutamate, camellia sinensis leaf extract, glycerin, theobroma cacao seed butter, butyrospermum parkii butter, cetyl alcohol, triticum vulgare germ oil, panthenol, phenoxyethanol, caprylyl glycol, chlorphenesin, carbomer, parfum, sodium hydroxide, linalool, limonene, sodium benzoate

*PR Sample

12 comments:

  1. Ja koristim hidratantnu noćnu kremu i famozni serum, a ovu dnevnu sam probala preko izdašnog testera - što da kažem osim da je sve odlično, svima trubim o Bocassy kremicama! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da da bit ce vec i recenzija famoznog seruma jednom :D

      Delete
  2. Zasad sam probala samo serum i mogu reći da sam poprilično zadovoljna i sigurno ću probati još nešto iz njihovog asortimana ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je i serum je stvarno sjajan, ja se nadam da ce i ostatak asortimana doc sto prije do nasih trgovina pa da se ima svasta nesto za isprobavat

      Delete
  3. Ok, ali malo ti je nepotpun post, ne pise nista o sastojcima u kremi što mi je vazan faktor prilikom kupnje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry nisam imala kutiju sa sobom na poslu da prepisem sastojke, dodam ih sad u post :)

      Delete
  4. E da sam ovo pročitala prije dva dana, sigurno bi je kupila, taman sam bila ostala bez hidratantne kremice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh steta, stigne vec doc i ona na red :)

      Delete
  5. Nisam probala, još štedim za njihove proizvode haha ali svakako mi se čini zanimljiva cijela linija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da nisu bas najjeftiniji, al za ono sto nude mislim da je ovo sjajna cijena

      Delete
  6. malo mi je preskupa će pričekati snizenja i akcije

    ReplyDelete
    Replies
    1. da nisu bas jeftini, al stvarno za ono sto se dobije uopce nije visoka cijena

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)