Monday, November 24, 2014

Essie Style hunter

Yeah yeah I still haven't shown you all of the Essie polishes I own but I'm getting there :D If you missed other swatches here are the links to Fashion playgroundTruth or flare and Hide go chic.

Da da, još vam nisam pokazala sve Essie lakove koje imam, ali pomalo radim na tome, doći ćemo uskoro i do kraja :D Ako ste propustili ostale swatcheve evo linkova na njih  Fashion playgroundTruth or flare i Hide go chic.

Essie Style hunter nail polish

This is Style Hunter from Hide and go chic collection. I wear it quite a lot and I'm really satisfied with Essie nail polishes. It would be much better if they were cheaper over here but a sale here or there makes them slightly more affordable for some special pieces. 

Ovo je Style hunter  iz Hide and go chic kolekcije. Prilično često ga nosim i općenito sam prilično zadovoljna s Essie lakovima. Bilo bi puno bolje naravno da su jeftiniji ovdje za kupiti, al poneko sniženje tu i tamo ih čini ipak malo dostupnijima po prihvatljivim cijenama za neke posebne komade.

Essie Style hunter lak za nokte

Here it is in the shade, this is two coats without top coat. Lasts nicely, dries quickly, you get 13,5 mL of polish. 

Evo ga ovdje u sjeni, ovo su dva sloja bez top coata. Ima dobro trajanje, brzo se suši i dobije se 13,5 mL laka.

essie zarko rozi lak za nokte

And here it is in the sun it's a lovely color especially for the warmer months but I won't forget about it this winter either for sure :D How do you like this shade?

I evo ga i na suncu, krasna mi je boja pogotovo za toplije mjesece, ali sigurno je neću zaboraviti niti ove zime :D Kako se vama sviđa ova nijansa?

*PR Sample

26 comments:

  1. Uff odlican essic! Vec ga vidim kako se lagano uklapa u moju kolekciju a strasno ti dobro stoji! :)) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. je je i tebi bi bio krasan :D samo nazalost ovaj konkretni tesko da se moze nabavit vise, al sigurna sam da imaju neso slicno :)

      Delete
  2. Crveni nokti su mi najdraži,divan je:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj je vise na pinky stranu valjda ti i to odgovara :D

      Delete
  3. Savršena nijansa :) obožavam essie lakove <3

    ReplyDelete
  4. Baš je super, taman po mom guštu :)) Essie lakovi su mi super, ali su mi ipak preskupi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da kod nas definitivno, al mislim da izadju povoljnije ako ih se preko neta naruci, nazalost zasad nisam probala al ima vremena :)

      Delete
  5. nije loš, a krasno ti stoji :D
    još uvijek nisam sigurna što da mislim o essie lakovima, na mojim se noktima baš i nisu pokazali nešto ekstra trajni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa meni traju nesto dulje od drugih koje imam, al to jos uvijek nije ono po tjedan dana, al toliko ih ne mogu ni drzat na noktima od dosade :D

      Delete
  6. Nijansa je okej, ali su zato tvoji nokti prelepi! :)

    ReplyDelete
  7. ovog moram nabavit, ekstra je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da ce potraga bit uspjesna, nisam ga neko vrijeme vec vidjela, znam da se neki drugi komadi iz kolekcije jos ponekad mogu vidjet u mulleru, al ovog nisam vidjela

      Delete
  8. Imam ga i volim ga :D Meni je on nosiv u svim godišnjim dobima :D

    ReplyDelete
  9. Krasna boja, mnogo lepo izgleda posebno na suncu :-) Mada, posto vec malo poznajes moj ukus, meni bi on bio na cetvrtom mestu od 4 Essie laka koja si pokazala... naravno, znas koja dva su na prvom i drugom mestu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe naravno :D bitno je da zeleni nije prvi XD

      Delete
  10. Ovaj izgleda predobro! :)

    Sad sam te pronašla, ja dolazim iz Slovenije ovdje mi je blog :

    www.blogvivalavida.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Nisi morala dodatno ostavljat link, provjerim ja to preko profila uvijek :)

      Delete
  11. Ja se nikako nisam zagrijala za Essie lakove, uopće mi nisu privlačni. Možda zbog bočice :D Ali lijepa je blagdanska boja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa bocica je bas krasna :D a nijansa ce se definitivno opet ovih dana nac na noktima :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)