Saturday, November 8, 2014

Essence So glow highlighter Look on the bright side

I've shown you this product in my latest new in but it deserves it's own post because it's awesome. I've wanted a cream highlighter for a while but didn't want to splurge too much money on it, then as always Essence saved the day when they announced two cream highlighters in their standard collection.

Pokazala sam vam ovaj proizvod u posljednjem new inu, ali zaslužuje svakako poseban post jer je sjajan. Željela sam kremasti highlighter već neko vrijeme, ali nisam htjela potrošiti puno novaca na njega i onda kao uobičajeno Essence je spasio dan kad su najavili dva nova kremasta highlightera u standardnoj kolekciji.

Essence So glow posvjetljivac Look on the bright side

This is Essence Soo glow Look on the bright side cream highlighter and it's the golden yellowy white highlighter. They have a pinky version too but I thought that one would be too cold for me and this is more suitable for my undertone.

Ove je Essence Soo glow Look on the bright side kremasti highlighter i ovo je bjelkasti highlighter sa puno zlatno žutog shimmera. Druga verzija je na roskastu stranu i mislim da bi ona bila prehladna za mene i ovaj je puno pogodniji za moj podton.

essence highlighter za topli podton

These first two pictures are shot in the artificial light but I still think there are quite accurate. I don't have pictures in natural light because I couldn't stay away from the product until the right lighting comes. ^_^ You get 4 g for around 23 kn. 

Prve dvije slike su slikane pod umjetnim svjetlom, al mislim da su ipak prilično vjerne. Nemam slika na prirodnom svjetlu jer nisam mogla se suzdržati od isprobavanja do prilike za slikanje. ^_^ Dobije se 4 g proizvoda za oko 23 kn.

Essence Look on the bright side

Here are the swatches left side is in the shade and right side is in the sun.On the left of each picture is a blended swatch and on the right is a heavier application.

Ovo je swatch, lijeva strana je u sjeni, desna je na suncu. Na lijevoj strani svake slike je izblendani swatch, a na desnoj je jače naneseno.

essence kremasti highlighter na licu

And here it is how it looks on my face this is without any make up underneath, I must say I prefer it more when I have a foundation on but for the sake of this review I wanted just to show it on it's own.

I ovo je kako izgleda na mom licu bez make upa, moram priznat da mi se više sviđa kad imam podlogu, ali zbog ove recenzije htjela sam vam ga pokazati i potpuno samog.

essence kremasti highlighter

And this is in sunlight to see how shiny it is :D This is quite heavy application, it can be much more subtle, but I wanted it to show up on camera :)

I evo ga na suncu da vidite kako se ludo sjaji :D Ovo je prilično intenzivna aplikacija, može biti i puno suptilniji, ali htjela sam da se dobro vidi na fotki. :)

recenzija essence kremastog highlightera

And this is a make up look when I wore it, it is shot in artificial light but you see how shiny and great it looks :) It's applied on my cheekbons, inner corner of the eyes and under my browbone. This is my new favorite highlighter and as much as I managed to read lots of bloggers love it too. Do I recommend this product? It's a big yes :D 

I ovo je jedan make up look kad sam ga nosila, slikano je na umjetnom svjetlu ali možete vidjeti kako sjajno izgleda :) Nanešen je na jagodice, u unutarnji kut oka i ispod obrve. Ovo je moj novi omiljeni highlighter i koliko sam uspjela pročitati mnoge blogerice ga isto obožavaju. Preporučam li ovaj proizvod? Ogromno da :D

28 comments:

  1. Boja mu je savrsena! Jos uvijek nisam na ti sa kremastim proizvodima, pa sam ga u zadnjem sopingu zaobisla :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam zadnjih godinu dana opsjednuta svim kremastim :D

      Delete
  2. Predivan je, ali ne znam kako bih se snašla s kremastim highlighterom. Ali kad pogledam cijenu, mislim da je šteta da ga ne isprobam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma da za 20 kn ako se i ne snadjes na pocetku uvijek se mozes izvjezbat :)

      Delete
  3. Ovo im je jedan od boljih proizvoda. Ja sam pre nekog vremena recenzirala rozikastu varijantu. Jako sam zadovoljna Essence hajlajterom, svaki dan ga koristim. U početku me je malo plašila kremasta struktura, ali se toliko lako nanosi i blenda, oduševljena sam.

    ReplyDelete
  4. treba mi ovaj highlighter :D a ti si predivna! baš mi se sviđa ovaj zadnji look :)

    ReplyDelete
  5. Već sam ga gledala, ali nisam sigurna bi li se snašla s kremastom formulom...
    Inače je krasan <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. vidim ja da bi trebala probat napravit nekakav videic za vas koji niste sigurni oko kremastih formula :D

      Delete
  6. nisam još isprobala kremastu verziju, iskreno ni ne koristim ih previše... ali, jednom će valjda i taj doći na red ;)

    ReplyDelete
  7. bas ti lijepo stoji :) gledala sam ga vec i sve si mislim ma joj imam toga vec previse i onda ga zaobidjem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :) samo ti znas sto ti treba u kolekciji, ja sam sve druge zanemarila otkad ovog imam :D

      Delete
  8. Lepo izgleda,nije napadan,ali priznajem da ga ne bih ni pogledala u parfimeriji. Ja najcesce koristim senku u slicnoj nijansi,a imam jedan odlican highlighter :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma registrirala bi ga sigurno, privlaci paznju bas uzivo

      Delete
  9. Nisam isprobala ja mislim kremaste highlightere, ali ovaj mi se jako sviđa pa moguće da ga i kupim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma svidjet ce ti se sigurno a nije ni skup :)

      Delete
  10. nekako sam ga izbjegavala jer sam mislila da mi ne treba, ali kad ga svi hvale, moćda i isprobam....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe znas kako to ide u beauty blogosferi sve ti treba :D

      Delete
  11. Kada sam prvi put zapazila te highlightere i swatchala ih u Mülleru jako su mi se svidjela oba no ipak sam ih preskočila jer imam previše highlightera koje koristim pa da ne gomilam. Iako stvarno lijepo izgleda(ju) :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako ih ne koristis ne treba ti pogotovo jer se highlighteri sporo trose, al meni je ovaj jako drag :D

      Delete
  12. Uuu, ovo si moram nabaviti :)

    ReplyDelete
  13. Odličen je, eden mojih najljubših. :)

    ReplyDelete
  14. Ja sam dobila rozu verziju i dijelim tvoje oduševljenje! Famozna mala stvarčica. I ja sam se nekada bojala kremastih rumenila i highlightera ali Illamasquin Naked Rose je odagnao moj strah i sad već imam nekoliko kremastih proizvoda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yay :) ma kremasti proizvodi su zakon :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)