Wednesday, October 29, 2014

Sephora Mat 04 lipstick

If I had to choose a lipstick that waited the longest for appearing here, this would be the ultimate winner. But it has it's spotlight today. Of course I'm still mourning that Sephora is no longer in Croatia, but we can hope that they'll come back once.

Ako bi morala birat koji ruž najdulje čeka za pokazivanje ovdje mislim da bi ovo bio definitivni pobjednik, ali eto dolazi i on na svjetlo dana. Naravno još jednom izražavam žaljenje što Sephore više nema u Hrvatskoj, al eto valjda će se i oni vratiti jednom.

sephora mat 04 ruz za usne

This is Sephora Mat lipsick in the shade 04 and the picture is in the shade. I bought it on the last sales for the price of around 30 kn and for the price it's fantastic, but it wouldn't be a waste of money to pay the original 70-ish kn for it if I remember well. This is a warm brown red shade and I think it's the darkest lipstick I own. I didn't manage to make a look with it to show you with this post, but if you are interested I could try to make one and show you in the near future.

Ovo je Sephora Mat ruž u nijansi 04 slika je u sjeni. Kupljen je na onom posljednjem sniženju za manje od 30 kn i za tu cijenu fantastičan, a ne bi bilo bacanje para ni platiti ga originalnih 70-ak kn ako me sjećanje dobro služi. Ovo je tamna topla smeđecrvena nijansa i mislim da je najtamniji ruž koji posjedujem. Barem za sada. Nisam stigla poslikat nekakav look s njim da vam ga pokažem u ovom postu, ali ako vas zanima mogu se potruditi napraviti ga u skorijoj budućnosti.

sephora mat ruz za usne

And this is the picture in the sun, it doesn't look very matte, but it is a matte lipstick, it's really longlasting, it needs to be applied carefuly especially because of the shade is so dark. The positive is that it doesn't dry out my lips, but as usual it's better to have your lips prepared so it desn't accentuate the dry parts. I don't have a lot to say about this one especially since it's not avaliable here anymore, but I can ask do you like it? D you have something similar?

I ovo je slika na suncu, iako ne izgleda jako mat na ovim slikama ovaj ruž ima sve karakteristike mat ruža, trajan je, ali ga treba pažljivije nanosit, pogotovo zbog toga što je nijansa tako tamna. Ali ono što je pozitivno ne isušuje usne, ali kao i uobičajeno je bolje da su dobro pripremljene usne da ne bi isticao suhe djelove. Nemam što puno reći o njemu pogotovo što kod nas više nije dostupan, ali mogu vas pitati sviđa li vam se nijansa? Imate li nešto slično?

24 comments:

  1. žalim za sephora četkicama...i eyelinerom... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. joj i ja imam neki set kistova koji me jos uvijek prilicno dobro sluzi a bjese prilicno jeftin (i kupljen prije pet godina :D) tako da bilo bi divno da su jos tu

      Delete
  2. uh, kako meni ne stoje ovakve nijanse :( mogu samo biti ljubomorna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja je mogu izvuc uz pazljivo odabran ostatak make upa inace me ispere grozno, napravit cu valjda i tu sliku da vidite

      Delete
  3. Sviđa, sviđa i imam sličnu, ali bih i ovu :D Velika šteta što se Sephora zatvorila :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe mene faza buy all the lipstick srecom malo smirila al znam kako je :)

      Delete
  4. Jakooo mi se sviđa nijansa, savršen je :)) Prava šteta što ih više nema kod nas, ne mogu ih prežaliti jednako kao i Topshop :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) ja ne zalim za topshopom al za magmom koja ih je drzala gorko zalim radi dorothy perkinsa :( a ni urban republic nije bio los

      Delete
  5. ruž je prekrasan. tako ti zavidim na lijepim, punim usnama na kojima možeš isfurati tamne i/ili jarke boje. ja imam usne debljine kreditne kartice, i osuđena sam na nude i svijetle nijanse. :tužnojecaukutu:

    ReplyDelete
    Replies
    1. nazalost nemam savjeta oko tamnih ruzeva i tankih usana, ja sam jednostavno imala genetske srece tako da sad maltretiram sve te zarke, a nude izvlacim vise manje samo kad to prilike zahtijevaju

      Delete
  6. Prekrasan je, bas posebna nijansa :) nisam jos takvu vidjela. Za 30 kn super ulov :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da nije bas uobicajena pogotovo kod drugstore brandova al javim ako nadjem dupe imam osjecaj da cu ga i ja trebat trazit :D

      Delete
  7. Boja je preeepredivna! Prava jesenska. :-)

    ReplyDelete
  8. Vau, popoln jesenski odtenek. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. je je, bas se razmisljam kako moram opet ga sto skorije nosit :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)