Friday, October 10, 2014

Dr STRIBOR Vanilija i naranča hidratantna krema

Croatian only this time since it's only available here :) 
Tamo negdje još početkom ljeta sam bila na eventu gdje nam je predstavljena Dr STRIBOR kozmetika, drago mi je što se proizvodnja kozmetike kod nas ipak pomiče u pozitivnom smjeru. Ove kreme su napravljene u suradnji sa Ljekarnama Zagrebačke županije gdje se mogu i kupiti. 

dr stribor krema za lice

Krema koja me najviše zanimala od svih je ova Vanilija & naranča hidratantna krema i možda sam imala i previsoka očekivanja prije početka korištenja. Ne volim baš pisati negativne recenzije, ali opet računam da će možda nekome biti od koristi pa ću je ipak napisati. 

Dr STRIBOR hidratantna krema

Krema dolazi u bijeloj neprozirnoj tubici i ima 50 mL. Krema miriše prilično intenzivno po naranči, koliko ja mogu namirisat ne osjećam baš vaniliju. Lijepo se razmazuje i negdje je srednje gustoće. Sastav mi se na prvu činio jako dobar (ako nekog zanima detaljnije, recite pa prepišem), puno ulja i dobrih stvari, bez onih stvari na koje se najčešće viče u današnjoj kozmetici. 

Dr STRIBOR i zagrebačke ljekarne

Nakon korištenja ove kreme par mjeseci (jer ne znam odustat na vrijeme, a htjela sam je i detaljnije isprobat) nisam više toliko oduševljena. Sama krema mi nije dovoljno hidratantna, ulja i voskovi očito više daju nekakvu protekciju, ali sama krema ne daje dovoljno vode koži, a kad na to dođe još sloj kroz koji voda ne može proći se stvara problem. Krema ima glicerina koji meni osobno jako odgovara za hidrataciju, ali očito ne dovoljno da bi zadovoljila potrebe moje inače mješovite kože. Suhoj koži ne bih preporučila ovu kremu, a za masnu bih rekla čuvajte se jer vas ulja mogu napraviti još masnijima. Za kraj bih upozorila ako ćete koristiti ovu kremu pripazite jer meni je izgleda bila komedogena, pretpostavljam da mi neko od ulja ili ekstrakata radi problem, ali ih je toliko da ne mogu skužiti koji mi je od njih svih problematičan. Nadam se da će netko imati pozitivnija iskustva od mene, ja s ovom kremom nastavljam mazati ruke radi finog mirisa, na lice će ipak nešto drugo. O Dermaplanta kremi ću vam isto nekad u budućnosti pisati, ali zasad je još uvijek nisam dovoljno isprobala, što se tiče Ruža & argan kreme nisam sigurna što ću s njom jer sam prilično uvjerena da bi mi mogla biti preteška, još ću vidjeti. Ugodan vikend svima, nadam se da bi se mogao još koji postić ugurat, ali ništa ne obećavam ;)

*PR Sample

6 comments:

  1. I moja je završila kao krema za ruke :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. A eto bar se moze nekako iskoristiti tamo cu uzivati u mirisu barem, da je samo manjak hidratacije lako bi dodala jos nesto, al komedogenost je neoprostiva :(

      Delete
  2. eto vidiš, zbog mirisa i ja bih se odmah zalijepila za nju... ali šta fali i kremi za ruke ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma dok kod se moze nesto potrosit do kraja dobro je :)

      Delete
  3. Mislim da bih se i ja, kao Z'ana, zalepila za ovu kremu zbog mirisa... :-) Dobro da je bar mozes iskoristiti kao kremu za ruke :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da da miris mi je stvarno fin, a funkcionira i kao krema za ruke, bar nesto

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)