Thursday, September 11, 2014

Potrošeni proizvodi #2 (video)

Ovaj post tj. video je trebao odavno bit snimljen, tj. bio je snimljen, al u očajnim svjetlosnim uvjetima, nisu ni ovi idealni, ali su bolji nego prethodni. Nadam se da vam je ova varijanta ok jer bojim se da ove zime nemam bolju opciju, a tu i tamo ipak želim nešto snimiti. Nego potrošeni proizvodi, dolje vam je lista ako vas zanima, a za dojmove pogledajte video :)


Proizvodi spomenuti u videu:
Wella pro series moisture regenerator
Wella pro series moisture šampon
Schauma Q10 regenerator za jačanje kose
Schwarzkopf Gliss Total repair regenerator
Schwarzkopf Gliss Kur Nutri protect leave in regenerator
Nivea In shower body milk smooth sensation mlijeko za tijelo *
Mades cosmetics Stackable body milk sa mirisom božura *
Mades cosmetics Stackable body wash sa mirisom ljiljana
Fa Sensual and oil Monoi blosson tekući sapun
Balea Aqua marine body fluid za tijelo
Colgate Sensitive Pro relief pasta za zube
Rexona Biorythm dry dezodorans u sticku
Olea hidratantna krema za lice
Payot My Payot fluide * http://bit.ly/1ns4ZC5
Essence sjajilo za usne
She 464 lak za nokte
Essence Wild berry sorbet lak za nokte
Essence XXL nail protector bazni lak za nokte
Essence Better than gel nails brzosušeći top coat
Biobaza beauty Blagi gel za osjetljivu kožu s cinkom i kamilicom

Jeste koristili neki od ovih proizvoda, imate li možda drugačije mišljenje od mene o njima, recite mi sve u komentarima? :)
*PR Sample

6 comments:

  1. imam ovu biobazinu umivalicu, samo što čeka da potrošim neke stvari koje sam uzela ranije ;)
    mogla si ovo slobodno izbacit u dva nastavka, ja se prepadnem kad vidim trajanje videa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. onda gledaj pola pola ^_^ nisam krenula s namjerom da ide u dva dijela pa je isao cijeli, iako skratila sam ipak original video je bio 23 minute XD

      Delete
  2. Ja sam od svih proizvoda koristila samo essence sjajilo :D Bome si potrošila masu toga :) I imam u planu isprobati neke stvarčice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro skupilo se ovo nakon prilicnog perioda, al mi je drago kad vidim da se stvari trose jer stvarno ne zelim nagomilavat stvari koje se samo povlace naokolo

      Delete
  3. divno ti je ovo na ocima, sto si koristila u videu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :) nazalost nista trenutno sto se moze nabavit :( po cijelom kapku je neka ljubicasto smedja iz neke BeYu palete, al nisam sigurna jel se vise moze kupit, a u vanjskom kutu oka i kao liner su taupe ljubicasta i tamno ljubicasta iz neke Essence Sweet tepmtation palete koja je prestara ( i mozda bi ih trebala prestat koristit XD jer su ancient) malo sam purple junkie u zadnje vrijeme vidjet ces i po sjenilima u iducem videu

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)