Friday, September 5, 2014

Look by BIPA Fire lip pencil

Another set of pictures that has been sitting in my unpublished folder for far too long. But at least these are coming out today :) I have already swatched one of the shades from this line, this is Orchid.

Još jedan set slika koji je predugo samo stajao u mom folderu s neobjavljenim slikama, ali barem ove izlaze danas :) Već sam prije swatchala jednu od nijansi i ove linije, a to je Orchid.

Look by BIPA olovka za usne Fire

And this is Look by BIPA lip pencil in shade Fire it's a really nice warm red and it is gorgeous :D I love warmer red lips this year and this is a great base for a warm red or orange lipstick or just to wear on it's own. This one too is medium soft and it stays really well on the lips. Good condition of the lips and peeling before application are essential since it accentuates the flakes on the lips. 

Ovo je Look by BIPA olovka za usne u nijansi Fire, topla crvena nijansa koja je jednostavno prekrasna :D Ove godine bolim toplije crvene usne i ovo je super kao baza za topli crveni ili narančasti ruž ili jednostavno za nositi samo nju. Olovka je srednje tvrda i dugo ostaje na usnama. Dobro stanje usana i peeling prije aplikacije su nužni jer ističe suha područja na usnama.

crvena olovka za usne

And a picture in the sun, you can see a bit of flakieness on my lips but I swatched a lot of lipsticks that day so they were starting to be a bit dried out after a few lipsticks.  These don't dry out the lips, you get a standard amount for 13 kn which is really cheap and they are really nice to have. Do you have any of these lip pencils? What do you think about this shade?

I evo slike na suncu, možete vidjeti malo suha područja, ali taj dan sam swatchala još mnoge ruževe pa su mi se usne pomalo isušile nakon nekoliko njih. Ove olovke ne isušuju usne, dobijete standardnu količinu za 13 kn što je stvarno jeftino, a ove olovke su stvarno super. Imate li neku od ovih olovaka za usne? Što mislite o ovoj nijansi?

20 comments:

  1. čak i ja imam par njihovih olovki, i zbilja su odlične, bez problema odglume ruževe a čak su mi i trajnije :D

    ReplyDelete
  2. Imam 3 Bipine olovke za usne i skroz sam zadovoljna s njima. Fire nije među njima, nijansa je pretopla za mene, ali je stvarno divna. I ime joj super odgovara :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo bi super da imaju malo siri asortiman nijansi, hladna crvena bi im isto dobro dosla, ja sam recimo preskocila one smeckaste jer nisu moj djir

      Delete
    2. Imaju i hladniju crvenu - cherry. Doduše, malo je tamnija, ali izrazito hladna.

      Delete
    3. mislim da sam tu promasila moram ponovno otic pogledat :)

      Delete
  3. imam par njihovih nijansi i super su mi, ali ovu nijansu nemam - čini mi se prekričava za mene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa je prilicno al to je taman po mom gustu :D

      Delete
  4. Odlična nijansa :D Imam jednu Bipa olovku za usne u nijansi peach i koristim ju umjesto ruža te se slažem s tobom da naglašava suhe dijelove, ali za moj ukus ne bi bilo loše da je olovka mrvicu mekša zbog lakšeg nanošenja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu nemam, mozda je i do nijanse ja ih prilicno jednostavno nanosim :)

      Delete
  5. Uhm... not my shade but it looks great in the photos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah not everybody's cup of tea but I really like it :)

      Delete
  6. Krasna nijansa! Baš volim takve tople crvene nijanse :)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)