Saturday, September 20, 2014

500 (giveaway)

Inače se ne zamaram nešto brojkama, ali ovo je jedna okrugla koju je mislim zgodno proslaviti :) Prema tome koliko neki blogovi imaju postova ovo slave nakon godinu dvije dana već, ali eto meni je trebalo malo dulje, da mi je netko rekao na početku da ću uopće doći do 500 pitala bih ga nakon koliko desetljeća, ali eto pomalo se i to prikrade i odjednom je hrpa toga tu. Kako bolje proslaviti nešto od toga da vam poklonim nešto što je i meni srcu drago. A što je najbolje od svega nego lakovi za nokte i to one nijanse koje sama koristim. Svi lakovi su nekorišteni, jedino su otvoreni kod kupovine da provjerim jesu li korišteni, prva trojka je iz moje back up kolekcije, a Avon je PR uzorak koji sam na eventu odabrala specijalno za poklonit čitateljima :)
plavi lak za nokte giveaway

Ova četvorka redom su: Max Factor Fantasy fireEssence Forget me notEssence Blue addictedAvon Royal Vendetta (klik na ime za link na swatch). 

 Uvjeti za sudjelovanje: 1. Ostavite komentar koja vam je omiljena boja laka za nokte
2. Na lendoxia@gmail.com pošaljite nick pod kojim ste mi ostavili komentar
3. Za dodatne entrye napišite i ime na Facebooku, nickove na GFC, G+,  Bloglovin, YouTube, Pinterest, Twitter Instagram i ostalo da ne ostavljate ovdje javno u komentarima
4. Nažalost giveaway je ograničen samo na Hrvatsku zbog restrikcija oko slanja i troškova poštarine
5.  Pobjednik/ica će biti izabrani slučajnim odabirom među svim unosima. Sretno svima :)

Giveaway traje do 10.10.2014.

Ugodan vikend i čitamo se dalje za idućih 500 :*

26 comments:

  1. Najdraža boja laka za nokte, hm.... Zar to postoji? :) Kao pravoj lakoholičarki, svaka mi je najdraža, a u kolekciji imam najviše ciklamastih/fuksijastih i varijacija na temu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvijek su neke malo vise drage neke malo manje :D meni plavu kao sto svi vec znaju nista ne moze zamijenit :D

      Delete
  2. čestitam na 500 postova, makar ću ostaviti drugima sudjelovanje u nagradnoj igri ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D nadam se da ce drugi put bit neka koja ce ti bit zanimljivija :D

      Delete
  3. Ajme ovaj Max Factorov je savršen, zaljubila sam se :) A ovaj Avonov je savršena plava nijansa kakvu sam si čitavo ljeto namjeravala kupiti i s nijednim nisam bila zadovoljna. Inače su mi omiljene tamne nijanse + vječno crvena boja i onda ih mijenjam ovisno o raspoloženju :D

    I želim ti još mnogo postova i, najvažnije, inspiracije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce ih bit sto vise, cak nije inspiracija problem nego natjerivanje da napisem sam post, al popravit cu se valjda po tom pitanju :D

      Delete
  4. Čestitam na 500 postova :))
    Moja najdraža poja laka je roza, nema veze koja je nijansa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Roza je dobar izbor, tu mi je negdje u top pet :)

      Delete
  5. Cestitke za 500 postova! Samo napred! :-) Zao mi je sto ne mogu da ucestvujem u giveaway-u, ma i onako mi se ne svidjaju nijanse lakova! :-) Hahaha... naravno da mi se svidjaju, znas ti valjda koja je moja omiljena boja, to sam samo zavidna sto ovog puta preskacem giveaway! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Nadam se da ce jedno bit i nesto internacionalnije, al trenutno nisam pri financijama za toliku postarinu, koja je ko da saljem na mjesec a ne par drzava dalje :(

      Delete
    2. Potpuno te razumem :-) I ja cesto pozelim da nesto posaljem mom sestricu u Beograd, na primer neku odecu, a onda kad izracunam postarinu sama sebi kazem da sve to moze da saceka dok ne odem za Beograd, a umesto da platim postarinu mogu mu kupiti jos neku korisnu stvarcicu :-)

      Delete
    3. A eto, da bar radim lakse bi se skupilo, ovako je zeznuto

      Delete
  6. Eh, bas mi je zao sto ne mogu da ucestvujem.. inace lakovi su super! Srecno svima :) i tebi cestitam na 500 postova :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da zao je i meni :( pokusat cu drugi put obuhvatit vise zemalja, al zasad je tako kako je

      Delete
  7. Definitivno sve pink i roze nijanse,nezaobilazna je i vatreno crvena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. klasika znaci :) dobra vatreno crvena je must u kolekciji :)

      Delete
  8. Castitam ti na 500 postova! Vau! :) Bas si bila vredna. Samo tako nastavi. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hocu nadam se vec se gnjavim zasto zabusavam ovoliko ove godine

      Delete
  9. čestitke na lijepoj brojčici :D
    osobno lagano naginjem zelenoj, mislim da se to po mojim postovima da primjetiti ;)
    a sudjelovanje u nagradnjači ću preskočiti, imam sve ove lakiće :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D a bit ce valjda neka nagradnjaca po tvom ukusu u buducnosti :D

      Delete
  10. Moram priznati da sam uvijek smatrala da imas jaaako puno postova, kao iskusni i uhodani bloger, i onda sam stala i pocela razmisljati ustvari o tom impozantnom pojmu petsto postova. Dakle, to stvarno zasluzuje cestitku :)

    A sada na slatki dio :D
    Razmisljam od kada je post objavljen koju ja to boju najvise volim na noktima i stalno me vuce da napisem ljubicastu, naprosto jer mi je to omiljena boja, ali istina je da volim nalakirane nokte i da svako novo lakiranje u meni izaziva salve srece, povest cu se misli koju bi boju mogla nositi uvijek i stalno - crnu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh moglo ih je svakako bit i vise, ali bolje pomalo nego odustati bar imam sto proslaviti sad :) A sto se boje tice bas sam mislila da ces odabrat ljubicastu :D

      Delete
  11. Puasti ludila, 500!!! Vrh totalni! Sritno svima (znaš da san ja samo za crvene nijanse, tako da ne sudjelujem! :P)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) A znam da jesi, al moras malo prosirit vidike :D

      Delete
  12. Auuu 500! Čestitam! Moja najdraža boja u zadnje vrijeme je - sve što ima metalik odsjaj :D Dodijali mi mat :) Kad bih baš morala birati bilo bi - essence srebrna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Mene srebrna uhvati s vremena na vrijeme bas dobijem zelju da je jedan dan nosim i onda je pustim na neko vrijeme XD

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)