Monday, August 18, 2014

Turquoise and pink

I can already see people unsubscribing because of the boring manicures XD but for those who don't mind a bit of boredom here is another half and half :)

Već vidim kako će se neki unsubscribeat od ovih dosadnih manikura XD al za one kojima ne smeta malo dosade evo jedne pola pola :)

Jarko rozi i tirkizni nokti

This time I didn't want a vertical but a horizontal split :D I adore these two shades alone and the combination was on my mind for a long time but for some reason I haven't realized it until now, which is a shame since is super noticeable, summery and happy :D The pink is Essence Ultimate pink and turquoise is Essence Splash refresh.

Ovaj put nisam htjela okomito nego vodoravno :D Ove dvije nijanse obožavam i same, a kombinacija mi se već dugo motala po glavi samo je zbog nekog razloga do sad nisam realizirala, što je šteta jer je stvarno super, efektna ljetna i vesela :D Rozi lak je Essence Ultimate pink, a tirkizni Essence Splash refresh.

tirkizni i rozi make up

Not to bore you to death I did a bit of matching make up. Turquoise eyeliner is Essence BBC Night blue and long discontinued :( excuse the wobbliness I was in a hurry, blush was Essence Wawawawooo from Cute as hell collection and the lipstick is Flormar P317. So how do you like my matchy matchy make up? Do you approve matching or you avoid doing it?

Da vas ne udavim dosadom napravila sam i make up koji se slaže. Tirkizni eyeliner je Essence BBC Night blue i odavno diskontinuiran :( ispričajte me na krivudavosti, ali mi se žurilo, rumenilo je Essence Wawawawooo iz kolekcije Cute as hell, a ruž je Flormar P317. Kako vam se sviđa moj upareni make up s noktima? Volite li uparivat make up i nokte ili to izbjegavate?


28 comments:

  1. Kako si se fino "skockala", sve bojice se slazu, a manikir nije dosadan, naprotiv! Krasan plavac! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Ma dosadan u smislu da ne radim nikakav nail art, a lakovi su vec vidjeni, nije nista komplicirano :)

      Delete
  2. ma ke dosadno, baš je dobro složeno :D
    a vidim da si i blog malo osvježila, dobro izgleda ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :) jesam malo imala sam dugo namjeru, al sam odgadjala, onda sam neki dan nesto krivo kliknula i otisao stari dizajn u nepovrat, pa rekoh ajde malo da drugacije poslozim kad sam vec govorila da moram

      Delete
  3. Uuuuuuu, najs! I makeup i noktići!

    ReplyDelete
  4. još jedno lijepo uparivanje boja :)
    na svu sreću, ne uparujem lakove i make-up. zašto na svu sreću? jer najčešće nosim tamne, tamne boje: tamnoljubičastu, tamnoplavu, tamnocrnu... ok, i svjetlocrna naiđe xD... bilo bi baš zabavno da se pojavim na poslu s takvim ružem. svjetlocrnim, recimo ;). sad ozbiljno, na očima sam ranije rado nosila boje koje se slažu s noktima, ali u zadnje vrijeme zbog podočnjaka to ne izgleda lijepo, pa sam onda više mix nego match :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha u tom slucaju uparivanje ruza je malo tricky :D iako trebam tamno plavi ruz u zivotu, bit ce jednom valjda :D

      Delete
  5. Zanimljivo uparivanje, volim ove dvije boje u ljetnom makeup-u :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da da pogotovo ovako ljeti iako ne bi se dvoumila ni zimi nosit :D

      Delete
  6. Super kombinacija boja, prava ljetna, a ruž mi se posebno sviđa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Mislim da bi ovakav ruz i tebi super pristajao :D

      Delete
  7. I like your mani! I also tried to combine these colors once (but I used other polishes ;) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) And yes this is a combo that should be combined as often as possible :D

      Delete
  8. Slatka ljetna manikura-sviđa mi se :)

    ReplyDelete
  9. Super kombinacija, i slaganje uz šminku :D

    ReplyDelete
  10. I like nails "half this, half that", I sometimes do similar manis.

    ReplyDelete
  11. Bome si se lijepo uskladila, super ideja za manikuru :)

    ReplyDelete
  12. Všeč mi je, kako si skombinirala nohte in makeup. Pa šminka. <3

    ReplyDelete
  13. Jako mi se sviđa i manikura i look, a pogotovo ruž! :)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)