Thursday, August 21, 2014

Spend an afternoon with me (video)

Intention was that this post was for yesterday but Videopad and my laptop were so slow yesterday that it wasn't finished on time, but here it is today. A little vlog, I hope you will enjoy it, if you do be sure to tell me so I can do some similar stuff, if you don't, say nothing  give me an idea what would you like to see :)

Namjera mi je bila da ovaj post bude objavljen jučer, ali Videopad i moj laptop su bili toliko spori jučer da ga nisam dovršila na vrijeme, ali evo ga danas. Mali vlogić, nadam se da će vam se svidjeti, ako vam se svidi svakako mi to recite da mogu ponovno napraviti nešto slično, ako vam se ne svidi ne govorite ništa  dajte mi neku ideju što bi radije gledali :)


That's it, I had a wonderful afternoon that I'll surely repeat in the future :) How are you spending your afternoons?

I to je to, ja sam imala divno popodne koje ću sigurno ponoviti u budućnosti :) Kako vi provodite vaša popodneva?

6 comments:

  1. nije tebi loše vidim, kupanac i pijača u hladu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije :) iako nece sad bit kupanjca neko vrijeme, ali valjda nije zadnji za ovu godinu :)

      Delete
  2. meni se sviđa, iako je vožnja na početku možda malkice preduga (mogu samo misliti kolika je bila u "stvarnom vremenu" :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :) voznja je inace nekih 45 minuta ovisno o tome koliko ljudi ima ulazit i izlazit na stanicama, al isplati se otic jer je cavtat stvarno krasan :)

      Delete
  3. Slazem se sa Z'anom, nije ti lose :-) Isplati se i voziti se tih 45 minuta za jedno krasno popodne na moru.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da treba malo dulje, al zato je to special treat :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)