Thursday, August 14, 2014

Simple pairing

Another simple manicure but this is my effort to post more and do something a bit more than just painting my nails a regular color. I'm also trying to find new ways to wear my old nail polishes to make them more interesting to me and to you since a lot of them you've already seen. 

Evo još jedne jednostavne manikure, ali ovo je moj pokušaj da ponovno počnem češće postati i radim nesto više s noktima od samo običnog lakiranja na brzinu i gotovo. Također pokušavam pronaći nove načine za nošenje starih lakova koje imam, pa da mi ponovno budu zanimljivi, a i vama budući da ste mnoge od njih već vidjeli.

catrice siva i njude manikura lendoxia

This might not be a very summery combination but these two look like they are made for each other and they both were part of the same limited edition from Catrice and it was called Female. I've already shown you swatches if you haven't seen nude one is Nude and the grey is So suit. My lines aren't perfectly straight but I didn't feel like using tape and they are freehand so I'm quite satisfied with them. Do you like this combination? Would you wear it?

Nije baš nešto posebno ljetna kombinacija, ali ovo dvoje izgledaju kao da su napravljeni jedno za drugo i oboje su bili dio limitirane kolekcije od Catricea koja se zvala Female. Već sam vam pokazala swatcheve, ako ih niste vidjeli, njudač je Nude, a sivi je So suit. Linije nisu savršeno ravne, ali nije mi se dalo koristiti selotejp pa su rađene rukom, pa sam prilično zadovoljna. Sviđa li vam se kombinacija? Bi li nosili ovakvo nešto?

22 comments:

  1. I have the same with nail polishes. Many were shown but I don't want to use them only once! So I started doing something with them, maybe the so-called nail arts of mine aren't perfect but they are fun!
    Autumn is close, it's cloudy here so your mani fits today's weather in Poland.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yesterday was probably the hottest and sunniest day of the year over here, but today is a better fit. And I know right it would be a shame to show them only once, my nail art is really basic but I can't draw so I hope simple things are still good enough :)

      Delete
  2. Lepa kombinacija. I lakovi divno izgledaju, bas mi je zao sto kod nas nema Catrice kozmetike inace bih ih sigurno probala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, znam da jos nisu na vasem trzistu nadam se da ce doc stvarno ima dobrih a povoljnih stvari

      Delete
  3. I ja sam nedavno mackala ovako nešto, ali svaki nokat u drugoj boji, bez selotejpa ;)
    Meni se sviđa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sam isla na vise uniformni stil jer su ovo takve boje, al kad kazes mogla bi i ja probat nesto ultra sareno :D

      Delete
  4. Odlična manikura i baš mi se sviđa kombinacija boja :D Možda nisu ljetne boje, ali mislim da se lijepo mogu uklopiti uz neku neon roza ili žutu haljinicu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D imas pravo dobro bi se slagalo iako nemam nista neon u garderobi :)

      Delete
  5. baš se lijepo slažu ove dvije nijanse. super ideja :D

    ReplyDelete
  6. I love the combo! It's a great inspiration for Fall, I love the murky mauve colours together, and the lines give extra "glossy" effect, like 3D I mean!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes I agree :) I'm glad you like it :)

      Delete
  7. Svakako bih nosila nesto ovako fino, a boje se super slazu, kao da su stvorene jedna za drugu :-)

    ReplyDelete
  8. oba su mi laka savršena *.*
    super manikurica, odličan način da trošiš par bočica istovremeno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo to je i ideja, nikad ih necu dovrsit lakirajuci jednu po jednu :D

      Delete
  9. uuuuu, mislim da spremam sliku u inspiracijski folder, manikura je toliko jednostavna a efektna, boje se slažu savršeno (imam obje... ZAŠTO se nisam do sada sjetila upariti ih?!) - puni pogodak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bome i meni je trebalo citavo stoljece i preslagivanje lakova da mi padne napamet sparit ih :D

      Delete
  10. I like this mani! The polishes look so well together! :)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)