Saturday, August 16, 2014

Simple neutral make up look (video)

I was on the fence about doing videos doing my make up due to poor camera quality, but I think with a good lighting like this is decent enough. If you disagree tell me since there is no point in me doing them then. Today's look is nothing complicated, it's good for school, work or just doing errands. I wear it or some variation of it quite often. 

Dvoumila sam se dugo oko snimanja videa kako se šminkam zbog loše kvalitete fotoaparata, ali mislim da s dobrim svjetlom kao što je ovo je uredu. Ako se ne slažete recite mi, jer nema smisla da ih radim onda. Današnji look nije ništa komplicirano, zgodan je za školu, za posao ili za samo obavljanje obaveza uokolo. Nosim ga ili neku varijaciju ovog looka prilično često.


Products I used/Korišteni proizvodi: L'Oreal Revitalift Magic blur face cream*
L'Oreal Revitalift Magic Blur primer*
Essence All about matt! foundation in 10 Matt beige
Catrice Camouflage cream 010 Ivory
Essence Eyebrow pencil 04 Soft blonde
Artdeco Eyeshadow base
Essence Iced chai latte eyeshadow (Creamylicious LE)
Beauty UK Eden palette*
Beauty UK Amazon palette
L'Oreal True match concealer Ivory-Light beige
No name eyelash curler
L'Oreal Miss manga mascara*
Catrice It's a woman's world blush (FeMale LE)
Wet n wild Just peachy lipstick http://bit.ly/1ePaKeh
Beauty UK compact face powder shade 1
Catrice Toffee fairy blush

I hope you liked it and if you did I'll try to do something similar again but maybe something more colorful then :) Do you prefer neutral or colorful looks?

Nadam se da vam se svidio i ako jest probat ću opet napraviti nešto slično, samo možda idući put nešto šarenije :) Preferirate li neutralne ili šarene lookove?

*PR Sample

12 comments:

  1. Nice smile :D Nice make up :D And lovely nail polish ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) oh and the polish looks even better in person :)

      Delete
  2. da ne misliš možda CATRICE All About Matt puder u nijansi 010 Light Beige? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam i tog Catrice na kojeg mislis, taj se zove All matt plus i njegova nijansa je light beige, ovome sam dobro napisala ime, ali je nijansa matt beige, nisam nikad posteno ni procitala jer sam mislila da su svima nalijepili isti naziv nijanse odoh ispravit u postu, a na videu sto cu nek ostane imam jos greskica XD

      Delete
  3. Super za dnevni look, baš mi se sviđa nijansa ruža. I muzikica koju si stavila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) dosta sam muziku trazila al kad sam cula ovo znala sam da je to to :)

      Delete
  4. zgodno, efektno, uredno a brzo :)
    i prekrasno ti stoji ruž. razmišljam da svoj u istoj nijansi proslijedim jer mi se moraju posložiti zvijezde da ga nosim: kad ga stavim češće izgledam kao podgrijani mrtvac nego što mi stoji dobro. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :) sto se ruza tice, dosta je toplog podtona mozda ti bolje izgleda kad imas nekakav topliji look pogotovo ako si inace hladnijeg podtona

      Delete
  5. meni je super :D
    izbor više ili manje boje zavisi od trenutnog raspoloženja, kod mene sve igra ;)
    sviđa mi se šminkica :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :D a znam ja da si ti zena za sve ^_^

      Delete
  6. Lepo:) A muzika je divna:) Kazi mi molim te,kako ti se pokazao ovaj Essence tecni puder? Imam mesovitu kozu,bas ga kritikuju po blogovima a zanima me kakav je.Jel nije mastan,itd? Hvala unapred,Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Essence puder je meni prilicno dobar, mislim s obzirom na cijenu, nije nesto spektakularno. ja imam mjesovitu kozu koja je u zadnje vrijeme na malo susoj strani, a puder mi nije mastat, taman malo zamatira lice, ali opet ne jako nego lagano i onda tokom dana se pocne pojavljivat sjaj, ako ga prepudram kao ovdje onda taj sjaj se kasnije pojavljuje. Imam namjeru uskoro pisat i o njemu, ali nisam jos stigla napraviti fotke pa mora doci na red :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)