Sunday, August 10, 2014

Matching manicures: Glitter

Haven't done this one in a while haven't I? I thought that today theme was too easy to pass it up so here is my manicure on the theme of glitter :)

Nisam radila jedan od ovih postova već duže vrijeme i pomislih kako je danađnja tema prelagana da bi je preskočila pa evo moje manikure na temu glittera :)

crno bijela glitter manikura lendoxia

Yellow is Yeah, Copacabana! from the other day, on my thumb and pinky is L.A. Girl Uninhibited, on pointer and ring finger is Golden rose Carnival 01 and on my middle is L'Oreal Confettis and there is no top coat on this time I went for a not that shiny look :) How do you like my manicure? Are you a fan of black and white glitter like me? Below in the Inlinkz look at what the other girls did for this theme :D

Žuti je Yeah, Copacabana! od neki dan, na palcu i malom prstu je L.A. Girl Uninhibited, na kažiprstu i prstenjaku je Golden rose Carnival 01 i na srednjaku je L'Oreal Confettis  i nema top coata, ovaj put sam htjela ne baš toliko sjajni izgled :) Kako vam se sviđa moja manikura? Jeste li ljubitelj crno bijelog glittera kao i ja? Dolje u Inlinkzu pogledajte što su ostale cure napravile :D

33 comments:

  1. Volim tvoje manikure, no ovaj puta me palac i mali prst podsjećaju na žabokrečinu haha :$$
    Ostali nokti su mi skroz simpatični :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha istina :D skuzila sam tek kad sam ga pocela lakirat, od dugog stajanja taj crni je pustio boju pa nema vise prozirnu bazu :/ al rekoh ako ne slikam i ne objavim ovu opet necu nista, a bolje da ne zabusavam toliko XD

      Delete
  2. Zanimljiva manikura iako palac i mali prst stvarno malo narušavaju dojam no ostatak je super :). Uvijek su mi zanimljivi žuti lakovi na drugima, a sama nemam ni jedan, morat ću to promijenit :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malo je efekt bi bio puno bolji da je prozirna baza, al eto izgleda da cu morat u potragu za novim crnim glitterom ovaj ce samo preko sivih ubuduce vjerojatno. Ako slucajno naletis na ovu LE zuti je super inace znaju bit PIA

      Delete
  3. Ja ovo ljeto ne skidam žuti lak, obožavam ga, a sviđa mi se kombinacija s bijelim glitterom. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam dugo imala adekvatni, a ovoga cu definitivno pronosit jos koji put ovo ljeto sto puno govori o njemu :D

      Delete
  4. Ovaj L'Orealov imam i ja i obožavam ga, crno-bijele šljokice su mi prefora :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idu na sve zar ne :D super mi je jer je ipak glitter, al ne blijesti :D

      Delete
  5. Super ti je ispalo. :) Obozavam crne i bele sljokice a mislim da sam ih pokupovala u svim velicinama i kombinacijama. :D Jos kad bi ih cesce koristila....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koristi koristi fini su :) Iako totalno suosjecam skidanje je nocna mora pa ih ni ja ne koristim tako cesto

      Delete
  6. jesam jesam, i imam sva tri koja si danas složila ;)
    dobra kombinacija :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. p.s.
      bilo je i vrijeme da se oglasiš i u ovoj grupi :*

      Delete
    2. hvala :D jel se i tebi ovaj crni ovako zlocesto obojao, ja ga imam vec dosta dugo pa se pitam je li do stajanja. I znam da je bilo vrijeme moram se potrudit bit bolja po tom pitanju :D

      Delete
    3. ma nije se on obojao, bar se meni na fotkama ne čini, nego je zbilja bogat tim sitnim glitterom ;)

      Delete
    4. ma ovaj moj se bas obojao nije do sitnog glittera nego je glitter pustio boju, sad ne znam jel do starosti il neceg drugog, nisam mu prvi vlasnik pa ne znam jel slucajno nesto bilo dodano zbog cega je pustio ili jednostavno svaki pusta nakon nekog vremena

      Delete
  7. Volim L'Oreal Confettis :-) Samo, ja bih trebala promeniti boju baznog laka :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma moras isto priznat da se ovako bas lijepo slaze :D

      Delete
  8. zanimljivo :D
    imam ove L'Oreal Confettis i volim ih :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su Confettisi jedan od lakova koji sam odma morala kupit backup mislim da to dovoljno govori koliko ih volim :D

      Delete
  9. Bas je lepa ova zuta nijansa i super se izgleda u kombinaciji sa ostalim gliterima. Najvise mi se dopada ovaj GR, bas lepo deluje tako beo preko ove boje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D I slazem se za tu kombinaciju, morat cu jedan dan samo njega nosit preko ovog :D super je i u kombinaciji sa svijetlo plavom, to sam vec probala :D

      Delete
  10. Replies
    1. Hvala :D jedan su mi od najdrazih glittera :)

      Delete
  11. Ja jedino ljeti eksperimentiram s lakovima, divni su ti noktići. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moras produzit to i na ostatak godine, toliko divnih lakica ima, treba to pokazivat :)

      Delete
  12. the glitters look fun together :) and I love the white Carnival #01 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes I love the white glitter too it will come in very handy in spicing up some manicures :)

      Delete
  13. o daa! obožavam ga, imam i ovaj crni, ali crnobijeli mi je najdraži :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da pitam i tebe je li ti se ovaj crni isto obojao, pokusavam skuzit zasto mu se to dogodilo :/

      Delete
  14. koliko se sjećam nije....nisam ga dugo nosila :sramise:

    ReplyDelete
    Replies
    1. hm valjda cu vec skuzit u cemu je problem il nac nekog drugog crnog

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)