Friday, August 29, 2014

Essie Hide & go chic

I still see these around so I guess it's still not too late for this swatch :) 

Još uvijek vidim ovu kolekciju po trgovinama, pa pretpostavljam da nije prekasno za ovaj swatch :)

Essie Hide & go chic lak za nokte

Today I'm showing you Essie Hide&go chic shade, it's medium blue with a hint of green inside.

Danas vam pokazujem Essie Hide&go chic nijansu, ovo je srednja plava sa malom primjesom zelene. 

Essie Hide & go chic blue nail polish

On the pictures there are two coats without top coat. Application is nice, dries quickly and lasts well. First picture is in the shade.

Na slikama su dva sloja bez top coata. Nanosi se lijepo, brzo se suši i dosta dugo traje. Prva slika je slikana u sjeni. 

lendoxia nokti 2014

And this one is in the sun. I don't have a lot to tell you about this one, if you want to see more shades from this collection here are Truth or flare and Fashion playground. Do you like this shade? Did you get anything from the collection?

A ova je na suncu. Nemam vam još što puno reći o ovoj nijansi, ako želite vidjeti više nijansi iz ove kolekcije ovdje su Truth or flare i Fashion playground. Sviđa li vam se ova nijansa? Jeste uzeli neku od nijansi iz ove kolekcije?

* PR Sample

26 comments:

  1. It looks OK. I guess I'd use it as a nail art background.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah it's not a stunner like some blues, but you are right, it is good for nail art :)

      Delete
  2. Nikad nije kasno za swatch dobrog plavca :) Lijep mi je mada moram priznat da mi nešto fali da mi bude baš wow, možda mi je nekako zagasit previše...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da nije :) al me vole vikat kad objavljujem stvari koje se vise ne mogu kupit XD

      Delete
  3. Lijepo izgleda iako nijansa nije nešto što bih izabrala za sebe. Imala sam sličan lak i proslijedila sam ga dalje jer sam si skroz čudno izgledala s njim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je svaka nijansa plave nijansa za mene XD

      Delete
  4. Moram priznati da mi se ova nijansa ne sviđa, nekako mi je flah i nedorečena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina ima nesto pomalo cudnjikavo s njom, ja to pripisujem ovoj primjesi zelene, al mi je fora i ovakva cudna :D

      Delete
  5. Nemam nista iz ove kolekcije, a ovaj mi se svidja, posebno fotografije na suncu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U zadnje vrijeme mi na suncu sve bolje izgleda :D

      Delete
  6. Beautiful blue! Looks so nice on you! ;)

    ReplyDelete
  7. lijep plavac. essieja ustvari imam ravno jedan: mind your mittens koji sam ulovila za cijelih 20 kn xD, ali mi je nijansa previše depresivna za još uvijek tople i sunčane dane, pa čeka jesen za nošenje.
    ne znam zašto, essieji me nikada ne obore s nogu do te mjere da sam spremna istresti punu cijenu za njih (za razliku od OPIja s kojima imam love-hate odnos: ja ih obožavam, moj novčanik - i muž - ih mrze ;) ), iako vjerujem, a uskoro ću i empirijski provjeriti, da bi kvalitetom opravdali cijenu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :) ja sam na osam, jednog sam uhvatila na snizenju, a ostatak je dosao na bbdayu :) meni su recimo essiji bolji od opija jer mi dulje traju i kad bi imala toliko love za redovito trosit na lakove definitivno bi njih prije kupovala. opici mi se chippaju kad ih pogledam. moguce da je kod essija do nijansa, koje su onako prilicno standardne i nadju se i kod drugih brandova za manje para

      Delete
  8. Nemam nijedan iz te kolekcije, ali obožavam essie lakove. Jako lijepa nijansa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sam mislila da ce mi bit ko i svi drugi, al od ovih sto sam ih probala moram rec da sam jako zadovoljna s njima, da su malo jeftiniji definitivno bi mi cesto bili na listi za kupovinu

      Delete
  9. lipa bojica. ja imam jednog zelenog i sad sam sva happy zbog dva esića :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) pomalo se slaze kolekcija i kod tebe i kod mene :)

      Delete
  10. nije loš, uopće nije loš :D
    ali ovih dana mi treba nešto 'jače' da baš i poželim imati doma neki lak ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nije nije, al i ja sam postala puno izbirljivija :)

      Delete
  11. Plava je definitivno moja naj boja kad su u pitanju lakovi, mislim da će se ovaj ubrzo priključiti mojoj kolekciji :)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)