Tuesday, August 12, 2014

Be my lucky star

Well nail polish post again :) I wanted to wear something silver and sparkly today and I chose this one and then realized, I don't have a swatch of it on my blog and then quickly proceeded to make some pictures so I can show you.

Evo opet ja s lakom za nokte :) Htjela sam danas nositi nešto srebrno i šljašteće pa sam odabrala ovog i onda sam shvatila da nemam swatch na blogu i brzo otišla napraviti fotke da vam ga mogu pokazati.

essence sand sparkle nail polish Be my lucky star

This is Essence Be my lucky star which is still a part of the permanent line and they say it's a sparkle sand effect nail polish. 

Ovo je Essence Be my lucky star koji je još uvijek dio stalne linije i kaže na njemu da je "sparkle sand effect" lak za nokte. 

essence silver sand nail polish

This is three coats without top coat in the shade, dries quite quickly on it's own so it's not too much trouble. It does have rough texture but much softer then some gritty nail polishes that I own. You get 8 mL for 13 kn in the standard range, wide round cut brush that is good for application. 

Ovo su tri sloja bez top coata u sjeni, brzo se suši i sam, pa ne radi previše problema. Ima hrapavu teksturu, ali je mnogo glađa nego kod nekih drugih hrapavaca koje imam. Dobijete 8 mL za 13 kn za ove lakove u standardnoj liniji, široka, okruglo rezana četkica koja je dobra za aplikaciju laka.

srebrni hrapavi lak za nokte essence

And this is the same in the sun. It really sparkles in the sun and it has small round silver particles and bigger hexagonal glitter particles that are also holographic, isn't that awesome :D It lasts quite well on me and removal is quite hard but I use a peel off base coat which makes it a lot easier to remove. How do you like this nail polish? Do you own it maybe?

I evo ga i na suncu. Stvarno se lijepo presijava na suncu, ima u sebi male okrugle srebrne čestice i veći šesterokutni glitter koji ima holografski efekt, nije li to sjajno :D Prilično dobro traje na meni i skidanje je teže, ali koristim peel off base coat koji definitivno olakšava skidanje. Kako vam se sviđa ovaj lak? Posjedujete li ga možda?

38 comments:

  1. Super su mi ti hrapavci od Essence-a, ja imam Hello rosy i zbilja dugo ostane na noktima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam i ja Hello rosy samo ni on jos nije dosao na red za swatchanje XD

      Delete
  2. Ne posedujem ga ali mislim da ce uskoro postati deo moje Essence kolekcije lakova! :D Predivno je, mnogo mi se svidja sto je nezan i zenstven. :) Slagao bi mi se uz sve! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo tako, lagan dok ne dodje na sunce, a onda je super zabavan i sjajan :D

      Delete
  3. really sparkly! and I like how it looks in the shade :)

    ReplyDelete
  4. Predobro izgleda. :)
    Da li si probala metod vata+skidač laka+aluminijumska folija? Super je za skidanje svih šljokičastih lakova i ostalih glitera. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma jesam, al i za to mi treba 5 do 10 minuta, ja bi da je to brze iako je ta metoda super efikasna :D

      Delete
  5. Želim ga! Ja skidam samo da omotam vatu, ne stavim foliju i svi ovakvi lakovi samo ostanu u vati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni aceton valjda prebrzo isparava, a i ne volim koristit vatu nego blazinice pa je nesto i do toga

      Delete
  6. Ne posedujem ga... uh, uh, pravi lepotan! :-)

    ReplyDelete
  7. Prelep je :o Difinitivno ga stavljam na listu za kupovinu :D

    ReplyDelete
  8. sviđaju mi se sand effect nokti a ova nijansa je baš lijepa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. super im je ta linija, imam ih mislim 4 komada do sad :)

      Delete
  9. Divno izgleda. Mislim da ga kod nas uopste nema u prodaji, jer ga sad prvi put vidim, a uvek pregledam Essence standa u potrazi za novim primercima. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm mozda da probas na mjestima gdje je dupli stand ili je rasprodan kad ga trazis :D

      Delete
  10. Lepotanko! :) Kako li mi je samo promakao?!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne znam, moras ga bolje potrazit ocito :D

      Delete
  11. A je, baš je krasno sjajuckav! Prošlog Božića sam uzela jedan crveni takav "sparkle sand" hrapavac i divan je, super-dugotrajan. Pa sam požurila po onaj blijedo rozi (tad su imali svega 3 hrapavca u ponudi da ja znam) i taj je bio živi očaj. Dva sloja su se odlamala od nokta. Ljuštenje žešće. Pa sam odustala od Essence hrapavaca, iako me crveni jako dobro služi. Al sad kad vidim ovog tvog srebrnog, dođe mi da odjurim do dm-a po jedan. Al onda se sjetim kolika ih je muka i nevolja skidat, pa ću ostat pri mojim novim ljubljenim essićima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. imam i ja crveni i crni/sivi onaj, taj blijedo rozi sam preskocila nakon swatcheva jer je bio preproziran, ovaj mi je taman, al ako ne volis struganje/peel off/foliju onda nema smisla kupit za gledat bocicu :D

      Delete
  12. Zašto ga ja još nisam vidjela?? :D Prodano :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. svi ga nesto preskacete, al mislim da je to jer prilicno obicno izgleda u trgovini, magija se dogadja tek kad ga se nalakira

      Delete
  13. nisam bila sigurna dal da ga uzmem ili ne, sad vidim da ću ga morati uzeti ;)

    ReplyDelete
  14. Baš ti lijepo izgleda na noktima :) Ja imam dva njihova hrapavca, crveni i sivi, i iznosila sam ih kroz zimu i proljeće i sad su mi već pomalo dosadili, ali baš super izgledaju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) imam i ja ta dva, nisam ih bas toliko nanosala, al od konkurencije teze dolaze na red

      Delete
  15. ma mene je sram reći da ga još nisam probala :(
    super izgleda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sve vi koje ga niste probale se imate sramit, odma na lakiranje :D

      Delete
  16. imam i obožavam ga u kombinaciji preko pastelnih, mintastih i sličnih svijetlih nijansi :) probaj, možda se navučeš kao ja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam ga jos probala layerat al definitivno hocu :)

      Delete
  17. Love the way it looks in the sunshine! <3

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)