Wednesday, July 30, 2014

Essence Yeah, Copacabana! (Viva Brasil collection)

 As I promised sun means a new swatch today :D  I thought I would publish this yesterday but going to the beach got in the way, but at least I have something that is perfect to wear on the beach and for summer. 

Kao što sam obećala sunce znači novi swatch :D Mislila sam da ću ovo objaviti jučer, ali me plaža i kupanje omela u planovima, ali bar sad imam nešto što je idealno za nošenje ljeti i na tu istu plažu.

Essence Yeah, Copacabana! nail polish

Behold, this is Yeah, Copacabana! from Essence Viva Brasil collection and it's a really bright yellow creme, what more screams summer than something like this?

Ovo je Yeah, Copacabana! iz Essence Viva Brasil kolekcije i jarka je žuta kremasta nijansa, što više vrišti ljeto nego ovako nešto?

Essence Yeah, Copacabana!  lak za nokte

This is three coats without top coat shot in the shade, three coat's aren't an absolute must but I wanted to get rid of all the bald spots. Saying that, I must say that this is the best yellow polish that I own, I usually refrain from buying them since yellow pigment is known to be a streaky mess but this one is a lovely surprise. 

Ovo su tri sloja bez top coata slikano u sjeni, nisu baš uvijek potrebna tri sloja, ali sam se htjela riješiti baš svih praznina i ujednačiti sve. Moram spomenut i da mi je ovo najbolji žuti lak koji imam do sada, uobičajeno ih izbjegavam kupovati jer žuti pigment je poznat kao problematičan, ali ovaj je bio ugodno iznenađenje.

zuti lak za nokte essence

And this is in the sun, you see how bright it is :D and shiny, drying time is a bit slower but that might be due to three coats. This one is also available in Kozmo for 13,90 kn and you get 8 mL. In case you missed it, my last post was a swatch of I heart Brasil pink nail polish from this collection. What is your favorite yellow nail polish or do you avoid them because of the harder than usual application? I hope you have weather better than mine today :)

I ovo je na suncu, da vidite kako je jarka :D i sjajna, vrijeme sušenja je nešto sporije, ali to može biti i do toga što su tri sloja u pitanju. I ovaj je dostupan u Kozmo drogerijama za 13,90 kn i dobije se 8 mL. U slučaju da ste ga propustili zadnji post je bio swatch I heart Brasil koji je rozi lak iz ove kolekcije. Koji je vaš omiljeni žuti lak za nokte ili ih izbjegavate tbog težeg nanošenja? Nadam se da je kod vas bolje vrijeme od ovog mog današnjeg :)

31 comments:

  1. Love this yellow! It's very hot today in my corner of the world :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, here is one day pouring rain, one day sunshine and it's constantly altering

      Delete
  2. great shade ;)) i have this one too :))

    http://prettypurple92.weebly.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes it is it's cool that you caught it :)

      Delete
  3. wow, nijansa mi je predivna, ali nisam sigurna da mi se sviđa što su 3 sloja, puno mi je to. ali ovo je baš onakva žuta kakvu tražim....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma mislim da bi u nekim slucajevima moglo proc i dva, ja sam bas htjela sve zaravnat, a nisu mi potpuno glatki nokti, jos cu se malo poigrat s njim pa ti javim kako se ponasa, za ovu cijenu ja jos ovako dobru zutu nisam nasla

      Delete
  4. the name and the color instantly reminded me of the OPI's Cope-Acabana :)
    great yellow and it looks good on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes they are quite similar by the swatches I saw :)

      Delete
  5. super izgleda, idealan za ljeto i nijansu tamniju kožu od one zimske :D
    u zadnje vrijeme mi se nešto puno žutih sviđa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pitanje je koliko mi je koza tamnija, al super ga je nosit po vrucem vremenu :D

      Delete
  6. Lijepa žuta i lijepo izgleda na noktima :)
    Ja sam sve žute koje sam imala proslijedila dalje jer ih iz nekog razloga nikad nisam nosila iako mi se sviđaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mozda ih vise volis vidjet nego nosit, ima takvih nijansi, ili te izmucila aplikacija pa ti se ne da zezat s tim

      Delete
  7. Baš mi se sviđa ova žuta, taman mi fali jedna takva u kolekciji! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces je onda uspjet pronac :D

      Delete
  8. Mmmm... meni se svidja I heart Brasil :-) Ovaj zucko previse "vristi" sto se mene tice, ali znas da je zuta poslednja na mojoj listi boja; mogu da nosim (tj. naucila sam i privikla sam se da nosim) samo pastelno zute nijanse :-) Inace, savrsen je za leto, pogotovo kad ga vidim na fotografiji na suncu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. znam znam, al ne mozes ne voljet ovakvu boju ^_^

      Delete
    2. ...zaboravih da napisem da mi se ne slaze ni sa bojom ociju (plavo), ni sa bojom kupaceg kostima (tamno plavo / svetlo plavo / belo), ni sa bojom peskira (plavo + zec Bugs Bunny) :-)

      Delete
    3. puko izvlacenje, znam da zekoslav voli zutu, a i plavo i zuto se jako dobro slazu :D

      Delete
  9. The yellow here is very bold and cheerful, very summery, I like it :)

    ReplyDelete
  10. Ja želim ovaj lak, totalno sam se zaljubila na prvi pogled :D
    Mi smo ovdje valjda jedini koje danas nije zahvatilo nevrijeme, samo je dosta pala temperatura :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A kod nas kise na izvoz, al navodno ce bit bolje iducih dana, nadam se da ces pronac lakic kod nas nije bio toliko popularan pa sam ga uspjela nac :D

      Delete
  11. Predobra je nijansa, totalno ljetna! Ja nisam nikad žute lakove koristila do nedavno kada sam naišla na žutog Orlyja koji mi je super, ali sad mi je ova tvoja nijansa još bolja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj super je onaj tvoj Orlyic onaj je za one koji ne vole da ovoliko vristi :D

      Delete
  12. izgleda baš lijepo! žuti lakovi mi nikad nisu bili nešto posebno, osim neonaca, ali nedavno sam počela dosta koristiti jedan pastelni od SGGM :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. reformacija :D dodje malo do zelje za promjenom s vremena na vrijeme, osim kad je rijec o zelenoj ^_^

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)