Sunday, July 27, 2014

Essence I heart Brasil (Viva Brasil collection)

 I broke my no buy yesterday and well since some of the items are limited edition I said to myself I need to start swatching or it will be too late. 

Jučer prekrših svoj no buy i budući da su neke stvari limited edition rekoh si da moram odma poswatchat ih prije nego bude prekasno.

Essence I heart Brasil (Viva Brasil kolekcija)

First up is this lovely pink nail polish from Viva Brasil limited edition by the name of I heart Brasil. This first picture is just to show you the bottle and it has a bit more contrast than it should because it looked better that way ^_^  for more accurate swatches look below. 

Prvi na redu je ovaj krasni rozi lak za nokte iz Viva Brasil limited editiona koji se zove I heart Brasil. Ova prva slika je samo da vam pokažem bočicu i ima malo više kontrasta nego što bi trebala, jer mi je tako bolje izgledala ^_^ , za točnije swatcheve pogledajte slike ispod.

Essence I heart Brasil lak za nokte

This is two coats with top coat in the shade. The shade could be a little bit better pigmented but you don't get a visible nail line with it, it's just my preference. It's a lighter medium pink creme, it applies nicely and with a quick dry top coat it dries quickly. I don't know about staying power since I'm wearing it for the first time today but most of nail polishes like these last at least ok on me usually. The collection is available in Kozmo and nail polishes are 13,90 kn, you get standard 8 mL with these.

Ovo su dva sloja sa top coatom u sjeni. Ova nijansa bi mogla biti malo bolje pigmentirana, ali ne vidi se linija nokta s njom, to je samo pitanje moje preferencije. Ovo je srednja svjetlija kremasta roza, lijepo se nanosi i sa brzosušećim top coatom se brzo osuši. Još ne mogu pričati o tome koliko dugo ostaje na noktima, jer je danas prvi put nosim, ali ovakvi lakovi na meni uobičajeno bar ok traju. Ova kolekcija je dostupna u Kozmo drogerijama i lakovi su 13,90 kn i sadrže uobičajenih 8 mL.

rozi essence lak za nokte

And here it is in the sun, you can see a little bit of a VNL but it doesn't show up like that in person. I really like the color, what do you think about it? Did you get anything from this collection? I think the blushes are gorgeous but I really can't justify the purchase, though I couldn't justify these polishes either but I couldn't resist them (if there is sun, tomorrow you'll get the swatch of the yellow one).

I evo je i na suncu, može se na slikama primijetiti malo linija nokta, ali se to ne primijeti uživo. Stvarno mi se sviđa boja, što vi mislite o njoj? Jeste li kupili išta iz ove kolekcije? Meni su rumenila prekrasna, ali stvarno ne mogu opravdat tu kupovinu, nisam baš ni ove lakove, ali im nisam mogla odoljet (ako me sunce posluži sutra ce swatch žutog). 

16 comments:

  1. Malo je prepinky za moj ukus, ali mi na tebi izgleda baš veselo :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. There is no such thing as prepinky to isto ko da kazes da je nesto preplavo XD

      Delete
  2. Krasna roze boja, a ima i super sjaj! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sjaj ipak moramo pripisat top coatu, ali mislim da se dosta sjaji i sam po sebi :)

      Delete
  3. Replies
    1. Hvala drago mi je da ti se svidja :D

      Delete
  4. uuu najs, baš je lijepa nijansa :)

    ReplyDelete
  5. I know only 1 local store where they sell Essence, and this pink makes me think I need to pay that store a visit to check the collection :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I hope you have it, it has some nice creme colors :D

      Delete
  6. Beautiful pink! Perfect for summer! :)

    ReplyDelete
  7. ja sam preskočila... nakon što sam skužila da sam prešla 500 bočica vrijeme je za ozbiljnu apstinenciju :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bome s tolikom brojkom si ne mozes opravdat puno toga, ja sam apstinirala par mjeseci pa sam sad prekrsila, pa cu valjda opet apstinirat koji mjesec, svakako ove godine je puno manji shopping nego prosle kako god okrenes :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)