Tuesday, July 22, 2014

Beauty UK In the buff

It was a long time ago when I last showed you one of my Beauty UK lipsticks so I said to myself I could do it today since I have had these swatches for ages.

Nisam vam odavno pokazala neki od svojih  Beauty UK ruževa, pa rekoh mogla bi danas kad već ove swatcheve imam od stoljeća sedmog. 

Beauty UK In the buff ruz za usne

This is Beauty UK In the buff, nice corally pink color, on me it looks slightly more pink, on some other undertone it would probably show up more on the coral side I think. Here it's shot in the shade, this shade is creamy and applies nicely. As the rest of the Beauty UK lipsticks it smells of peppermint and slightly cools the lips, but it doesn't dry them out. As always it would be good to have prepared lips but it doesn't accentuate every flaw.

Ovo je Beauty UK In the buff lijepa koraljno roza boja, koja na meni čini mi se povlači malo više na rozo, na nekom drugom podtonu bi možda neka druga komponenta više došla do izražaja. Ovdje je slikana u sjeni, nijansa je kremasta lijepo se nanosi, kao i ostali Beauty Uk ruževi miriše na mentu i pomalo hladi usne, ali ne isušuje. Poželjno je imat dobro pripremljene usne, al ne ističe svaku manu. 

ruzicasto koraljni ruz za usne

Here it is in the sun :) It's a nice everyday shade which can be worn with a lot of make up looks. As the rest of their lipsticks they can be bought in Kozmo stores for 27 kn. If you haven't seen I have swatches of Snob and Plumalicious too. Tell me which is your favorite shade if you have tried them and if you didn't do you want to?

Evo ga i na suncu :) Ugodna svakodnevna nijansa ide na puno lookova. Kao i ostali njihovi ruževi mogu se kupiti u Kozmu za 27 kn. Ako niste vidjeli imam swatcheve i Snob i Plumalicious nijanse. Recite mi koja je vaša omiljena nijansa njihovih ruževa ako ste ih probali do sada, ako niste imate li želju?

fresh natural make up look

And to finish this, here is a kiss for putting up with me and my disappearances lately and so you can see how I wore this lipstick today  :D Good night everyone :)

Za kraj evo vam jedan kiss od mene što me trpite unatoč čestim nestajanjima u zadnje vrijeme, a i da vidite kako sam danas nosila ovaj ruž :D Laku noć svima :)

24 comments:

  1. Imam, stalno ga nosim od kad sam ga kupila, pa mi je već malo dosadio..Kad sam ga tek uzela sam ostala razočarana što je u stvarnosti dosta tamniji nego na swatchevima, ali smo se ipak složili i svidio mi se :) i mene hladi, ali samo minutu- dvije nakon nanošenja, pa nije strašno. Imam također Plumalicious i Passion, a Passion je opet duplo kričaviji u stvarnosti nego na slikama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe treba ipak malo mijenjat da ne dosadi :D Ma ni meni ne traje dugo hladjenje, ali bi radije da ga nema. Passion mi nije zasad na listi jer imam slicnih nijansi, ali je lijep :D Sto se tice razlike na swatchevima i uzivo, a tako je nazalost do fotica, a i do toga da svi imamo drugaciji podton ili pigmentaciju usana pa dobijemo pomalo drugacije rezultate

      Delete
  2. sviđa mi se zadnja fotka. ne vjerujem da bi mi ova nijansa odgovarala, makar tebi jako dobro stoji....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D zasto mislis da ti ne bi pristajala, po meni ovakve nijanse stoje vise manje svima, mozda ne jedino ako si jako maslinasta

      Delete
  3. Joooj kak je lijepi! Ja sve ruževe koje pokažeš hoću kupiti nakon ovih tvojih fotaka usana na suncu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe jos da je i stalno suncano :D

      Delete
  4. kak si slatka! :D baš mi se sviđa nijansa, pogotovo na tebi...

    ReplyDelete
  5. imam ga, al vis na meni bude sasvim drugaciji

    ReplyDelete
    Replies
    1. E to je do podtonova i do opcenito pigmentacije usana i koze :)

      Delete
  6. Bas ti lepo stoji! :-) Moj omiljeni bi bio Snob, pa onda In The Buff :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Ja nemam favorita, al cini mi se da Snoba nosim cesce

      Delete
  7. Super je in res ti dobro pristaja. Pa odlična zadnja fotka. :)

    ReplyDelete
  8. sviđa mi se, sviđa mi se... ali u mom kozmu nema ništa od beauty uk :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. jos uvijek, eh rekao bi covjek da ce naucit :/

      Delete
  9. I don't wear lipsticks, but this shade is really nice! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Why not? I'm glad you like it :)

      Delete
    2. Maybe because I can't apply them nice :D (I choose lipglosses :) )

      Delete
    3. Maybe a lip brush would help then :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)