Saturday, June 21, 2014

My Payot fluide review

I got this product at Beauty blog day 2013 and it took me more than a year to finally crack it open and start trying it out. I was a little bit afraid of high alcohol content that I refused to try it out of fear that it will dry me out, to say it right away, it didn't dry me out.

Dobila sam ovaj proizvod na Beauty blog dayu 2013-te i trebalo mi je više od godine dana da ga konačno otvorim i počnem isprobavati. Malo me prestrašio visoki udio alkohola pa sam ga odbijala probati iz straha da bi me mogao isušivati. Da odma kažem ne isušuje me. 

My Payot fluide recenzija by lendoxia

I've been using this product for quite a long time now and I'm almost finished with it so it's high time to write about it before it's gone. Just to repeat I have combination skin that is not particularly sensitive. This fluid has 50 mL and when I last checked the price it was 213 kn. What to say about this fluid other than I love it, it's great as a base for make up, it hydrates my skin but it diminishes any shine if I have it. The skin after is left smooth and soft. It seems to me like it brightens my complexion a bit right after applying it. 

Koristim ovaj fluid već dulje vrijeme i skoro sam ga dovršila pa mislim da je krajnje vrijeme da napišem nešto o njemu prije nego ga skroz potrošim. Samo da ponovim imam mješovitu kožu koja nije specijalno osjetljiva. Ovaj fluid ima 50 mL i kad sam zadnje provjeravala cijena mu je bila 213 kn. Što reći o ovom fluidu osim da ga volim, super mi je kao baza za make up, hidratizira kožu, ali umanjuje bilo kakav sjaj ako ga imam. Koža nakon njega je skroz glatka i mekana i čini mi se kao da mi malo posvjetljuje lice odmah po nanošenju. 

My Payot fluide krema za lice

It's not comedogenic it smells faintly of oranges but you can smell alcohol since it's the second ingredient right after water. I'm not sure how satisfied someone with dry skin would be with this fluid, probably it would be too light, but someone with oily might be satisfied since it's not oily at all, only the mattifiying effect is not that strong. I didn't try this as my only day cream but at night I would use something more moisturizing but I love it during the day only downside now since it's summer I need something with SPF in. I will continue to use this up and it will go on the repurchase list for the times when I have the money for it :) Did you try this Payot fluid? If you have combination skin what do you use, I always need new suggestions? :) If anyone is interested in the full ingredients list just ask in the comments, it's pretty long so I didn't include it immediately in the post if no one needs it :) Bye :)

Fluid mi nije komedogen i lagano miriše po narančama, miris alkohola se također osjeti, što nije čudno jer je odmah drugi sastojak nakon vode. Nisam sigurna koliko bi odgovarao nekome sa suhom kožom, vjerojatno bi mu bio prelagan, ali nekome sa masnom kožom bi mogao biti dobar jer nije nimalo mastan, jedino matirajući efekt nije toliko jak. Nisam ovaj fluid koristila kao jedinu kremu, po noći sam uvijek koristila nešto hidratantnije, ali mi je super tokom dana. Jedini problem koji sad ljeti imam je što nema SPF, ali nastaviti ču ga koristiti i ide na listu proizvoda koje imam namjeru kupiti opet, samo kad financije budu dopuštale :) Jeste probali ovaj Payot fluid? Ako imate mješovitu kožu koju kremu za lice koristite uvijek trebam nove prijedloge? Ako je netko zainteresiran za cijelu listu sastojaka nek spomene u komentarima, prilično je duga pa je nisam odmah stavljala u post ako nitkome ne treba :) Bye :)


*PR Sample

13 comments:

  1. Jer ima u mulleru da se kupi? Hvala unapred

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam Muller u blizini, ali koliko me sjecanje sluzi nema, ali ima po ljekarnama, mislim da bi Farmacia ih trebala drzati i online ga ima ovdje http://www.mojaljekarna.hr/njega-i-hidratacija/3281-payot-my-payot-dnevna-emulzija.html

      Delete
  2. a year! and i was thinking i'm constantly postponing reviews! lol I haven't tried payot cosmetics, you are right their prices are quite high. tho your review made me think to try their skin care products after all :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh this might be the worst postponing, but well it's finally out :) now I have to do the same to the all the rest that I'm also postponing ^_^ if you try this one I hope it will work out for you especially since they are pricey :)

      Delete
  3. Hh, odvalila sam na prvu rečenicu, tj. da ti je trebala skoro godina dana da ga počneš koristiti :D..Ovako djeluje fino po tome što si naipkala, nisam doduše ga probala.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ponekad sam stvarno grozna s probavanjem preparative, to ocito mogu cekat godinama, dok dekorativa i lakovi ne mogu pricekat pet minuta :D

      Delete
  4. Ja sam koristila njihov serum i bio mi je super, tako da virujem da je i ovaj fluid sasvim dobar. Najidealnije mi je fluide koristit u toplim vremenima, jer su lagani, a to što nema SPF i nije tako strašno pošto sada skoro svaki puder ima SPF. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da defitnitivno treba sad nesto sto ne masti, al opet treba bit hidratantno nakon svog sunca (i mora ako si sretan :D) a spf od pudera mi je nekako ok zimi, ali ljeti ipak mislim da mi treba nesto veca zastita jer ima vise sunca

      Delete
  5. Since 2012 - this is impressing :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Today I realized I was mistaken it was 2013, but still it took me a year to try it out XD

      Delete
  6. lol, ima kod mene stvari koje sad čekaju i dulje... takav nam je horoskop ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ilitiga grozne smo blogerice jelda XD ^_^

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)