Wednesday, June 25, 2014

Essie Truth or flare

Yes I'm still on the spring collection but I must show you the swatches and today I'll show you my favorite from the collection. Can you guess the color? ^_^

Da još uvijek sam na proljetnoj kolekciji, ali moram vam pokazati sve swatcheve i danas sam na mom favoritu iz kolekcije. Možete li pogoditi koje je boje? ^_^

Essie Truth or flare lak za nokte

Of course it's blue it's Essie Truth or flare medium dusty blue creme. Essie nail polishes contain 13,5 mL and their usual price is 75 kn, sometimes you can find some on sale. 

Naravno da je plava, ovo je Essie Truth or flare srednja prašnjava kremasta plava. Essie lakovi sadrže 13,5 mL i uobičajena cijena im je 75 kn, ali ponekad se nađu na sniženju.

Essie Truth or flare plavi lak za nokte

Two coats without top coat in the shade. I love this color and I wear it quite often, it's right amount of dusty, it's a creme so it goes with everything I put glitter on top or it can be used for nail art. These dry quickly and last really well on me. Application of this shade is great, two thin coats and you are ready to go. 

Na slici su dva sloja bez top coata u sjeni. Divna mi je ova boja i često je nosim, baš je lijepo prašnjava i kremasta da ide na sve i dobro služi kao podloga za glittere ili se može lijepo iskoristiti za nail art. Ovi lakovi se brzo suše i jako dobro traju na mojim noktima. Ova nijansa se super nanosi i dva tanka sloja su sasvim dovoljna. 

nokti 2014

And a picture in the sun. If you are interested the other swatch from Hide and go chic collection here is Fashion playground and the rest is coming soon. How do you like this shade? Did you get anything from this spring collection?

Evo i slike na suncu. Ako vas zanimaju ostali swatchevi iz Hide and go chic kolekcije ovdje je Fashion playground, a ostatak će doći uskoro. Kako vam se sviđa ova nijansa? Jeste li uzeli koju nijansu iz ove proljetne kolekcije?

*PR Sample

26 comments:

  1. Meni je divna ova nijansa, više volim svjetlije na noktima nego tamnije nijanse!
    :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. super je, a ja volim i svijetlo i tamno ovisi o raspolozenju :D

      Delete
  2. Essie <3 <3 sviđa mi se nijansa

    ReplyDelete
  3. obožavam Essie i čekala sam da ova kolekcije dođe na sniženje ali i dalje nije :PP najljepši mi je Hide and go chic (onaj divni plavi) i nježno roza boja ali sam zaboravila ime haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da ces nac iako cini mi se da su prilicno popularne nijanse pa ce tesko nesto ostat, a njezno rozi je romper room doc ce i ostatak na red za postanje :D

      Delete
  4. It looks great on you! Nice shade :)

    ReplyDelete
  5. Predivan je! :) Obozavam ovakve plavo - sive nijanse.

    ReplyDelete
  6. Essie je moj broj 1 a plavci imaju posebno mjesto u mom srdascu tako da je ovaj ljepotan u mojim ocima pun pogodak! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O i ti si plavoljubac welcome to the club :D

      Delete
  7. Ne cudi me sto je tvoja omiljena boja ove kolekcije, stvarno je prekrasna! :-)

    ReplyDelete
  8. Lepa je nijansa, nemam mnogo plavaca, ovaj mi se baš dopada. Volim te "prašnjave" nijanse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislim da ti ih treba vise u zivotu :D

      Delete
  9. yes I can guess.. blue?! :D it's a lovely shade for sure, I like it how it looks in the shade :)

    ReplyDelete
  10. hahaha plava, ma daj! odličan je, stvarno sam preoduševljena Essie lakovima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. takodjer :D da su mi samo mrrrvicu vise cjenovno prihvatljivi bilo bi super

      Delete
  11. Replies
    1. ako ne bude ovakav bit ce valjda nesto slicno :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)