Sunday, May 11, 2014

Matching manicures: Fruity manicure

For today short and sweet and fruity :) I've slacked off on these matching manicures lately but when I saw the theme I said to myself that I must do this one. I have this fimo fruit that Raggio di Luna sent me a long long time ago so I had to finally use it. As usual I opted for a simple approach, two coats of white, two coats of Essence Very cherry and glued these fimo fruits on top and topped everything with some top coat. 

Danas ćemo kratko, slatko i voćno :) Zabušavala sam na ovim zajedničkim manikurama u zadnje vrijeme, ali kad sam vidjela temu rekla sam da ovu moram odraditi. Imam ovo fimo voće koje mi je poslala Raggio di Luna već odavno i morala sam ga konačno upotrijebiti za nešto. Kao i uobičajeno odlučila sam se za jednostavni pristup, dva sloja bijele, dva sloja Essence Very cherry i zalijepila sam ovo fimo voće i prešča sve sa jednim slojem top coata. 

Vocna manikura by lendoxia

Picture is shot in natural light since there is no sunshine, the color now looks different to me than on the first swatch, but that's probably due to the white base, but maybe it did change color a little over time, I'm not sure :/ How do you like my manicure? Make sure to check out what other girls did for this theme in the inlinkz below. :) 

Slika je slikana na prirodnom svjetlu bući da nema sunca, boja izgleda nešto drugačije nego na prvom swatchu po meni, ali to je vjerojatno do bijele baze i moguće da je malo promijenila boju s vremenom, nisam sigurna :/ Kako vam se sviđa moja manikura? Svakako pogledajte i što su druge cure napravile na ovu temu u inlinkzima koji su ispod. :)

29 comments:

  1. Lijepo si ukomponirala fimaće u manikuru :)
    Super mi je ovaj Essence Fruityć, sad mi je malo žao što si nisam kupila ni jedan... :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma nije steta ih nemat, treba se namucit s njima i s tri sloja se vidi linija nokta ili treba ovako obuc "gace" ispod :D al nisu uobicajeni to je :)

      Delete
    2. Ajde sad si me malo oraspoložila, imaš pravo - ne treba mi! :*

      Delete
  2. ove fimo voćkice su spas pogotovo za mene netalentiranu :P super ti je manikura

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :) fora su ponekad moje su predugo skupljale prasinu

      Delete
  3. o, bležene oči koje te vide, drago mi je da si nam se konačno vratila :D
    slatka manikura, aj skroz :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe moram malo da me se ne odreknete totalno :D

      Delete
  4. ajme, preprepredivno!! ovaj essence lakić je divan! najljepnice isto, pregenijalno! :)

    ReplyDelete
  5. Ajme, ima i pitaya čak :O Predobro, baš izgledaju ukusno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cijela vocna salata :D super mi izgledaju kad ih se ovako predje top coatom, juicy :D

      Delete
  6. Ajme kako mi je ova manikura slatka! :)

    ReplyDelete
  7. Jaz sem se že pa spraševala, kateri točno lak je to, preden sem prebrala post. :) Super je manikura. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) moram malo izvlacit i ove starije da se ne osjecaju zanemareno :D

      Delete
  8. Ja bih sada jela lubenice:D:p Essence je baš neobičan i lijep :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) ja nisam bas ljubitelj lubenica, al recimo jagode bi bile dobre sad :D

      Delete
  9. Nesto te slabo ima u poslednje vreme, trazimo opravdanje crno na belo! :-) Super je sladak manikir, a sigurno bi ti prijala i jedna kosarica pravog voca! :-)

    ReplyDelete
  10. Kriv sam :D pokusavam opet cesce postat, ali mi ne ide :/ malo sam se pocela skitat okolo pa nemam toliko vremena za tipkat, a jedna kosarica jagoda recimo bi mi taman dosla sad :D

    ReplyDelete
  11. Super je slatko, ali koliko slojeva!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4, sa base i top coatom 6, ali se realtivno brzo osusilo :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)