Friday, May 2, 2014

Essie Fashion playground

I finally caught a bit of sun today so I'm showing you a manicure I'm just wearing on my nails. It was time for me to start swatching Essie Hide and go chic collection that I got on Beauty blog day this year. Excuse the slightly wonky nails but I'm trying to get them back into shape.
Danas  sam konačno uhvatila malo sunca pa ću vam pokazati manikuru koju trenutno nosim na noktima. Bilo je i vrijeme da počnem swatchati Essie Hide and go chic kolekciju koju sam dobila na ovogodišnjem Beauty blog dayu. Isprike na malo đombavim noktima, još uvijek ih pokušavam vratiti u pravi oblik.

essie fashion playground from hide and go chic collection

First off is Fashion playground, not really the first one I thought I would be swatching but it was the lucky one on my nails when the sun came out :D It's a mint green shade with some silver shimmer that is not too visible on the nails but you can see it's not completely creme in person. 

Prvi na redu je Fashion playground, definitivno nisam mislila da ću njega swatchati prvog, ali je on danas bio sretnik koji je bio na noktima kad se pojavilo sunce :D Ovo je mintasto zelena nijansa sa srebrnim shimmerom koji se ne primijeti toliko na noktima, ali se uživo vidi da nije potpuno kremast.

essie fashion playground lak za  nokte

Here it is on my nails in the shade, it's three coats with top coat. Formula is PIA as with the rest of the pastel shades in the nail polish world, you have to be really careful with the application and leave each coat to dry before applying the next one or you will be left dragging everything and with some massive bald spots. But if you are careful in three coats everything is evened out and perfectly opaque. On the bright side, Essie nail polishes dry really quickly and with some fast drying top coat you can manage to pull off this manicure and then it lasts quite a long time which is great.

Evo ga na mojim noktima u hladu, tri sloja s top coatom. Formula je kao i ostatak pastelnih nijansi zahtjevna i treba biti pažljiv kod aplikacije i pričekati između svakog sloja da se prethodni dobro osuši inače se sve počne povlačit i ostane puno praznina. Ali ako ste dovoljno oprezni nakon tri sloja je sve izjednačeno i neprozirno. S vedrije strane Essie lakovi se stvarno brzo suše i s brzosušećim top coatom ni ne treba puno vremena za nalakirat ovu nijansu, a onda ona i dugo traje što je super.

essie mintasti lak za nokte

Here it is in the sun, maybe you can see bit of the shimmer in this one. With Essie nail polishes you get 13,5 mL for around 75 kn. This spring collection is for now available in Muller stores, but I expect it to come to other places (dm primarily) soon. This is really not my color, but it goes really well with my skintone so I'm quite warming up to it (though I'll never ever admit how much I like it ^_^)

Evo ga i na suncu, na ovoj možda možete vidjeti i shimmer. Kod Essie lakova dobijete 13,5 mL za oko 75 kn. Ova proljetna kolekcija je trenutno dostupna u Mullerima, ali očekujem da bi uskoro trebala doći i u druge trgovine (dm prvenstveno). Ovo stvarno nije moja boja, ali mislim da mi se jako dobro slaže s tonom kože pa se pomalo zagrijavam za nju (iako nikad neću priznat koliko mi se stvarno sviđa ^_^)

Essie cetkica od laka za nokte

And here it's picture of the Essie brush, It's wide and slightly rounded on to, it spreads nail polish nicely and there is not a lot of clean up afterwards. So do you like Fashion playground? I hope the weather will let me swatch rest of the colors soon 'cause favorites are still on the way :D I have one other Essie swatch, so if you are interested here is After school boy blazer

Evo i slike Essie četkice, šira je i lagano zaobljena na vrhu, lijepo raspoređuje lak po noktima i ne treba puno čistiti nakon nje. Sviđa li vam se Fashion playground? Nadam se da če me vrijeme služiti i pustiti me da vam uskoro swatcham i ostale nijanse jer favoriti tek dolaze :D Zasad imam još samo jedan Essie swatch, pa ako vas zanima ovdje je After school boy blazer.

*PR Sample

42 comments:

  1. Lijepi je <3, volim mintaste boje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja vise volim one koji naginju na plavu, ali i ovaj mi je postao drag :)

      Delete
  2. Lovely mint, I'm looking forward to the other colours! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you I'm hoping for some sun soon so I can take some pictures :)

      Delete
  3. ova nijansa mi se stvarno sviđa, meni je prekrasna...a inače uopće ne volim mint nijanse

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ja ih volim plavije, ali i ova mi se prisuljala i svidja mi se :)

      Delete
  4. Ajme obožavam ovu boju na noktima i diiivan mi je lak! :D

    ReplyDelete
  5. Ja volim mentol zelene i ovaj mi je jako lijep!

    ReplyDelete
  6. Krasotan, boja je divna! :-) Dve poslednje fotografije na suncu su fenomenalne! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uspjela samih uhvatit u tih par suncanih minuta :D

      Delete
  7. Divan mi je, divaaan! I nasmijala si me za đombave nokte :DD no ne kužim šta im fali :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma nisu bas jednaki i ne volim ih kad su ovako zaobljeni pogotovo kad nisu svi jednako zaobljeni ilitiga u mojoj glavi djombavi XD

      Delete
  8. Lijepo ti stoji ali kao i tebi ni meni mintaci nikad nisu bili nesto posebni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treba nekad malo i stvari promijenit pa nekad ispadne i dobro :D

      Delete
  9. Prekrasna nijansa, baš za ljeto!

    ReplyDelete
  10. hahahahaha odvalila sam na "đombave nokte"!!! :D
    boja je prepreprelipa i baš je proljetna, a stoji ti super, zato ne pi...!

    ReplyDelete
  11. Meni je baš lijepi ovaj lakić, općenito volim mint nijanse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nije mi najdrazi mint ikad ali nosit ce se :D

      Delete
  12. Jako je lijepa nijansa, ali meni su jeftiniji na ebayu gdje ih dobijes za 30-40kn. Ovo je dosta slicna nijansa onoj njihovoj Mint Candy Apple a ta mi je jedna od najdrazih :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da je, mislim da je razlika u shimmeru i mozda malo u nijansi :D ja inace gledam uhvatit snizenja, do sad sam samo jednog, sreca da sam imala srece na bbdayu :D

      Delete
  13. I like the color and I like Essie brushes for they flat wide tip-rounded shape :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes the brush is great I'm glad you like this one :)

      Delete
  14. E a ovo je npr, baš moj đir, odličan mi je lakić i baš ću ga pročekirati kad dođe u DM :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce skoro, iako vrijeme vani ne lici na proljece bar je kalendarski pocelo :D

      Delete
  15. Slatki mintić :) Uopće nisam skužila na drugim swatchevima da ima shimmer, sad kad ga vidim više mi se sviđa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe zato ja volim istaknut cak i kad je doticni shimmer mrvicu camera shy :)

      Delete
  16. definitivno nije tvoja boja pa ću ti učiniti uslugu i poslati email sa svojom adresom da ga se hitno rješiš... vidiš koja sam ja dobrica lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha taman kad sam ga prihvatila da i nije tako los ^_^

      Delete
  17. Meni je lep, ampak sem ga v trgovini primerjava z Mint Candy Apple (no, primerjala sem steklenički) in se mi zdita precej podobna, ampak pa takih mint odtenkov že ogromno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je Mint Candy apple nesto plaviji i da nema shimmera, ali da su dovoljno slicni da nema recimo potrebe za oboje u kolekciji

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)