Thursday, May 1, 2014

Beauty UK Snob lipstick

 Hello :) I didn't mean to wait this long to publish a post about another Beauty UK lipstick but it just got delayed and delayed so today is the day, and I hope in the near future I'll show you the rest of them from my collection. The first one I wrote about was Plumalicious so check that swatch out if you haven't already :) 

Zdravo :) Nisam imala namjeru ovoliko čekati za objavu druge recenzije Beauty UK ruža, ali sam stalno odgađala i odgađala pa je tek danas došao taj dan, a nadam se da ću u bliskoj budućnosti vam pokazati i ostatak njih iz moje kolekcije. Prvi o kojem sam pisala bio je Plumalicious pa provjerite taj swatch ukoliko već niste :)

Beauty UK Snob ruz za usne

Today I will be writing about shade called Snob. It's a cool dirty pink color, which would be better suited for those with colder undertones but I like to wear it even though it clashes a bit with my skintone.

Danas ću pisati o nijansi po imenu Snob. Ovo je hladna prljavo roza boja, koja bi se bolje slagala s hladnim podtonom, ali je ja volim nositi unatoč tome što mi se malo tuče s podtonom. 

Beauty UK Snob mat ruz za usne

Here it is on my lips in the shade. This unlike Plumalicious is a matte shade, the texture is different, much dryer and this one stays on better because of it. It will show dry patches if you have them but in my experience it didn't dry out my lips.

Evo je na mojim usnama u hladu. Za razliku od Plumalicious nijanse, ovo je mat nijansa i ima drugačiju i sušu teksturu, ali zbog toga bolje se drži i dulje traje. Ukoliko imate suhih područja na usnama istaknut će ih, ali meni nije dodatno isušivala usne. 

beauty uk hladni prljavo rozi ruz za usne

And here it is in the sun, this one is also available in Kozmo stores for 27 kn, they were on sale for 18 these past weeks, but I don't know if that sale ended or it's still ongoing. How ever even the full price is good for this kind of lipstick. This one too has a peppermint smell and slight cooling effect, I don't like that but I can ignore it until it goes away. So I like the shade what do you think about it? :D 

I evo je na suncu, ovaj je također dostupan u Kozmo trgovinama za 27 kn, bili su zadnjih tjedana na sniženju za 18, ali nisam sigurna je li to završilo ili još uvijek traje. Bez obzira na to i za punu cijenu su super s ovakvom kvalitetom. Ovaj također miriše na pepermint i lagano hladi, što mi se ne sviđa, ali mogu to ignorirati dok ne nestane. Meni se ova nijansa sviđa, što vi mislite o njoj? :D

18 comments :

  1. Obozavam ovaj ruz. Lijepo ti izgleda na usnama, dosta roza. Meni je zbog tamne boje usana dvije tri nijanse tamniji, osim ako ne prijedjem puderom preko usana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da to uvijek ovisi i o pigmentiranosti usana, moje su tu negdje izmedju, jos nisam probala neutralizirat ih pa stavit ruz, morat cu i to jedan dan :)

      Delete
  2. Joj kako ne volim taj pepermint miris/okus na usnama :( 18 kn je zaista smiješna cijena :| Nemam još nijednu nijansu, al svakako ću uzeti koji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da to mu je mana, ali sreca da i to nestane nakon nekog vremena, imaju lijepi izbor boja sigurno ces nac nesto po volji :)

      Delete
  3. Sviđa mi se nijansa, baš je lijepa :) Ja imam Plumalicious, krasan je, no ja nisam primijetila da mi hladi usne :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ocito svi drugacije reagiraju, meni svi njihovi ruzevi hlade, nisi jedina koja je spomenula da njoj ne hladi, tko zna o cemu ovisi

      Delete
  4. Lepa je nijansa, iako ne vidim sebe sa ovakvim roze..ili roze tonovima generalno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene ovakve cesto privlace iako nisu najbolji izbor za mene, ali malo za promjenu treba i to, mozda bi se i tebi svidjelo ^_^

      Delete
  5. Sviđa mi se nijansa, ali mi je grozan miris njihovih ruževa :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da znam da si ti osjetljiva na miris :/ a s vremenom ishlapi ali vjerojatno ti to ne znaci previse

      Delete
  6. Ovaj mi se vise dopada nego Plumalicious, svidja mi se nijansa, a tebi lepo stoje oba :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D ova je nekako nosivija za svakodnevno nosenje pa ce vjerojatno vise zena izabrat nju umjesto neceg tamnijeg

      Delete
  7. Ovo je baš snob boja - hladna i matirana, ime joj odlično pristaje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidis nisam puno o tome razmisljala, ali potpuno si u pravu :D

      Delete
  8. Replies
    1. da definitivno je susi, ali ne isusuje, ako su dobro pripremljene usne lijepo se nosi, jedan je od zahtjevnih

      Delete
  9. me like it... damn that kozmo u susjedstvu u kojem nemaju beauty uk :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steta da bar nisu stavili malu policu s best of izborom, znam da su to u nekima u zagrebu napravili pa da su ti bar neki proizvodi pri ruci, ali nista kad odes u split shopping :D

      Delete