Tuesday, May 6, 2014

Avon Gel finish nail polish event

Unatoč svoj pospanosti, moram vam ovo objaviti danas, ali nemam snage pisati i na hrvatskom i na engleskom pa ćemo danas samo na hrvatskom. Upravo sam shvatila da bi ova isprika bila primjerenija na engleskom, ali eto ^_^. Nego da ne duljim s nebitnim stvarima, danas je Avon u prostoru beauty centra Idol plus predstavio najnoviju Gel finish liniju lakova za nokte. 

Avon gel finish event u idol plusu

Uz neformalno druženje, kavicu i zalogajčiće smo pogledali koje se sve nijanse nalaze u ovoj liniji. Ja bi rekla ponešto za svakog od nude nijansi, do živahnih taman za proljeće, do na kraju onih tamnih za one koji ne vole nositi jarke boje. 

Avon gel finish lakovi

Još malo slika lakova, dugo sam razmišljala za koje boje da se odlučim za manikuru, a onda sam pala na ljubičasti duo koji ćete vidjeti na ovim dolje slikama. Idol plus centar se nalazi na Vrbiku i nude širok spektar usluga. 

avon srce od lakova

Ovo srce od lakova mi je bilo baš fora, i većina nijansi je tu, ukupno ih je 24 i mogu se kupiti u trenutnom katalogu za 39 kn ili 2 komada za 50 kn. 


Da vam pokažem i klopu jer je to uvijek zanimljivo :D

avon manikura u idol plus beauty salonu

A ovo je i manikura, Tamniji lak je Purplicious, a svjetliji je Lavender sky, dva sloja bez top coata su na svim noktima, zasad se svi još super drže i brzo su se osušili.

ljubicasta avon akcent manikura

Evo jedna slika na prirodnom svjetlu da se bolje vide realne boje, ovaj Purplicious je svima zapeo za oko, a ni ja ne mogu reć ništa drugo nego kako je krasan :D

Beauty of dawn avon manikura

Nisam popratila svačije manikure, ali moram izdvojit dvije koje sam uspjela poslikat, prva je Zora sa krasnim Wine and Dine me

lucija avon manikura narancasta i zuta

A druga je Lucija iz Avona sa svojom veselo proljetnom manikurom, narančasti je Orange crush, a žuti je Limoncello. Kako se pisanje ovog posta neplanirano odužilo ostavit ću vas s više slika nego teksta, ali vam je to i tako zanimljivije zar ne? :D 

34 comments :

  1. ove nijanse koje imasn na noktima su mi bas predivne, tamnija pogovoto. Slaba sam na ljubicaste kreme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim ja da si ti slaba na ljubicastu opcenito :)

      Delete
  2. Ja baš naručila te lakove, i pitala se kakvi su. Bas im se veselim :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se ovo sto sam probala jako svidja, mislim da ces bit zadovoljna :)

      Delete
  3. Krasan mi je Purplicious :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taman je nijansa ni presvijetla ni pretamna, bas zapinje za oko :D

      Delete
  4. dobre si bojice izabrala, a zamisli čuda - sve mi se manikure sviđaju :D
    premda mi se kolekcija izborom boja čini više jesenska nego ljetna, al' nek im bude ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ima nekako malo vise jesenskijih nijansi, ali mislim da je dobro izbalansirana za sva godisnja doba :D

      Delete
    2. don't get me wrong, volim ja zagasitije nijanse ali su mi asocijacija za ljetne ipak nekakvi pastelci ili neonci... oh well, u zadnje vrijeme sam skroz napaljena na pastelce ;)

      Delete
    3. ma naravno, ali pretpostavljam da ce ovi duze ostat pa bolje da ima od svega po malo :)

      Delete
  5. Ova zadnja vesela manikura mi se najviše sviđa, super su boje! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ti volis sareno :D definitivno bi i ja nosila takvu

      Delete
  6. Spet ste punce uživale. :) Vse manikure so mi lepe, ampak nekako me najbolj pritegne druga, najtemnejša, kar mi je čudno glede na to, da se udarjena na svetle odtenke. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je bas nam je fino bilo, malo je cudno prepustit se u tudje ruke za lakiranje, ali treba i to ponekad :)

      Delete
  7. ne znam zašto su vas sve tjerali da isti dan napišete post.... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zar je tako ispalo? Nitko nas nije tjerao da ista pisemo, a kamoli isti dan, ovo sam ja sama sebe natjerala zbog zabusavanja prethodnih dana, grozna sam jos uvijek XD

      Delete
    2. aha, vidjela sam na drugim blogovima da su i one isti dan stavile, onako na brzinu, pa mi se činilo da su vam svima zaprijetili da obavite postove danas ili inače.....hehehehehe ;)

      Delete
    3. hahaha a ovakve stvari je nekako najbolje stavit dok je jos fresko, a i sto se mene tice to mi je bio najjednostavniji izbor za napisat, a i da razbijem ritam recenzija :)

      Delete
  8. Prekrasno! Tvoj manikir mi je n° 1, a dopada mi se i boja Wine and Dine me :-)
    Bas vam zavidim na ovakvim druzenjima... i lakovima... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebala bi i tebi tamo neka druzenja ili bar da mi konacno preplivamo malo taj Jadran :D

      Delete
  9. Super mi je i tvoja ljubičasta i Lucijina narančasta manikura. Baš vam je bilo lijepo. :) A boje su mi sveee lijepe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je je :) a boje su bas fino izbalansirane da si svatko pronadje nesto :)

      Delete
  10. we've actually never tried gel nail polish before, but we think we may have to because we lvoe the glossy finish of it. the colours are also gorgeous. Your nails are so perfect too!

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much :) And yes these are very shiny and for me a better solution than the real gel nails

      Delete
  11. Opa, gelovi su u điru u zadnje vrime! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da nakon svih hrapavaca treba nam sjajnih gelastog finisha :D

      Delete
  12. wow, krasni su. Zanima me kakva im je trajnost.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko sam do sad probala dobro traju, nisam predugo testirala i na mojim noktima inace sve kratko traje, ali su se dobro drzali

      Delete
  13. Wine and dine je preeeekrasan za jesen!! <3

    ReplyDelete
  14. Krasni su lakići :)
    Super se mažu i ne treba im TC!
    Ja nisam dobila lavandicu ali uskoro je očekujem od svoje Avon tete :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne treba im ni base coat izgleda :D ja nosila dvaput bez, doduse ne jako opasne boje i ni stainali nisu :D

      Delete
  15. ja ispod ni jednog nisam stavljala base coat, ali mislim da ću ga na "duže staze" ipak staviti ispod jačih boja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja vjerojatno vise navike radi, ali dobro je nekad kad sam u zurbi znat da me nece obojat ako preskocim :)

      Delete