Saturday, April 5, 2014

Vichy Teint ideal fluid foundation review

You might remember the wonderful Teint ideal event at Beauty and mess that happened two months ago, there I got this Vichy Teint ideal fluid foundation. Now I've been using it for quite few times and I think it's time to write a review. Let me tell you right away the color is not a match for me but I managed to work around that and try it out more than once.

Možda se sjećate krasnog Teint ideal eventa kod Beauty and mess prije nekih 2 mjeseca, tamo sam dobila ovaj Vichz Teint ideal fluid za isprobavanje. Sad sam ga već dovoljno koristila pa mislim da je vrijeme i da napišem recenziju. Da odmah rečem nijansa mi je promašena, ali sam uspjela iskombinirat tako da je nosim više od jednog puta.

Vichy Teint ideal tekuci puder

As usual with Vichy the product comes in a cardboard box.

Kao i uobičajeno Vichy proiyvodi dolaze u kartonskim kutijama. 

vichy teint ideal kutija

But the real beauty is inside. It's an elegant glass bottle with a metal pump and a plastic plug over it. You get the standard 30 mL of foundation for 163 kn in all the pharmacies that sell Vichy products. It has SPF 20 which is great for wearing it in the daytime and I think this will be a nice summertime foundation for me. I hope to get some tan so I can wear this shade in the day too :D

Ali prava ljepota je unutra. Elegantna staklena bočica sa metalnom pumpicom i plastičnim čepom. Dobije se standardnih 30 mL za 163 kn u ljekarnama koje prodaju Vichy proizvode.Ima SPF 20 što je super ako želite nositi ovaj puder sam po danu, a ja se nadam da će to pripomoći da ovo bude ljetni puder za mene. Nadam se da ću potamniti malo pa da mogu nositi ovu nijansu i po danu :D


Vichy Teint ideal fluid staklena bocica s pumpicom

Here is a close up of the pump, I usually  use one pump for my whole face and then a little bit more to cover up my neck and ears because of the wrong shade. All of the shades of this fluid foundation are quite yellow so if you have cool undertones you probably won't find a shade for yourself.

Evo i pumpice pobliže, koristim jednu pumpicu za cijelo lice, a onda još malo za prekriti uši i vrat da se kriva nijansa manje primjeti. Sve nijanse ovog fluida su prilično žute, pa ako ste hladnog podtona vjerojatno nećete naći nijansu za sebe.

Vichy Teint ideal fluid pumpica

Consistency of this foundation is very fluid and runny it has a smell of alcohol which is expected since alcohol denat is in the third place, I was worried that it would dry me out but that didn't happen. Those who are sensitive to it, you should probably find something else. It doesn't contain parabens so the high alcohol content is probably for conservation purposes. This foundation wasn't comedogenic for me and judging from the ingredients nothing looks too worrying, it has some silicones and titanium dioxide but unless you are sensitive to those it shouldn't be a problem. 

Konzistencija ovog pudera je vrlo tekuća i miriše po alkoholu što je za očekivat jer je alcohol denat na trećem mjestu. Bila sam zabrinuta zbog mogućeg isušivanja, ali se to meni nije dogodilo. Oni koji su osjetljivi na alkohol bi vjerojatno trebali potražiti nešto drugo. Ne sadrži parabene pa je visoki udio alkohola tu da djeluje kao konzervans. Ovaj puder mi nije bio komedogen i sudeći po sastojcima ništa ne izgleda problematično, ima ponešto silikona i titanij dioksid, ali ako niste osjetljivi na njih to ne bi trebao biti problem.

Vichy Teint ideal fluid nijansa 25 sand moyen

This is a picture in natural light so you can see the shade and how it's about two shades too dark for me. It does adjust a little bit to the color of the skin when it sinks in.

Ovdje je slika na prirodnom svjetlu, samo da vidite nijansu, koja je negdje dvije nijanse pretamna za mene. Malo se prilagodi licu kad se upije, ali još uvijek ne dovoljno.

moje golo lice prije pudera

Here is my bare face before the foundation. Both pictures are in the artificial light so you can see the effect but the fact that it's the wrong shade is minimized since the light is yellow. It would look too wrong if I made these in daylight XD

Prva slika je golo lice bez pudera. Obje slike su na umjetnom svjetlu tako da vidite efekt pudera, ali je činjenica da je promašena nijansa umanjena budući da žuto svjetlo ubija razlike. Pregrozno bi izgledalo da sam radila ove slike na danjem svjetlu. XD

Vichy Teint ideal fluid na licu

And here it is with the foundation on, I applied it with a brush and usually I apply it with a brush since I prefer that effect. This foundation has medium coverage but it is build-able and with a concealer you can get to a flawless finish. Vichy describes this as an illuminating foundation and I would agree it isn't outright shimmery but it gives a healthy sheen to the skin. It is geared to normal to combination skin (which I have) and it suits me well, if I powder over it, it keeps me matte for quite a long time, but most times I don't even have to powder over it. Someone with oily skin might need to keep a powder or oil control papers close by. Have you tried this foundation? Are you interested in trying it?

I evo slike sa puderom, nanijela sam ga sa kistom kao i inače budući da s ovim puderom preferiram taj efekt. Puder ima srednje prekrivanje, ali se može nadograđivati i sa korektorom se može postići potpuno prekrivanje. Vichy ovaj puder svrstava u pudere za blistavost i moram se složiti s tim, ovo nije shimmerasti puder, ali daje jedan suptilni zdravi sjaj koži. Usmjeren je ka kupcima s normalnom do mješovitom kožom (koju ja imam) i dobro mi odgovara, drži me mat prilično dugo, najčešće ni ne moram stavljat matirajući puder preko. Netko s maskom kožom bi vjerojatno trebao prepudrati ili imati sa sobom listiće za matiranje. Jeste li isprobali ovaj puder? Imate li možda namjeru probati ga?

*PR Sample


18 comments:

  1. Nisam ga probala i iskreno nemam ni namjeru, koristim Max Factor pudere i sad u toplijim danima onu CC kremu koju obožavam i prezadovoljna sam :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam odavno koristila MF zadnje sto sam imala mi je bilo komedogeno pa me to sad odvraca od kupovine :/

      Delete
  2. Dobila sam ga također na promociji, jako sam zadovoljna, ali momentalno sam na mineralnim puderima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za svaki period nesto :) Ja mineralce nikako da probam, nekako preferiram tekuce pudere

      Delete
    2. Joj i ja bih trebala isprobati mineralne pudere! Inače, evo ja kao masnokoškinja sam zadovoljna s puderom, lijepo popuni i pore, samo je eto i meni nijansa promašena. No nosim ga svejedno, samo moram cijeli vrat prekriti, on mi je i inače svjetliji od lica. I da, svakako je obavezan matirajući puder i još tijekom dana matiranje.

      Delete
    3. da definitivno niz vrat, a ako je otvorenija majica i niz dekolte, ali ja ga ipak zasad mogu samo po noci nosit jer me po danu ruke previse odaju, a s pranjem ruku i sve ne mogu efikasno pokrit sve to, a i trebalo bi potrosit pola bocice pudera XD

      Delete
  3. ja imam par testera i uskoro ću isprobati, jako me zanima ovaj puder

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce ti odgovarat onda :D

      Delete
  4. vichy je prije par godina promijenio stvari, i odtada imaju nijanse koje su apsolutno neiskoristive: prežute, pretamne, ma užas. tako da izbjegavam njihove pudere jer se ne može nikako naći dobra nijansa (osim ako si oompa loompa)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja cak mislim da mi 15 od ovog pudera bi bila pogodjena, mozda mrvicu zuca, ali steta je stvarno da nemaju siri spektar nijansi, ovako je stvarno dosta tesko se pronac u njima :/

      Delete
  5. Nijansa izgleda pogresna, ali mi se cini da dobro pokriva :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro ti se cini :D mislim nije sad da ce obrisat sve ikad, ali sasvim dovoljno za najveci broj prilika i za nekog tko nema nekih problema s kozom

      Delete
  6. šteta zbog boje, prekrivanje se čini sasvim ok... možda ga ljeti uspiješ iskomibinirat ili iskoristit za konturiranje, ako imaš volje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da vidjet cu, mozda ce mi bit prezut pa ce ipak ostat mu sudjeno da ga nosim samo po noci, za konturiranje mi se ne cini bas pogodan

      Delete
  7. Meni je isto ova nijansa pretamna, pa sam je proslijedila mami i njoj odgovara savršeno. Ona je tamnoputa (je, totalno smo različite), toplog podtona i ima užasno osjetljivu kožu, a ovaj puder je nimalo ne iritira, kaže ka joj je strašno ugodan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super da ga je bar netko uspio iskoristit :D Da ugodno ga je za nosit i skoro ga ni ne osjecam na kozi kad ga samog stavim

      Delete
  8. svi se žale na nijanse, a ja presretna što sam našla dovoljno žuto-narančastu nijansu za sebe :D inače mi svi puderi ubiju ten i izgledam polumrtvo i zabetonirano...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajde da je bar netko zadovoljan s nijansama, dobro je da imaju malo ekstremnije nijanse, ali bi bilo jos bolje da imaju siroki spektar nijansi pa da svatko nadje nesto za sebe :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)