Tuesday, April 22, 2014

Empties #1 (video)

Croatian only sorry :(
Prvi put radim baš pravi empties post, ne mogu vjerovati da mi je ovoliko dugo trebalo, ali sam se natjerala da sačuvam neke stvari pa da vam mogu i pokazati, za one koji ne mogu vidjeti video, napravila sam popis ispod u videu spomenutih stvari i linkove na postove za one proizvode o kojima sam pisala.


Proizvodi spomenuti u videu:
Syoss Oleo intense In depth care oil conditioner
Batiste Blush šampon za suho pranje kose*
Pantene 2 minute intensive repair treatment maska za kosu*
Spa by Bathique mlijeko za tijelo s lavandom i anisom*
Spa by Bathique gel za tuširanje s lavandom i anisom*
Afrodita Olive krema za lice
Naobay Oxigenating cream moisturizing* recenzija
Balea MED ultra sensitive pjena za čišćenje lica
BeYu BB krema* recenzija
Bourjois Healthy mix serum puder recenzija
Beauty UK Define fx maskara recenzija
Essence Longlasting concealer Light beige
Essence sjajilo Lounge chair affair swatch
Essence Studio nails, ultra nail repair
Catrice Pebble beach swatch
Essence Crazy me + Catrice Spruced up manikura u kombinaciji
Essence Forget me not swatch
Essence Fivepocket grey swatch
Catrice London weather forecast swatch
Look by BIPA crni lak za nokte
Catrice Hip queens wear blue jeans swatch
Svijetlo plavi franken lak
Carlo di Roma bijeli lak
Catrice I sea you
Aveo badem odstranjivač laka za nokte
Rexona Biorythm dry antiperspirant stick

Što mislite o ovakvim videima i ako želite da nastavim s ovako nečim samo mi recite u komentarima :D

*PR sample

21 comments:

  1. Zanimaalo bi me sto tocno znaci *PR sample na postu ovog tipa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaci da proizvode koji su oznaceni sa zvjezdicom nisam kupila sama, vec sam dobila od firme/uvoznika/onih koji prodaju taj proizvod na recenziju. Za recenziju nisam placena niti sam je morala napisati, misljenje o proizvodima je iskreno i samo moje. I mislim da mi ocito treba disclaimer tab :)

      Delete
    2. ok =) ma nisam mislila nista lose, samo me zanimalo . Pratim blog i odlican je LP

      Delete
    3. Ma naravno :) samo se ja nekad zaboravim pa pomislim da svi znaju na sto mislim pa ne napisem, samo ti pitaj uvijek mi je draze razjasnit nego da ostane pod upitnikom i puno hvala :D

      Delete
  2. e da i jos sam nesto zab. napisati. Ne stignem tako cesto gledati videe , ali ovih nekoliko koje sam vidjela , skupa sa ovim gore , nekako su mi "tamni" Jel ne bude dobro ako upalis svjetlo? Sjecam se da sam gledala "ljetni" video prosle god . koji je bio na dnevnom svjetlu i djeluje nekako puno "otvorenije" i "pristupacnije" na prvu (ne znam tocno kako se izraziti :D ) U svakom slucaju jako si simpaticna i znam da je problem vjerojatno manjak vremena pa se snima uvecer i takk.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nazalost tu u Zagrebu nemam bijeli zid kod prozora za snimat po dnevnom svjetlu, pa mi je to malo problematicno, trebala bi eventualno jos jednu lampu probat nabavit za ovo nocno snimanje, pogotovo u zimskom periodu je zeznuto opcenito jer puno manje danjeg svjetla ima. Nisam zadovoljna nikako s lokacijom za videe, tako da stalno pokusavam vidjet i smislit gdje bi bilo bolje, ako nista ovog ljeta bi se trebala opet vratit svom bijelom zidu :D

      Delete
    2. Probaj nabaviti zarulju koja baca "dnevno svjetlo" ogromna je razlika s njima, ja imam od 40W i osvjetljava kao da ima puno vise, i daje prirodnu dnevnu svjetlost.

      Delete
    3. ma trazila sam, za ovu moju lampu nisam nasla hladnu zarulju, trebala bi nabavit jos jednu lampu barem pa bi bilo bolje, ali to necu zasad, moram i stativ nabavit i svasta nesto, a treba se slozit s financijama prvo >.<

      Delete
    4. JA sam u bauhausu nasla, oko 40 kn sam platila

      Delete
    5. Male halogenke? Ne trebaju mi one velike zarulje, nemam lampu za njih

      Delete
  3. Nisam ja valjda jedina koja voli dugačke videe? :D
    Impresionirana sam količinom potrošenih lakova. Čestitam! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe mislim da si rijetka, vecina nema bas toliko vremena za gledanje pa vole to short and sweet, a ja mogu pricat, ovo sam jos dobro skratila original je bio skoro pola sata XD a hvala za potrosene lakove, ovo je bila konacno malo cistka kolekcije, ali bit ce jos potrosenih, aktivno radim na tome :D

      Delete
    2. :D Volim ih slusati i pogledavati dok lakiram nokte ili prckam neki DIY. Kratki i sweet mi nisu nesto napeti :D. Samo ti pricaj!

      Delete
    3. Mislila sam, naravno, na ovakav tip videa ;))

      Delete
    4. Hehe bit ce onda ponekad kratkih ponekad dugih i sama isto radim, pustim video i onda se sminkam ili pospremam nesto i slusam usput i skicnem pomalo :D

      Delete
    5. Vid je sto se smije, jel ti volis duge il kratke videe? :P

      Delete
  4. aj neka si se vratila videu, barem malo! :D
    Daaaaaaaavno sam koristila ovaj Syoss i nije mi se svidio nikako, a ni Pantene proizvode ne volim nikako... :D I meni je HM Bourjois jedan od najdražih, ako ne i najdraži puder IKAD! A lakoviiiiiiiiiiiiiiiiii koliko si ih potrošilaaaaa!!! :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce ih bit i vise sad u nadolazecem periodu, sve imam neke ideje pa nikako ostvarit. Sto se lakova tice ima da smanjim kolekciju, trenutno je ispod 250 prvi cilj :D

      Delete
  5. 5:10 :D
    kako to da ja nikad ne uspijem pronaći tu balea umivalicu, svaki put se izludim po dm-u a njoj ni traga... da je nisu izbacili iz asortimana :(
    trošiš aveo odstranjivač pun acetona i onda se čudiš kako ti se nokti listaju, e Ane Ane :P
    jesi probala biotin?
    ali svi ti prazni lakovi, svaka čast... nema šanse da u idućih pet godina potrošim toliko bočica... jedino da stalno mažem jedan te isti... ali onda bih umrla od dosade ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu je izbacili, ja sam je neki dan vidjela u dmu, nemas srece ocito, ova mala verzija inace stoji u onim dijelovima s tim putnim proizvodima, a ova velika je uobicajeno medju ostalim proizvodima za pranje lica. Sto se tice listanja nije Aveo problem, listaju se oni i s njim i bez njega, pogotovo u zadnje vrijeme jer se stalno negdje zviznem ili stalno se pomazem noktima za nesto. Biotin u zadnje vrijeme pijuckam pomalo, al nisam jos dovoljno dugo da vidim ikakvu razliku. A prazni su vec dugogodisnji u kolekciji, ali bome se trudim sad trosit sto vise toga nadam se da ce ih bit jos i u iducim videima :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)