Tuesday, April 1, 2014

Dear all this was an April fools joke

I'm sorry to say due to lack of time I will not be writing this blog anymore. You might have noticed lack of posts in this past month and I realized finally that I don't have the time. I'm sorry that there will be no long explanation but it is what it is. Good bye.

Žao mi je što moram objaviti da zbog nedostatka vremena više neću pisati ovaj blog. Mogli ste primjetiti nedostatak postova u proteklom mjesecu i sada sam konačno shvatila da nemam vremena za pisanje. Žao mi je što neće biti duljeg objašnjenja za ovo, ali što je tu je. Zbogom.

The text below was written in white :D

Tekst ispod je bio napisan bijelim slovima :D


Please look at the date, it's April fools day and I hope you are not mad because of this :) I hope you believed it at least for a second, I will be posting and I will try to be regular, I hope you've duped someone today.

Aprilili :D pogledajte datum, nadam se da se ne ljutite zbog ovog i da ste bar na tren povjerovali :) Naravno da ću nastaviti pisati i truditi ću se biti redovita, nadam se da ste i vi uspjeli zeznuti nekog danas.

19 comments:

  1. Prvoaprilska šala, jelda? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zar je prvi april danas :O pojma nisam imala :P o,a bijeli tekstic u bijelom "praznom" prostoru koji su svi promasili ^_^

      Delete
  2. Dobar! :P (zezaju me od ponoći, već sam oguglala :D )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe evo reko i ja bolje ranije nego kasnije, vece su sanse da uspije :D

      Delete
  3. I really hope it's just because of the 1st of April! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is :) I've mentioned it in white letters in "empty" white space but nobody seemed to notice it and tried to read it XD

      Delete
  4. Hahhahaha, ne vjerujem ni na sekundu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne vjerujes mi :O avaj jadna ja ^_^

      Delete
  5. Bas nas briga, uopste nam neces nedostajati! :-) (to ti je kazna za okrutne prvoaprilske sale..!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ne zbijam ih inace, ovaj put sam se morala nasaliti na vlastiti racun jer sam pretjerala s nepisanjem >.<

      Delete
  6. Replies
    1. Ma niiiiiiije ^_^ pise bijelim slovima na dnu posta pa su svi profulali ^_^

      Delete
  7. ne bi me digla na ovu bazu! znam ja da se ti stara blogerica ne bi tek tako odlipila od bloganja! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. a daj :( XD nisam inace od prvoaprilskih, ali mi se ovo ucinilo prikladno evil :D

      Delete
  8. Replies
    1. I ja isto, več pisala comment, kako, šta se desilo. :D A dobro, sad je več 0:01 na mom satu, to je 2. april, i moja prva fora za 1. april, tako da nisam pomislila na to. :D

      Delete
    2. @nail eh mozda dogodine :D
      @ ulmiel imala sam namjeru u ponoc promijenit odmah post, ali nisam bila doma pa sam mrvicu u zakasnjenju, sad promijenih naslov da netko se ne bi zabunio za koji dan :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)